Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
donnar schreef:Chimello: Leuke vakantie gehad?
En fijn dat het zo goed ging met je vriendin en hem maar hij is toch ook netjes opgevoed door jou nietwaar
Ja heerlijk ik wilde eigenlijk ook helemaal niet naar huis!![]()
Ik doe mijn best, hij is altijd wel heel braaf maar het is even afwachten altijd hoe hij het met een 'vreemde' doet. Hij is daar vaak toch wel wat angstig mee..
--------------------------------------------------------
Mira283: Ziet er goed uit! (Wat voor leidsels/teugels gebruik je?)
Hier gebruik ik 2 hele lange leadrope's, met oefenen is het veiliger om 2 losse lijnen te gebruiken zodat als ze in paniek raken je gewoon los kan laten. Nu gebruik ik omdat het zo goed gaat gewoon paarse lange lijnen van Lammert Haanstra, deze heb ik wel doormidden gehaald omdat ik er anders steeds in haak (ze zijn heel lang) en ik het ook veiliger vindt.
--------------------------------------------------------
Jolandaa_: Wat is het verschil/effect/nut van dubbele longen? Dit ken ik niet namelijk.
Ik vind de dubbele longe veel prettiger werken dan bijzet en/of gewoon longeren. Met gewoon longeren met 1 lijn gaat Dublin altijd zijn eigen gang (heel hard en niet terugkomen op stem) en hij zet zich compleet vast in de bovenlijn. Met de dubbele longe kan ik hem veel beter begeleiden en het is ook een fijne manier om nieuwe dingen aan te leren. Wat ik ook prettig vind is dat ik hem niet in een houding zet, ik kan gewoon zonder te stoppen hem het ene moment meer oppakken en het volgende moment lekker laten stofzuigen. Daarbij vind ik het ook gewoon veel leuker!
jorretje schreef:Hier ging vriendjelief spontaan met paard aan de wandel. Heeft m terug op de wei gezet (best een stukkie lopen en 3 draadjes door) én de waterbakken bij gevuld![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
chimello schreef:Goed afgerichte vriend
Ben alweer terug in Belgie! Eindelijk mijn eigen bedje vanavond wooo
Snackie schreef:Beroerd
Ik moest van mn juf zonder sporen, dus zaterdag heb ik t wijken niet kunnen laten zien. Helaas.
Zondag wel spoor dr om, was hij weer panisch op mn spoor. En ging t wijken alsnog mis. Wel beter dan zaterdag.
170 en 171
172 en 174