Gezellig Leon!

Leuke pups gezien!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Nou ik toch bezig ben.... nee vertel nog niets over ons nieuwtje
Maar ben wel best enthousiast over waar ik dinsdag ga kijken! Alleen weet ik nog niet wat Arjan er bij denkt qua financien
(ivm dubbele maandlasten t/m april..... 6 mnd opzegtermijn!)
Maar het gaat dus om 1 ha met 4 stalletjes, omheind met gaas én bomenrijen, buitenvoerplek ook, grondwaterpomp, 200 meter van pensionstal af alwaar gebruik van rijbak erbij in zit. Stalhouder zorgt voor ruw voer, inbegrepen bij prijs.
Wei is dan voor onszelf... prijsafspraak is nog niet helemaal rond, maar er viel wel wat te regelen. Nog geen stroom dan, maar we hebben zelf een aggregraat én 200 meter lopen afstand is de pensionstal alwaar ik vaak zat zal komen dan ivm rijbak... Is dus bij Loon op Zand, AAN de duinen, je hoeft geen verharde weg over om het uitgestrekte gebied in te gaan.
Klinkt prijzig he? Nou viel echt reuze mee! Maar proberen uiteraard nog wel wat te regelen
edit: owja afstand in rijminuten met de auto.... 5 minuten meer als huidge locatie
snowdon schreef:Joyce, waar kan je eigenlijk zo'n kaart/abbo halen voor in de duinen te mogen rijden.. weet jij dat? Is er ook n site van?