Weekendje geklust en gewerkt,net thuis,lees morgen bij
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 16-11-09 08:13
Goedemorgen!
Lucy_1
Geplaatst: 16-11-09 08:30
Goeiemorgen...
Tjonge... Gisteravond nog druk geweest hier....
Vind die schimmel ook maar eng hoor...
Wat een prachtige samenvatting grid!
Die laarsen lijken me ook wel wat... Handig om even aan te schieten. Heb nu mountainhorse jodphurs met stalen neus, maar die kosten een vermogen en zijn met een half jaar ook versleten bij mij...
Leuk filmpje van Bud gezien... Lijkt me een gave film.... Eens kijken of ze die op dvd kunnen zetten voor me met kerst...
Denise weer terug uit Munchen!
Marleen zelf op Kascha gereden. Super meid!
Hier lekker druk gehad.... Heb niet eens zelf gereden dit weekend.... Wel lekker bijgetankd....
Vasthi
Geplaatst: 16-11-09 10:03
Goedemorgen!
Even kort: In Hollandsche Rading zijn er in 2006 (toen mijn paarden daar ook nog stonden) 4 jonge paarden aan Atypische Myopathie overleden. Eerst 2 Friese veulens binnen een dag, daarna ook binnen een dag een jonge Arabier en na een paar dagen op de kliniek in Utrecht ook nog een jonge pony. Het stuk land was in drie delen verdeeld en alleen in deze kudde vielen de doden. De kudde die ernaast stond heeft nergens last van gehad.Bij onze paarden, die achter het huis stonden, was ook niets aan de hand, maar het was wel spannend. Van de kliniek in Utrecht zijn ze toen grondmonsters wezen nemen, maar wat het nu precies is weten ze niet. In ieder geval stonden er bomen (Eiken dacht ik) om het betreffende stuk en lagen er veel bladeren in de wei. Het had gestormd en de dag en nacht temperatuur verschilde veel.
mnkortleve
Geplaatst: 16-11-09 10:05
Goedemorgen.
Best eng die schimmel, balen dat ze ook niet echt een oorzaak kunnen vinden.