Ben al lang blij dat Figaro een speelmaatje heeft gevonden in Doolittle. Die ligt nu in de hondenmand, terwijl Figaro boven op z'n krabpaal zit... maargoed... ze hebben van die momenten dat ze wel spelen ipv slapen
Lucy_1
Geplaatst: 24-07-09 19:31
Nou.... daar vergis je je soms echt wel in hoor.... Ken kinderen Maar soms inderdaad heb je ook heel vervelende volwassenen....
Mooie mama inderdaad.....
Resi_lover
Geplaatst: 24-07-09 19:31
Poesjes
Diegje nog een keer
Lucy_1
Geplaatst: 24-07-09 19:32
Moet er nu echt vandoor.... Was gezellig effe kletsen met je Leon....
De paarden moeten gevoerd worden.... Dus waai waarschijnlijk later wel weer aan....
leon gewoon vanavond ophalen onder het mom "kijk een welcome home cadeautje"
Ze is wel erg leuk ja, pfff die van mij was dinsdag uitgerekend maar ze is nog niet bevallen. Ze ligt maar onder de kast met paps ervoor als waakhond
Pfff ben de hele dag al zo moe en lamlendig blehh eigenlijk al een paar dagen, maar ja ik heb nog even rust. De kids zijn nog een week bij papa en dan zie ik ze weer. Aan de ene kant vind ik het wel lekker, ik slaap veel en kom wel tot rust. Maar ik mis ze ook heel erg hoor, het is zo stil in huis en ik hoorde van mn ex dat bij mijn zoontje zijn eerste tand los zit. Grr dat mis ik dan dus...
Ik las ergens over een keuring bij Cecile, gaaf hoor. Dat is een week na mijn trouwen, ik kijk wel of ik langs kom. Ik hoop dan wel een auto te hebben dus dan zou het wel kunnen!
Verder ben ik het helemaal kwijt, heeft iemand het draadje voor me, dan kan ik hem volgen