Ik ben een verschrikkelijk complex mens geloof ik. Heb me gewoon nooit echt lekker gevoeld in de massa. Althans, nooit bij deze mensen. Meh.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Clocloken_ schreef:Ik lag ook niet altijd super in de groep in het middelbaar, nu in het hoger onderwijs was dit anders volgens mij ook omdat het er gewoon veel volwassener aan toe gaat. Dat onvolwassen gedrag in het middelbaar kon ik mij soms zo aan storen...
Nimby schreef:Chantal! Gaat het nog? Kun je nog je eigen schoen aantrekken?
chimello schreef:ik kan alleen denken aan dat de dames er ook nog uit moeten
Zwangerschapsfobie als ik er aan denk
cp112 schreef:chimello schreef:ik kan alleen denken aan dat de dames er ook nog uit moeten
Zwangerschapsfobie als ik er aan denk
Vond ik in het begin heel eng. Maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik er eigenlijk naar uitkijk.
Natuurlijk of keizersnede maakt me niet zoveel uit.
Moet er wel bijzeggen dat ik pro ruggenprik ben
cp112 schreef:Nee, ik zit nu op ruim 27 weken. Ze gaan uit van 36 weken bij een eeneiige tweeling. Dus nog 9 weken ongeveer. Al kan het ook iets eerder zijn.
Als je dus normaal rekent zou ik nog 13 weken moeten
Dott schreef:cp112 schreef:Nee, ik zit nu op ruim 27 weken. Ze gaan uit van 36 weken bij een eeneiige tweeling. Dus nog 9 weken ongeveer. Al kan het ook iets eerder zijn.
Als je dus normaal rekent zou ik nog 13 weken moeten
Die van mijn nicht zijn een paar weken geleden met 32 of 34 weken gehaald omdat de 1 ineens harder groeide dan de ander. Gaan die van jou aardig gelijk op?