Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

niks aan!nathalie2302 schreef:@ Noortje...had je bij die eerste keer niet stiekem tussen die mensen willen staan om de commentaren te horen?
Vind het ook een leuke ontwikkeling....zag pas foto's van iemand op bokt die met een Belg dressuurt...heel gaaf gezicht...
En als jij en het paard de oefeningen beheersen, kunnen ze toch niet om je heen...of merk je toch wel wat van subjectiviteit in de beoordelingen?
gniffel stond er ook tussen
Mijn mening : ja, mijn paard is een gebruiksartikel in de basis, maar wel een waar ik naar mijn maatstaven, ze goed mogelijk voor zal zorgen
Als het kan zal ik bijv. ook altijd vanaf een opstapje opstijgen (zelfs met die kleine hummels als ik heb) juist omdat dat beter is. Die drukverdeling is ook gelijk de reden dat ik het niet op boomloos heb
(heb er wel een link van.. even zoeken... (ding staat op Dronten, komt nog dus
kan 'm niet vinden ook(
Boeit me ook niet wat anderen ervan vinden, zolang ik het maar naar m'n zin heb en dito voor de ponies. noortjeput schreef:nathalie2302 schreef:En als jij en het paard de oefeningen beheersen, kunnen ze toch niet om je heen...of merk je toch wel wat van subjectiviteit in de beoordelingen?
dan maak je de touwen los, stappen ze verder tot ze uit het tweede hek zijn. Aman duwt eens tegen Dewi dr zij, en dan galopperen ze keurig precies naast elkaar naar de rest van de wei, bokken gezamenlijk richting de hond
In de rest van de wei omcirkelen ze de notenboom, en sjezen dan terug naar de appelboom om daar appels te gaan jatten 
Ze zitten beiden in dezelfde hoek, Dewi kijkt eens evil
en Blanche uhoh
*huppelt weg*

Maar was de jouwe ook zo lekker als de mijne?
roddelen is leuk
dus ga je gang 

nathalie2302 schreef:zucht..nu zal ik het niet weten tot vanavond...Liam ophalen en meteen door naar de bakker...
piest in haar broek 
nathalie2302 schreef:DUH..en ik heb nu de maximum tijd gewacht..snel haasten.....
*mompelt iets over een gemene Rom met haar date met spinazie tussen de tanden*
)
goh laat ik eens een lampje aan doen 

zo wil ik ook wel tenhuwelijk gevraagd worden 
hugo is geslaagd
en ook nog op hem gereden ?????? das snel 

en wat een kleine draak jullie shiloh
hat je het niet kunnnen filmen 

)
(was half 12
)
word ook niet laatste keer wand mijn muntjes zijn nog niet op
) kreeg ik een betere indruk in viel hij in de categorie van mijn smaak (alleen wat overgewicht helaas waar ie druk mee bezig is
maar goed kom ook zijn dat ie wat gespannen en nerveus was
)
in havelte is een 15 rijden (is ie 1e monteur ofzo heb het niethelemaal goed verstaan
)
was vw

) en meer dingetjes heeft die me wel aan staan :p
had puppie mee en daar was het ook erg gezellig veel caddy's gezien veel type 1 was erg leuk dus mij jeukt het weer helemaal 
)