Clover wilde net weer dr stal niet meteen in, dus ik had 1 boterhammetje meegenomen, en elke keer toen ze weer dr aandacht weg deed gaf ik haar buurman een stukje van dr boterham. Toen wist ze niet hoe snel ze dr stal in moest
Grit
Geplaatst: 04-10-09 22:02
mijn boterham
Mooie katten Inge!
Mirjam, is hij/zij weggelopen?
mnkortleve
Geplaatst: 04-10-09 22:09
Hij gaat wel vaker op stap en komt dan na een week of 2 weer terug, maar nu is hij al een hele tijd niet meer thuis geweest.
Avond iedereen, ben weer thuis. Pff heb een hele dikke voet en hij brandt helemaal. Maar ja dalijk weer rusten... Dag is goed verlopen, Sanne kwam lachend aangelopen en liep gewoon gelijk naar papa. Gaat dus steeds iets beter
Verder ben ik het kwijt hoor, ben zo moe nu
Wel zag ik oude foto's voorbij komen, nou bij deze, mijn eerste paardje: dit is Gozer een halflinger van 1,52m hoog Gozer heette officieel Walter, maar dat vond ik niet leuk. Ik heb hem helaas moeten wegdoen omdat ik een buikwandcorrectie kreeg die helemaal mis is gegaan en ik niet meer kon lopen. We gingen de winterperiode in en dan zou hij de hele dag binnenstaan en ze zouden hem alleen maar buiten zetten als de stal gemest werd. Dus een half uurtje per dag. Dat wilde ik hem niet aandoen, ik reed toen dus destijds elke dag! Ik kreeg zelfs dressuurlessen toen Dus toen maar verkocht en toen ik eenmaal weer een beetje kon lopen heb ik mijn eerste tinkerveulen aangeshaft (die ik toen met een jaar moest verkopen van mijn ex omdat hij er winst in zag )
Noa net in Nederland
Noa de eerste dag bij me. 11 oktober heb ik haar alweer 3 jaar
Noa werd daar volgens mij zo uit het land gevist. Ze komt bij Mollema vandaan heb ik gehoord. Daar heb ik haar niet gekocht hoor. Degene die nu op haar rug zit, heeft haar toen niet gekocht omdat haar kont te hoog was hihihihi
Dank je wel Dagmar, ik was ook heel erg verdrietig toen ik hem weg moest doen. hij had hetzelfde karakter als Noa, ik on met hem door het vuur, hij deed ook alles met me en ook voor de kids. Lief beest was het...
ja lijkt mij ook! Jammer joh dat dat dan zo moet lopen..
Trouwens jij had toch nog meer tinkers ghad of heb ik dat gedroomd?
Biancaa
Geplaatst: 04-10-09 23:08
ja klopt, ik heb destijds dus Angel gehad, mijn eerste tinkerveulen. En daarbij Maximus. Maximus heb ik wegmoeten doen omdat hij bij mij niet aarde, hij werd mager en ik ontwormde hem gewoon en hij kreeg genoeg te eten, ook de DA kon niks vinden. De klik was er gewoon niet
Ik had daarbij toen Lizzy gekocht een getraumatiseerd paard, ze was drachtig toen ik haar kocht maar helaas is haar veulen doodgeboren. Aangezien ze geen rem, stuur of balans had, heb ik haar toen laten inrijden waar ze gedekt zou worden. Ze werd niet drachtig en het inrijden was ook niet optimaal. Ik werd constant gelanceerd, ze remde niet en ging vlak langs de (ijzeren) bakrand en draaide dan 180 graden om. Toen ik voor de zoveelste keer ernaast lag, en zwaar gekneusde ribben had, heb ik besloten haar te verkopen. Mijn kinderen stonden elke keer te huilen als ik ging rijden omdat ze bang waren dat er weer wat gebeurde.
Toen ik haar te koop had gezet was ik al advertenties aan het kijken voor een andere tinker. Dit werd Noa, ik heb haar nog even samen gehad met Lizzy maar ook daardoor werd ze niet rustiger. Op de grond kon ik trouwens alles met Lizzy doen, op voetjes geven na. Ze is toen onder verdoving met toezicht van DA bekapt omdat ze dus niet bekapt wilde worden.
Ik heb toen destijds zelfs Harry Hoevers op stal laten komen om met haar te praten en recht te laten zetten. op het laatst heb ik haar dus los moeten laten en heb ik haar verkocht aan iemand met verstand van getraumatiseerde tinkers. Daar ging het heel goed en reed ze zelfs Trail en alles. Erg gaaf om te zien, helaas is ze daar weer verkocht vanwege een scheiding, waar ze nu staat heeft ze een veulentje gekregen en het gaat erg goed met haar geloof ik. Het veulentje leek trouwens al 2 druppels water op het veulentje wat ze verloren was bij mij...
Nou heel verhaal... (wil je nog foto's van ze zien, die heb ik nog ergens op mijn comp geloof ik)
even wat spaties en alinea's ertussen gezet anders was het niet te lezen
grid
Geplaatst: 04-10-09 23:11
Wedstrijdhoofdstel hier was ook €100 mijn doorsneehoofdstel was in aanbieding maar liefst 75% korting dus nog iets van 20 euro
Marleen moelijk met mirthe maar wel blij met beslissing wat mooie foto's zo in de mist en jeukende schimmel
Whisje lang geleden idd ook erg positief veranderd en Serada net geboren en stijgerkunsten laten zien
Ah Veluweweekendje dat was ook zo heerlijk haha die 1ste foto Say is het duidelijk ergens niet mee eens (of ziggy aan het wegkijken ? )
O Mallow komt ook nog voorbij Eva
Chanel wordt al groot
Hihi Schattig paardje Denise ah op die laatste foto lief zo die Bennie klein draakje dus
Banbay
en Chayenne met der lange stelten
Temptation alweer een jaar stil maar als ie het op de wei nog leuk heeft
Ah Falcon
en nog zoveel meer mooie foto's dat ik niet op allemaal apart kan reageren anders kom ik nooit meer bij
O ja met Say naar het strand/ de zee wil ik ook nog steeds
Haha mirjam is van de zwart wit dus vindt de Amberkleur niet mooi... Mij lijkt het juist geweldig bij dat oranje van Say vond in het begin juist zwart hoofdstel lelijk bij Say maar bij gebrek aan ander zo ingereden en later maar zo gehouden want tja anders wil ik ook weer bruin zadel Ze hebben hem trouwens ook in het donker en kat kwijt