WHOA....wat een gelees allemaal....
gave foto's van poesjes....awwwwwwwww...ik wil zo'n kleintje...Cousteau is zo alleen zonder maatje en Tim is toch weer verdwenen...was wel niet onze kat..maar je maakt je dan toch zorgen...
Volgens mij heb ik ook een reclame gezien met die kaarsjes en dat het licht aan...was het niet iets van vlees ofzo? of croma? Iets met dat hij wou zien wat er op z'n bord lag...hmmm...mijn zeefgeheugen laat me in de steek...
Gisteren de hele dag in Burgers' Zoo rondgestruind...best mooi en de kinderen vonden het erg leuk (ehm..vooral de speeltuin!)
Nog geen nieuws van Romm?
Oh...en wat zag ik daar voor varken voorbij komen met lange manen.....wist niet dat er ook varkens met manen waren...
poeh..en heb net een stuk gelezen over drukverdeling op paardenruggen....de berekening voor druk onder het zadel en de belasting voor pony's paarden in het algemeen...word je niet vrolijk van op de vroege morgen...stond ook iets in over jonge paarden en dat hun ruggen bij het opstijgen altijd een paar cm's inzakken (wegens gebrek aan spieropbouw)..hierdoor zit je dus met een holle rug en kun je je voorstellen wat het dan nog doet als je zo'n dier "in de krul trekt"...Ieman had het stuk in een shet-topic van mij geplaatst en ik vond het echt verontrustend...