[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 04:48

Hallo Doei!

Sterkte Chev Ach gut

Kom net terug van examen feest, kom even hallo zeggen Lachen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:19

Goedemorgen

Sita: veel plezier in friesland

rom: wat vreselijk. Je hebt het niet met opzet gedaan... maak het jezelf aub niet te zwaar....

grid: je website ziet er al goed uit hoor

heb trouwens een filmpje van Kayah en Maddox van gisteravond
http://www.youtube.com/watch?v=JhouKVTYOsQ

(helaas is de kwaliteit minder omdat het met mijn telefoon gemaakt is...)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:49

Rom, sterkte joh! Geef jezelf niet alteveel schuld... Dit kon iedereen gebeuren! Je kan niet 24u per dag erbij blijven en je hebt het stroom ook niet met die opzet uitgelaten Ach gut

Ik ben gisteren, net als Sita en Maya, ook naar Concert at Sea geweest. Samen met Arjan. Ik vond het tegenvallen, maar vond het weer erg meevallen Haha! Die kleine buitjes moet je tegen kunnen.

Sinds gisteren dus ook de katten van mijn broer te logeren voor 3 weken, die verstoppen zich nog wel veel. Blazen kunnen ze ook erg goed, ahhh...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:41

Poeh, ben net heel erg geschrokken. Aalt, een man die wij goed kennen en samen met Mees het koetsiersbewijs heeft gehaald heeft een ernstig ongeluk gehad. Hij had een hele leuke jonge Bels, die hij voor de wagen aan het beleren was, wat nog niet helemaal soepel ging.

TOch ging hij gisteren ringsteken met ook die bels in het tweespan, de aanspanning is op hol gegaan, drukke straat overgestoken, hebben nog een Ermelose omvergereden, en Aalt zelf ligt nu in het ziekenhuis, waar ze zijn schedel hebben moeten lichten, omdat de druk in zijn hoofd te ver opliep. We zijn dus ook heel bang dat hij misschien blijvende hersenbeschadigingen heeft opgelopen. Het is zo'n lieve rustige man, vind dit echt heel erg! En het zet me ook even heel erg stil bij de gevaren die er kunnen zijn.
Huilen
Meer konden Karine en Mark, bij wie hij op stal staat me niet vertellen, maar pfffffffffft........... Verdrietig

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:03

Op telegraaf.nl staat ook iets over een ongeluk, in Ermelo bij ringsteken, maar daar hebben ze het over een tweespan.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:40

snowdon schreef:
Rom, sterkte joh! Geef jezelf niet alteveel schuld... Dit kon iedereen gebeuren! Je kan niet 24u per dag erbij blijven en je hebt het stroom ook niet met die opzet uitgelaten Ach gut

Ik ben gisteren, net als Sita en Maya, ook naar Concert at Sea geweest. Samen met Arjan. Ik vond het tegenvallen, maar vond het weer erg meevallen Haha! Die kleine buitjes moet je tegen kunnen.

Sinds gisteren dus ook de katten van mijn broer te logeren voor 3 weken, die verstoppen zich nog wel veel. Blazen kunnen ze ook erg goed, ahhh...

Kleine buitjes? Jeetje.. Ik was zeikesnat tot op me onderbroek.. Anderhalf uur in de rij gestaan voor de bus..
Alsmaar heen en weer gestuurd door polties te paard, op den duur was ik in staat dat paard van onder zijn kont te rippen..
Daarna uit de [parkeerwei geslipt, was er liever uitgetrokken door die Massey Lovers

Gelukkig ben ik nu weer droog.. Clown

Het was superleuk! De dijk viel tegen, wat een zeikerds.. Maar verder heerlijk genoten, we stonden helemala vooraan.. Haha!

Ga nu eerst even eten en later volgt een verslag van de osteopaat.. Lachen

Trouwens allerlei slecht nieuws gelezen over Idefix en een man die Marleen goed kent.. Sterkte beiden..

En leuke foto's gezien van Sayla enzo! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:59

He wat een naar ongeluk Scheve mond

Concert At Sea gangers dus, maar wel met de nodige regen.

Geen veulen hier, ga zo nog even kijken. M'n ouders zijn zeilen in Friesland, maar ze hebben de auto laten staan Go jij! Go jij!
Heb vandaag een algehele "ikdoehelemaalNIKSdag" dus ik ga alleen even kijken en verder niks. Heeeerlijk luieren. Goed, heb wel de cavia's schoongemaakt, maar dat moest ook echt heel erg nodig Nagelbijten / Gniffelen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:03

oh grrrr wat vreselijk!!! sterkte

sita en leon genoten bij concert at sea

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:12

Ohh Marleen, wat vervelend zeg!
Ik zag net dat er ook al een topic erover geopent was.
Veel sterkte!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:40

Klopt, het paard stond in een tweespan, de een was van hem!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:42

Zooo..Ik ben weer op krachten..
Flink ontbeten met eieren en suikerbrood.. Heb echt een kater, van de Spa&Fruit denk ik.. Clown
Mijn hoofd klopt iig goed..

Gisterochtend was het al stressen, want Nicolas, de osteopaat, belde dat zijn auto pech had en er pas om kwart voor 12 kon zijn.. Ik helemaal balen, want om half 1 zou ik bij Maya zijn.
Afijn, uitgelegd en om half 12 was hij er al.. Alles stond klaar dus hij kon gelijk beginnen.

Amy haar rug was helemaal in orde, alleen op rechts bij het bekken zat dus de blokkade, zoals ik al wist.
Blijkbaar nogal een fikse want hij had moeite het los te kneden. Hij heeft wel uitgelegd wat hij allemaal deed en het was erg intressant. Amy werd helemaal ontspannen, en ik zag dat ze er baat bij had.

Daarna heeft hij via voelen en kneden alle ingewanden zoals apendix, lever, longen, maag enzo bevoelt op eventuele opstoppingen of blokkades. Er zat dus ook een blokkade (ik noem het maar even zo) in haar lever en darmen, vandaar dat ze in stress zoveel afviel omdat het al minimaal functioneerde en dan dus helemaal niet.
Ook heeft hij alle zenuwbanen langs gelopen en verder was ze goed in shape zei hij..

Ik had namelijk al hele rampscenario's over mijn zadel, mijn gewicht enzo.. Maar daar was niks van aan zei hij toen ik dat zei.. Ze kon me makkelijk hebben, zadel was ook goed enzo.. Gelukkig maar.

Ik heb een heel schema gekregen voor komende week om het werk weer op de bouwen.
Als er over2 maanden nog klachten zijn moet ie terug komen.

Toen gauw door naar mijn broer, die in de auto gepropt en door naar Maya..
Toen door naar Renesse.. We waren er vrij vlot.. Ja Geen files, konden gelijk in een bus stappen en waren er lekker vlot. Nog niet druk.

Op het meetingpoint Leon en Arjan nog gezien. Leuk om even bij te kletsen weer.
Ondertussen wat gegeten en toen de vakken opengingen een plekje gaan zoeken. We stonden helemaal vooraan, schuin tegen het podium. Vond het een ideale plek.. Ja
Toen nog met Gerlinde gebelt en gezwaaid.. *LOL* ROFL

En daarna kwamen Siel (sieltjuh) en Britt ons nog vergezellen.. Om 5 uur was de aftrap door VanVelzen.. Lovers Die was mega goed.. Trijntje Oosterhuis vond ik ook goed, maar ik hou ook echt van haar muziek. Special guest was helemaal top.. Die jongen van Keane.. Die mocht van mij nog wel een uur spelen.
De dijk was echt bagger.. Toen maar naar de WC gegaan waar er een leuke ontdekking werd gedaan. Clown

Een jongen en een meisje die elkaar een mondelinge overhoring aan het geven waren zonder de deur op slot te doen..
Dus dat was weer lekker.. Clown
Toen uiteindelijk toch een vrije wc gevonden..

Daarna weer terug, wachten op Blof.. En Blof was gewoon Blof.. Goed dus!
Helaas begon het te storten, dus maar gauw naar de bus gegaan, ik was zeiknat, echt tot op me onderbroek.. Later een bus gekaapt en toen we eenmaal bij de auto waren was ik door en door koud.. Gelukkig konden wij zonder gesleep door de trekker uit de natte weiland komen.

Ik heb genoten.. Het was super..
En de security was trouwens ook niet mis.. Knipoog

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:42

Prada, waar is dat topic geopend?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 15:00

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 15:11

Had het gevonden ja, zit er gewoon zo mee in m'n maag! Je weet niet hoe hij hier uit komt, en hij heeft ook nog een vrouw en kinderen.

ZIjn vorige bels was nog niet lang geleden overleden, was hij verdrietig over, nu had hij een nieuwe, 5 jarige hengst, echt een heel pittig beest. Maar hij was er zo trots op! En ging zo goed met die druktemaker om!
Hoop echt heel erg dat we gauw beter nieuws krijgen...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:07

Jeetje Sita.. wij waren halverwege Blof weggegaan en hadden dus geen problemen met in een bus komen (5 a 10 minuten gewacht) en de parkeerplaats was toen nog goed te doen.
Eenmaal in de auto begon het idd wel wat harder te regenen.

Marleen, je kende die man dus erg goed... Sterkte voor iedereen!
Ik zal straks het topic eens bekijken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:20

Zo.. Tas is ingepakt.. Klaar om naar Friesland te gaan.. Lachen
Moest ik jullie niet meer spreken tussendoor, tot donderdag!

Doei!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:36

Veel plezier in Friesland Sita! Doei, doei

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:44

Veel plezier in Friesland!

Zo lief, gisteravond is mijn moeder naar een vriendin geweest, die had een feestje oid. Kom ik vanochtend bij de keuken aan, ligt er een briefje van "Voor het veulen van J., van Els" met daarnaast een zakje Tinkerbrok! Vind dat zooooo lief! Zijn inderdaad een mooi formaat brokjes voor Jes d'r veulen *LOL*

Hele dag lekker NIKS gedaan, vanochtend Panic Room gekeken (goede film!), lekker in de zon gezeten, geluierd en net Cry Baby (met Johnny Depp) gekeken. Geweldige film, al zal hij niet iedereen aanspreken. Ik houd daar wel van Haha!

Straks even naar stal, kijken hoe het met Jessie gaat. Op een paar dagen na zitten we op 11 maanden Hyper!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 19:01

Kijk jij zoveel films, Berdien?
Panic Room komt me vaag bekend voor...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 19:04

Ik kijk heel veel films ja Ja Maar kijk dezelfde films ook gerust meerdere keren, ik kan Lord Of The Rings meepraten ROFL Als ik me niet inhoud doe ik dat ook, tot grote vreugde van mijn meekijkers Bloos
Panic Room is met Jodie Foster, dat ze een huis koopt met een schuilkamer erin. Meteen dezelfde avond wordt er in gebroken, vluchten zij en haar dochter de panic room in, enz. enz.

leuk liedje gezien op MTV!
http://www.youtube.com/watch?v=2QwTtb6PPpI
Die zanger, Ville Valo is ook het brein achter HIM, en daar was ik zooooooooooooooooooooooo fan van. Vroeger. Nu niet meer ROFL Ik was helemaal bekoeld na z'n (imo) waardeloze optreden op afgelopen Lowlands. Maar, z'n stem blijft mooi Lovers (en z'n ogen stiekem ook Bloos )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:04

Heel veel sterkte Grr. Wat een vreselijk ongeluk.

concert at sea, lijkt me wel heel erg leuk. Jammer van de regen.

nog geen veulen voor jes

grid, wat een leuke foto's, en wat een geweldige hond Vingers aflikken

zag nog een leuk filmpje van maddox en kayah

Gister avond is wilco zijn rijbewijs kwijt geraakt. Hij is aan gehouden door de jute, hij reed 140 waar je 80 mag. Ik was ik boos op hem. Dacht dat hij zijn wilde haren een beetje kwijt was. Maar niet dus. Het is klote maar zijn verdiende loon.
Hij is sowiezo zijn rijbewijs 10 dagen kwijt. Nu kan ik hem elke dag naar zijn werk brengen en ophalen.

Verder zijn we gister avind nog naar het dijkfeest geweest. Was weer een super gezellig feestje.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:31

pff GRR Ach gut da's niet mis ... vreselijk nieuws en nu nog in onzekerheid over zijn gezondheid Scheve mond...

Bloos Silas dank je is best makkelijk via come2me had er eerst 1 via lycos maar dat was niks verplichte achtergronden en allemaal moeilijk moeilijk hier kun je gewoon urls inplakken enz enz OK dan!
dus dankzij Leon nu iets fatsoenlijkers gebrouwen Haha! maar wil het nog meer op leuken en meer vertellen enzo Knipoog
Kayah lekker haar beetjes aan het strekken Rock-on, dudes!

Leon + Sita weer veilig thuis na concert --> hoorde het op radio van die trekker die (bijna) alle auto's eruit moest trekken en bussen die niet te vinden waren of zoiets Rolleyes maar jullie je dus wel goed vermaakt Cool

Berdien lekker relaxen en filmpjes kijken Dromen

Vandaag weer een best drukke dag gehad --> o ja begon al gister met wassen ...
Het was weer zo ver Sayla mocht gister weer door de wasstraat voor wedstrijd vandaag Haha!
Was best snel klaar in een uurtje Tong uitsteken incl antiklit en vlechten --> je krijgt er handigheid in en wordt ook minder precies Nagelbijten / Gniffelen
Ze moet er natuurlijk wel netjes uitzien maar het gaat me uiteindelijk niet om het punt voor verzorging Knipoog

Nou vanmorgen dus weer op tijd op Gaaaap (lag er te laat in) toen witte kleren aan broek erover, alles in de auto en kijken hoe schoon Sayla nog was ... ha ha mooie strontvlek op der zij, gelukkig zit daar het dekje maar wel nog ff met water en spons gesopt Knipoog
Hengstenvlecht opnieuw gedaan en voorpluk ingevlochten en opzadelen maar ... --> ging deze keer te voet want auto is in de maak voor airco Knipoog en is ook maar ca 5 km van stal dus goed te doen Ja
Nog even goed insprayen, want het terrein is omgeven door eikenbomen en met de zon erbij zitten er dan dan dus weer genoeg Whoosh!
Ik vond zelf dat ik niet goed gereden had slordig en domme fout gemaakt waardoor Sayla uit galop viel, maar uiteindelijk nog 7e vd 15 geworden met 181 pnt dus weer een WINSTPUNTJE Cool OK dan!

Met eten Mam, zus + man + kleine weer op bezoek --> maandelijkse gaan we een keer bij iemand van ons eten en nu waren wij aan de beurt Knipoog
Maar ik had gewoon "Chinees" besteld --> Balinese rijsttafel Vork

dus nu lekker op de bank nog even beetje computeren en dan denk ik vroeg naar bed Slapen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:38

ziggy: oeps...mannen....grrrr....ik zou ook pist zijn hoor!

grid: ja kayah was lekker aan het showen, hoop zo dat ze dat op de keuring ook laat zien

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:43

Nors opkijken pff ziggy da's balen niet zo handig om zóveel te hard te rijden

Ja leuk is ie hè vindt een cane corso in zwart/ grijs of bruin ook leuker dan dat gezoomde, dat vond ik dan toch echt minder mooi Bloos stalgenoot heeft dus 2 gezoomde, maar de stalhond is dan echt veel mooier Cool

Silas --> ik zal vast gaan duimen dat ze dat dan ook gaat doen Knipoog OK dan!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:44

dat komt wel goed grid....ze heeft toch de goede dingen van beide ouders gekregen Haha!
en wil blijkbaar graag showen Tong uitsteken