Ik slaag er niet in om goed met ze om te gaan - buiten dan met mijn paardenvrienden etc. maar die zie ik niet vaak. Meestal ben ik hetgeen die alles verkloot, puur omdat ik zelf slecht in mijn vel zit en niet goed weet hoe te reageren. Daarom zonder ik me af. Maarja, je voelt je verschrikkelijk eenzaam op den duur. Gedurende de pauzes ben ik alleen. Deels is dat mijn keuze, ja, anderzijds ben ik te koppig om bij mensen te gaan staan om er te 'staan', snap je?Ik ben een verschrikkelijk complex mens geloof ik. Heb me gewoon nooit echt lekker gevoeld in de massa. Althans, nooit bij deze mensen. Meh.
Je moet jezelf natuurlijk niet dwingen als je echt niet wilt maar waarom spreek je niet eens een klasgenoot aan die je wel denkt dat aardig is? Gewoon even hey, hoe was het nieuwe jaar voor je? Leuk gevierd? En dat wat vaker doen. (Je mag natuurlijk altijd je hart luchten, pb is open
ik kan alleen denken aan dat de dames er ook nog uit moeten
. Alleen begint het nu letterlijk zwaar te worden. Begin steeds meer het gewicht te voelen wat er aan mijn lijf hangt
.