[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:33

kailonne wat een prachtige tink heb jij...
hier uhm regent het en ligt er helemaal geen sneeuw meer...mag van mij eerlijk gezegd ook weg blijven...
zit daarom nu ook echt te twijfelen of ik gizmo ze hals en borst weg ga scheren...of zal ik t maar gewoon niet doen??weet niet tot wanneer dat t beste is om te scheren eigenijk...

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:52

Jack is echt om 'op te vreten' wat een knap dier! <3
Oeh, ben benieuwd wat er uit de kleuren test komt Lepel (ben je naam ff kwijt)
Gizmo ziet er ook goed uit! Fijn dat hij nu minder last heeft van zijn eczeem :) Lekker teddy is hij :)) Scheren zou ik doen als hij écht te warm heeft, anders gewoon eraf blijven.
Eros vond de sneeuw ook leuk zo te zien.

Ik en men studieontwijkend gedrag weer, jeetje :') Maar studeren lukt vandaag écht niet. Vreselijk. Rot weer is het hier ook.
Dus zat ik tussen men video's te bladeren en vond deze terug.. Cute!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:04

Zo wat een rot ochtend.. De meeste hebben het al mee gekregen via FB maar ik vod denzel vanochtend op 3 benen. Zijn linker achterbeen sleepte hij als een poes met een gebroken poot achter zich aan..
Ik schrok me rot!!
Direct de DA gebeld en die was er binnen drie kwartier.
Wat bleek, meneer had zijn knie uit de kom...
De Da drukte de knie weer terug maar bij elke stap schoot hij weer uit de kom! Zo zielig voor mn bollie!
Maarjaa puntje bij paaltje we hebben een flinke wandeling gemaakt en de ergste stijfheid eruit gelopen..

Het komt vaker bij jonge paarden voor dat de knieën uit de kom schieten.
We moeten nu veel in het mulle zand gaan werken dus we gaan komende tijd veel de duinen in om spieren te kweken.
Mocht hij er vaker last van krijgen dan kunnen ze een pees doorsnijden, maar dat wil ik nu absoluut niet hebben. We gaan eerst lekker aan de slag en zorgen dat hij flink dikke billen krijgt haha..
Ook kan hij hormonen zeg maar anabolen toegediend krijgen zodat zijn spiermassa uitzet. Maar voor een hengst is dit geen goed plan ook al is hij lekker rustig van zichzelf..

Naja we gaan het nu op de natuurlijke wijze doen, ik kan nu ook knieën van paarden terug duwen dus als iemand nog eens hulp nodig heeft ;-) hahaha

We gaan het zien.
Maar jullie begrijpen vast wel dat ik geschrokken was..
Ik heb afgelopen twee jaar al twee paarden verloren dus ik was enorm bang dat dit veel erger was. Maar het valt gelukkig mee.
Wel toevallig; silvester is op de eerste zondag van mijn vakantie overleden en dit met denz gebeurd ook
Op mijn eerste zondag van mn vakantie!!
Misschien stom maar ik vind het wel toevallig!!

Heidy leuke fotos van Jack!!

Chan. Waarom laat je daisy ook niet dekken volgend jaar??? Ik weet nog een leuke welsh hengst! ;-)

Zo nu maar eerst een verlaat sinterklaas feestje houden in Oostvoorne.. We gaan het zien! :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:25

Oeh klote. Arme denzel! Dat word goed sjouwen dus

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:42

Ja , d'r zeggen het er mij al meer ....
Maar dan zit ik ook nog eens met een Welshje ..... die moet ook nog verkocht worden ... of heb jij een weidemaatje nodig of ken je iemand die een lief klein welshe een leuk plaatsje kan bieden ... , hihihi

Ze heeft er al 2 gehad en beiden palominootjes geworden...
Heb er wel aan gedacht , maar weet het nog niet hoor....

Dikke knuff voor jou en Denzje ....

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:56

Jeetje dat was dan echt schrikken met Denzel ;( maar gelukkig kon de DA zijn knie dus zo weer terug drukken maar jeetje wat een schrik. Hoop dat het niet weer gaat gebeuren. Maar gelukkig is er dus wel een oplossing met training. Nou beterschap voor Denzel en sterkte voor jou want je bent vast enorm geschrokken :(:)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:15

ik zie weer een heleboel mooie sneeuwfoto's,maar jack speelt toch wel de hoofdrol.supermooi!

hier is gelukkig de meeste sneeuw verdwenen,na hevige regenval.echter zijn er wel veel plekken waar nog vieze gladde stukken tussen zitten.ben blij toe dat de witte troep weg is.nu kunnen we weer de bak in.die is gelukkig niet bevroren!maar ik vrees dat morgen niet zal gaan.de tandarts komt morgen en zo ook voor eros.zoiezo wordt er een melktandje weggehaald(zit los)en misschien ook wolfstandjes,maar dat zal bekeken worden.dus of ik morgen kan longeren?ik denk t niet.

Ik voel me sinds gistermiddag zwaar ***.ik kan er niet over uitwijden,maar ik moet het zelf zien te verwerken.het zal moeten slijten.wees niet bang,met eros gaat t super,maar t heeft in zekere zin met de paarden te maken.heb er al uren met bekenden over gesproken,maar t wil bij mij niet aarden.oe wat voel ik mij ***

@fayem:sterkte met denzel. :(:)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:52

Bedankt voor de complimenten over Jack. Ik vind hem zelf natuurlijk ook prachtig :+
Ellie, als je wilt sparren met een ouder iemand stuur maar een pb!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:57

Als je naar de eerste foto van Jack kijkt dan lijkt Hijden beetje ovetbouwd. Zou hij nog een paar cm groeien?

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:02

@kailonne,lief aangeboden,maar moet echt zelf uit deze ***gevoelens komen.
kort gezegd,dacht ik iemand te kennen,maar helaas blijkt dit niet zo te zijn.maar met mij denken er een paar precies hetzelfde over.het enige verschil is dat hun het makkelijker langs hun neer kunnen leggen,dan mij.
ik kom uit een periode van wisselende emoties,en begon net weer een beetje rust in mijn gedachten te krijgen.helaas door dit voel ik me dus weer vervelend.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:41

arme denzel....hopelijk gaat t over een tijdje beter en gaat ze knie niet meer telken uit de kom
kan me begrijpen dat je je rot geschrokken ben :(:) weet helaas hoe t eruit ziet om je pony op 3 benen te zien lopen...

@ellie ik denk dat ik precies weet wat je voelt heb t ook af en toe enorm met gizmo dat ik buster zo godvergeten mis -O- en dat t moet slijten..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:24

Weet je El, dat is een kwestie van tijd.
Mijn paard is 5.5 jaar geleden overleden,en nog steeds heb ik dat af en toe.
Even diep zuchten, en denk daarna weer aan je nieuwe troef.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:40

dat ik me nu zo voel heeft gelukkig niets met ruana of eros te maken.
maar met iemand die ik ken van de paarden.Ik ga er echt niet veel over zeggen,maar ik heb t er niet gemakkelijk mee.
Ik mis ruana echt wel flink,en sinds gisteren zijn die gevoelens wel iets aangewakkerd.maar dat zakt ook wel weer af.
en eros,ja dat gaat wel goedkomen denk ik hoor.vandaag ben ik er geweest om lekker te poetsen en ik hoop dinsdag weer te kunnen longeren.
ik hoop dat ik over een weekje me weer wat happyer voel,want wil niet sip de kerst in.kerstboom nu net vast in elkaar gezet,zij t met wat geruzie..maar zometeen eventjes de versiering er in en dan is de grootste klus geklaard.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:16

jhier moet ik de boom ook nog op tuigen...
xD ben nog steeds aan t bedenken waar ik em neer ga zetten en welke kleur ik er in wil

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:22

bij ons is t lekker bont.geen saaie boom met 1 kleur ballen voor ons.lekker veel lampen en flikkerlichtjes.
maar dat geld voor alles.bonte hond,bonte kerst,en ook kwa inrichting is het een prutje van alles.lekker gezellig...

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:50

@Fayem sterkte met Denzel. Amigo heeft het in het begin ook gehad en door hem binnendoor te zetten door de hoefsmid en veel spieren kweken heeft hij nergens meer last van

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:19

Ik ga van de week ook een boom zetten ik heb wit en champagne kleur. Ik heb wel al twee kransen geknutseld. Ze zijn mooi geworden al zeg ok het zelf
Laatst bijgewerkt door Kailonne op 09-12-12 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:20

Heb ontdekt dat je in windows movie maker kan knippen in beelden. Ben nu beelden over heel het jaar aan het inkorten naar een filmpje van 4min (zonder inkorten duurt het meer dan een uur).

Maar nu slapen en later eens doordoen er aan :Z

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:59

hihi , hier is de Kerstboom een ratjetoe van van vanalles geworden...,
De kinderen hebben hem dit jaar mogen versieren , hij is ruim 2 meter hoog , ik denk wel 1,5 m breed onderin , dus een beste boom... en ach hij is niet volgens de laatste mode , maar awanneer de kinderen elke ochtend de lampjes aandoen en dan met zo'n blij gezicht zeggen... wat is hij mooi he , dit jaar ... dan is mijn dag ook weer goed !

Lekker slapen voor iedereen !

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:26

tnx meiden.. we gaan het afwachten hoe het gaat lopen.. net meneer nog even uit stal gehaald en zijn knie zat netjes op zijn plek..
nu morgen vroeg gelijk naar stal om te kijken.

Sterkte Ellie..

Heidy hoe oud is Jack nu?? 5 toch?

haha chan. ik heb geen plek voor een welsh haha.. anders had daar wel een hele mooie andere opvulling gestaan denk ik ;) en er is volgens mij niets leukers en mooiers dan kindjes die de kerstboom optuigen! lijkt me super!

Zojuist terug uit oostvoorne, leuk sinterklaas spel gespeeld.. en als resultaat een prachtige schaal en een angry bird mee naar huis haha... de angry bird gaat naar de poezels ben benieuwd wat ze er van vinden want dat rot ding maakt geluid haha...
truste!!!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:35

Aaaah :(:) Denzeltje.....Grote knuf van alle Tinks hier,ook voor jr vrouwtje :D

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 00:56

dank jewel!! :D

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 09:47

Jeetje Faye, je zal je wel rotgeschrokken zijn! Beterschap voor Denz!
Knappe Jack in de sneeuw!
Annabel wordt getest op kleur, ben benieuwd wat eruit komt!
Zoet hoor /chantal!

hier meoten we nog een kerstboom kopen, zijn een beetje laat haha. misschien dit weekend..

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:01

Zojuist de envelop vol met haarsamples op de bus gedaan.....

Weekje of 3 wachten nu ....

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:32

spannend lepel!

ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat bij de tandarts met eros.of hij wel braaf is en of er nog veel gekke dingen worden gevonden.hoop stiekem dat ze het losse melktandje hebben bewaard,voor mijn verzameling paardenspulletjes(aandenken aan mijn dieren zitten in een apart kistje.