Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

silas schreef:dat komt wel goed grid....ze heeft toch de goede dingen van beide ouders gekregen
en wil blijkbaar graag showen
Vind het stiekem wel terecht hoor, dat je dan je roze velletje kwijt bent.
Ze stond rustig te staan in het land, heel kalmpjes allemaal. Ze keek echt zo op van "ha, daar was je weer
" Geloof dat ze het wel gezellig vind zo
Ze schurkte tegen me aan, dus een flinke kriebelsessie gehouden. Ik kriebelde fanatiek in haar manen, en zij kriebelde mij op m'n been
Als ik op haar schoft kriebelde ging ze helemaal los, helemaal wiegen en haar hals op de meest enge manieren strekken
En die zeshonderd kilo zware, extatische Tinker was zo ver weg dat ze har evenwicht verloor, en RECHT op mijn voet ging staan
gelukkig was een gesmoord "mmmmjjjeeessssssss" genoeg om snel weer haar evenwicht op haar andere benen te brengen
Gisteren ging zo ook al zo los toen we tijdens het wandelen een pauze gingen houden op de pickniktafel (we waren ook wel zo'n 400 meter van stal weg, en de picknicktafel was het eindpunt
), ze kwam zowat op schoot zitten
Denk nu toch iedereen keer als je reageerd ... zou het zo ver zijn ...
Heerlijk genoten met je tinkermeis dus
) stiekem toch wel meer uier!
), dat ze het veullie er gauw uitlaat, kun je er nog twee volle maanden van genieten!
We komen er wel

Gefeliciteerd dan maar met de nieuwe aanwinsten! 

na na na na na 

Maar goed, ik heb hem ook nog maar een jaar
Ik ben wel een braverd, rijd nooit meer dan 20 km te hard, en met alcohol stap ik de auto absoluut niet in.
Bejaarden die niet aan de kant gaan, 60 rijden op de snelweg, bibberend op de fiets over de weg zwalken..
Mwaaaahh ik denk niet dat ze dat grappig gaat vinden
Haar uiers groeien gestaag, dus voor het einde van het jaar is het er vast wel

jammer dan had je dat van te voren maar moetten bedenken
(ik dus ) 
gelukkig ik ben niet de enige 
) dus heb het punten gebeuren niet

onze hele stoep staat blank, en gezien onze lekkage boven staat nou denk ik de slaapkamer van m'n ouders ook blank 

) en vlieg ik van Dusseldorf, en daarna kom je al over de 300 euro uit. Voor een enkele reis!
En dan moet ik ook nog overstappen op London Heathrow (mams in de stress).