[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:43

Ik ZWEER bij Cowboy Magic! _/-\o_

ik ben nu klaar met:
Inney
Hinke_1985
Becs
Caroline-max
Diaz
Draaakje
elliecuijk
HijadelaLuna
Jackytje
Jayney
Jess_vH
Lecytinker
Juliekeuh
Kailonne
Mallow
Marjootje
Nessa
SIEMxFUNNY
Snackie
Tamadine
Dribbelkont
SulJinty

Ik moet nog foto's van:
Liekec

In de wachtrij (maar wel ontvangen!) staan:
hetlevenwint
Fayem89
Sandra1984

*Sta je er niet bij, dan heb ik helaas geen mail/pb gehad..*

SulJinty

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:46

Karlijn, dat was dan maar van korte duur dat je niemand in de wachtrij had staan ........... maar het einde van de lange rij is in zicht. Ben trots op je :D

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:48

Gefeliciteerd Lotte!!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:56

Inderdaad Gefiliciteerd Lotte ! :)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 10:57

Gefeliciteerd Lotte, maak er een fijne dag van.

Wij hebben op stal wel warm water, maar ik vind het echt nog te koud om te wassen.
Ga de cowboy magic halen.
Karlijn, zit er bij jou echt 2 weken levertijd op dat spul?

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:08

Goedemorgen allemaal!

Marian: Ik kreeg les op barebackpad, voordeel vond ik inderdaad dat je het paardje onder je voelt en dat je een goede zit ontwikkeld. Weinig steun inderdaad, ik denk dat dat wel zo'n beetje overeenkomt met een boomloosje, zoals jouw Ghost zadel. Heb je die misschien van een medebokker gekocht die ook tinkers heeft???

Ik denk dat ik binnenkort de passervice eens ga bellen voor een testzadel. Ik vind de Cherokee erg mooi (wat een reden...) Dus die wil ik graag testen. Maar moet Keira eerst even iets meer onder het zadel zijn geweest, dan kun je tenminste ook testen. Nu heeft ze 1x in de week 'les', dus is er nog maar weinig mogelijkheid om te testen. D'r moet echter wel wat komen, want het boomzadeltje wat ze nu heeft is toch echt iets te klein voor mijn derrière....

@ Karlijn: Rot van je brommer inderdaad, toch vreemd dat het zo lang moet duren, al duurt alles natuurlijk lang als je er op zit te wachten...

@ Sandra: Jammer dat King bitloos zo goed leek te doen & nu niet meer. JE weet dus dat het er wel in zit, maar je het er niet uitkrijgt, dat is frustrerend lijkt me. Of ging het dubbele lijnen leren in het begin verder ook niet top, omdat je zegt dat het zijn ding niet is?

@ hetlevenwint: Wat een leuke foto's! Zo met de paardjes langs een bouwput... Ziet er heerlijk uit, lekker buiten rijden. Ik vind Jack trouwens prachtig! Die 2 witte sokjes achter: CUTE!

@ Heidy: In de winter is cowboy magic voor mij het antwoord op alles dat in de knoop zit. En dan aankomend lente maar weer eens onder de douche om alle viezigheid weg te wassen...

Ik had trouwens met Equi-Shine dat Keira haar manen heel droog werden en gewoon afbraken. Meer mensen dat probleem?

@ Jayney: 'lekker' scholen vandaag? Nou, succes dan maar! De laatste loodjes voor de vakantie. Even d'r uit klinkt heerlijk!

Waar is die hengstenkeuring eigenlijk? Ik heb een auto tot mijn beschikking, 1 april valt in mijn vrije weekend en ben ook nog eens gestationeerd in het noorden van het land, dus wie weet....

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:11

De cherokee _/-\o_
Die vond ik ook zo verschrikkelijk mooi!
Alleen zou ik 'm graag eens in't zwart zien.
Het bruine is wel mooi, maar dan moet ik nog een hoofdstel erbij kopen :+

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:13

Lotte gefeliciteerd

Jackytje, ik heb een nep cherokee in het zwart. Moet ik eens een foto maken?

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:16

gefeliciteert lotte!!!

nu wel een beetje een baaldag.en dat op een vrije dag nog wel.ik heb een half jaar geleden mijn vakantie aan moeten vragen en zo wilde ik vandaag ook vrij(vandaag 11 kroegentocht in cuijk,wordt erg druk en dan is cuijk moeilijk te doorkruisen).ik krijg dus vrij,heb het aangekruisd op de kalender zodat pap en mam ook vrij kunnen pakken.wat denk je,heeft pap dat niet gedaan want omdat mam toch in de ziektewet zit kan ze nergens heen.ja pa maar ik ben vrij en alleen naar d'n optcht gaan kijken is ook geen moer aan!en ik vraag toch al jaren vrij op deze dag??
thanks pa,nu zit ik een dag voor niks thuis.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:25

Zou leuk zijn :j Heb eens gegoogelt naar zwarte. Heb wel een ideetje hoe het eruit ziet..

Sexy <<)
Afbeelding
Heb het er vlug opgeplakt, dus kan nogal verkeerd liggen net als de schaal :')

Kan je op een boomloze ook met gewone zadeldekjes rijden? Zou het anders jammer vinden als ik mijn verjaardagskado niet meer kan gebruiken :n

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:38

Mocht iemand trouwens interesse hebben in een bruine bijna nieuwe cheyenne maat 2. Ik heb er nog een liggen en wil eigenlijk graag een zwarte :P (hoezo verwend)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:39

Interesse wel, maar even geen € :+

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:40

Kailonne schreef:
Gefeliciteerd Lotte, maak er een fijne dag van.

Wij hebben op stal wel warm water, maar ik vind het echt nog te koud om te wassen.
Ga de cowboy magic halen.
Karlijn, zit er bij jou echt 2 weken levertijd op dat spul?

Nee, 3 dagen ongeveer ;)
Ik kan eventueel de grotere flessen bestellen? (stuk voordeliger.. +/-€29,- voor 475 ml)

Nu staan alleen de tubes in de shop.. ik ga ze vandaag bestellen, ik twijfel alleen over de tube.. die is wel besteld nu.. maar zo veel minder voordelig in verhouding!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:41

Jackytje schreef:
Kan je op een boomloze ook met gewone zadeldekjes rijden? Zou het anders jammer vinden als ik mijn verjaardagskado niet meer kan gebruiken :n

nee.. er moet echt een dekje met inlages onder, maar mensen doen wel eens het inlage-dekje onder een gewone, maar dat is even uitproberen ;)

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:42

Lotte gefeliciteerd......

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:51

@ Becs: Wat is je vraagprijs? Ik ben namelijk erg geïnteresseerd, maar weet niet of mijn budget toereikend is....

@ Jackytje: Wat grappig; even knippen en plakken en je hebt direct een idee'tje van hoe het er ongeveer uit zou kunnen zien.

@ Ellie: Echt vervelend, verheug je je op iets en dan loopt het weer anders. Misschien wat anders leuks te plannen vandaag? Even naar je paardje op je vrije dag ofzo? Al schreef je ook dat Cuijk moeilijk begaanbaar is op deze dag ivm drukte, dus weet niet of je überhaupt ergens kunt komen vandaag...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 12:10

Hier nog 1 met interesse maar geen budget over.andere dingen zijn belangrijker nu.

lot. gefeli!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:00

ehm,hinke er lopen er hier nu veel rond met een slok teveel op.daar ben ik eerlijkgezegd niet zo happig op.t woord 11 kroegentocht zegt het al een beetje.11 kroegen langs voor een alcoholische drank ,maar vaak worden dat er veeeeeel meer.
ik blijf nu voornamelijk bankhangen en een beetje opruimen thuis en dan tegen een uur of 6 naar roetje!

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:11

Ah, wacht eens... Carnaval natuurlijk! Sorry, sorry, hoezo wereldvreemd? Al heb ik als excuus dat ik uit Friesland kom, daar is Carnaval niet echt een onderdeel van het dagelijks leven zullen we maar zeggen... Altijd gezellig, van die totaal bedwelmde gasten :(

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:22

Van harte gefeliciteerd Lot! Dat je een leuke dag hebt!

IK heb zelf ook cowboy magic, besteld via www.tackshop.nl (volgens mij).
Ben er wel tevreden over, zeker de gele vlekken hahaha

Vandaag een paar kiekjes van Grace in het zonnetje

Lekkere billen <3
Afbeelding

Ze was moe en bleef zooo lief staan hihi
Afbeelding

Oehh nog even en er komt een nieuwe opening hihi

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:24

Andrea, niet meer zulke filmpjes plaatsen hoor, ik wordt dan zo stinkend jaloers. Ik wil ook met mn eigen paard op pad.
Maar zonder gekheid, hij is echt superbraaf! En die oortjes zijn echt geweldig!

Niet iedereen die niet meer meekletst leest ook niet meer mee, vergeet dat niet :P

Balen Karlijn, dat je zo weinig naar Diaz kan. Wanneer gaat ze verhuizen?

Ik vind Tinky niet overbouwd :n
Boomlooszadel is denk ik prima, jullie zijn geen van alle zware ruiters. Ik wil je wel aanraden voor een Barefoot met VPS te gaan, of een ander duurder merk die liggen doorgaans toch wat beter dan goedkopere zadels van andere merken (freeform etc.)/zonder VPS :o BF Cherokee is leuk, wou ik ook altijd, totdat ik de kans kreeg een Stella over te nemen (nog twee maandjes geduld :+ )

Hihih, heerlijke foto Simone :P

Balen Eva, hopelijk is hij snel gemaakt :(:) Wat voor interessant berichtje? :))

Succes met lijnen Marjolijn, maar ik vind je prima op Nino passen hoor. Belgje is leuk!

Oei, King lastig met dubbele lijnen. Jammer dat je niet hier ergens woont :P

Balen Ellie, hopelijk weet je snel meer :(:)

Succes met je solli Caroline, ik duim voor je!

Ik rij Luna bitloos in Hinke. Heb haar een paar keer een bitje in gedaan, maar kan het eigenlijk gewoon niet aanzien hoe ze daarmee loopt te worstelen en gefrustreerd van raakt dat ze m er niet uit krijgt, zie daar echt geen meerwaarde in (wel een minwaarde :+ ). Ik heb zonet mn bithoofdstelletje verkocht, ga voorlopig ook geen pogingen meer doen om het Luna te leren. Heb eerder wel altijd ook met bit gereden, maar ik merk wel duidelijk waar mn voorkeur ligt hoor.

Hier ook wel op zulke brave dekhengsten gereden hoor, kwestie van opvoeden. Het zijn geen duivels ofzo hoor :+

Jayney, ik ga ook naar de HK, als ik vervoer heb, kan misschien met iemand uit DL mee, die komt langs GR, wie weet ook wel plek voor jou. Als zij niet gaat (zitten met onverwachtse verbouwing op veebedrijf en haar man had zn enkelbanden gescheurd meen ik), dan kunnen we misschien samen wat proberen te regelen? Oh, Hinke gaat misschien ook. Zou ik eventueel er ook nog bij passen? O:) Stalgenootje zou er trouwens ook over nadenken, geen idee of ze dat nog doet eigenlijk.... T is trouwens in Brabant :+, Heusden, ligt bij Den Bosch, aanvang tien uur :O

Hinke, als ik mijn barefoot Stella heb mag je die wel eens komen proberen... Of ik kom met zadel jouw bontje bewonderen :P T is wel een maat 1, want groter past niet op Luna :D

:(:) Ellie

Kaat, onder boomloze zadels horen speciale pads met inlage's die zorgen dat het zadel niet drukt op de ruggengraat. Er zijn wel mensen die dekjes tussen die pad en het zadel doen (dus rug - speciale pad - gewoon dekje - zadel), dus het kan wel. Wel schijnt het geheel dan snel te gaan schuiven omdat je de speciale pad niet aan het zadel vast kan maken (wat je normaal wel doet, voor en achter). Dikke pads eronder (zoals bijv. die van Anky en PK) lijkt me erg lastig, dan verklein je de ruimte onder je zadel wel heel erg, en schuiven zal het dan ook wel heel snel doen. Maar een passend zadel is het belangrijkste toch. Als je je verjaardagsdekje wilt blijven gebruiken kan je die misschien ook houden voor zonder zadel (en dan vastmaken met longeersingel), of voor longeren?

Iedereen bedankt voor de felicitaties :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:24

Mooie Grace <3 Haar manen groeien ook goed, of niet?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:28

http://www.uu.nl/faculty/veterinarymedi ... 20Arts.pdf Misschien staat er nog wat nuttigs in, ik moet zelf nog lezen :P

Pfff, ik moet echt veel mailtjes wegwerken, sowieso 17, maar er zijn er sinds gisteren nog wel wat bijgekomen, geen zin.... Ga maar eerst boodschappen doen.... Kan ik het doen met iets lekkers erbij, gaat vast makkelijker :+

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:29

ik ben nu klaar met:
Hinke_1985
Becs
Caroline-max
Diaz
Draaakje
elliecuijk
HijadelaLuna
hetlevenwint
Fayem89
Jackytje
Jayney
Jess_vH
Lecytinker
Juliekeuh
Kailonne
Mallow
Marjootje
Nessa
Sandra1984
SIEMxFUNNY
Snackie
Tamadine
Dribbelkont
SulJinty

Ik moet nog foto's/info van:
Liekec
Inney

In de wachtrij (maar wel ontvangen!) staan:
NIEMAND *\o/*

*Sta je er niet bij, dan heb ik helaas geen mail/pb gehad..*[/quote]
Laatst bijgewerkt door Diaz op 21-02-12 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:33

Nog even ter herhaling ;)
Diaz schreef:
MAIL VOOR DE OPENINGSPOST!

Wil je in de openingspost van het eerstvolgende LGV HK topic? Mail mij dan naar klijntjuh@gmail.com

- Je Bokt-naam
- Je echte naam
- eventueel geboortedatum
- naam(en) van je tinker en hun geboortedatum
- Foto van je tinker helemaal (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- Hoofd-foto van je tinker (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- eventueel woonplaats
Het is erg leuk om een foto van jou MET tinker te doen natuurlijk, maar eventueel los een foto, of geen foto mag ook!

- Een korte omschrijving van je tinker, jezelf of jullie samen!
(bijv: Wij rijden western en zijn dol op lange strandritten.. of : TinkyWinky eet alles wat los en vast zit... ik ook.. of Setjesfreak met smetvrees.. dat soort dingen ;) )

Leuke Quote word wel verzameld voor je!

Enneh... geef een kleur aan die goed bij jou en/of je tinker past! Dan word jouw 'lijstje' die kleur!
(als je gothic bent en je bent niet zo van het pastel roze :') Of je bent meer een lente-groen persoon :P )

Anyway.. lang genoeg zo!!
Hahaha

Enneh.. iedereen het eens over de titel: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken ?

IK MIS VAN DE 'GROENE' LIJST NOG:

- Bommeltje
- Callum
- Calypso84
- Eszie86
- Freakish1977
- Jolandaa_
- Leonoor
- Niekje31
- 0ona
- SageIvy
- Sofietje0802
- Suzan_v_h
- Tinkerplein

Geen paspoortje/contact = niet op de nieuwe lijst in het nieuwe topic ;)
Je hebt nog even hoor.. maar zo houden we het denk ik wel 'schoon'... :j