Sterkte Chev

Kom net terug van examen feest, kom even hallo zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die kleine buitjes moet je tegen kunnen.
snowdon schreef:Rom, sterkte joh! Geef jezelf niet alteveel schuld... Dit kon iedereen gebeuren! Je kan niet 24u per dag erbij blijven en je hebt het stroom ook niet met die opzet uitgelaten
Ik ben gisteren, net als Sita en Maya, ook naar Concert at Sea geweest. Samen met Arjan. Ik vond het tegenvallen, maar vond het weer erg meevallenDie kleine buitjes moet je tegen kunnen.
Sinds gisteren dus ook de katten van mijn broer te logeren voor 3 weken, die verstoppen zich nog wel veel. Blazen kunnen ze ook erg goed, ahhh...

Geen files, konden gelijk in een bus stappen en waren er lekker vlot. Nog niet druk.

Die was mega goed.. Trijntje Oosterhuis vond ik ook goed, maar ik hou ook echt van haar muziek. Special guest was helemaal top.. Die jongen van Keane.. Die mocht van mij nog wel een uur spelen.

Maar kijk dezelfde films ook gerust meerdere keren, ik kan Lord Of The Rings meepraten
Als ik me niet inhoud doe ik dat ook, tot grote vreugde van mijn meekijkers
Ik was helemaal bekoeld na z'n (imo) waardeloze optreden op afgelopen Lowlands. Maar, z'n stem blijft mooi
(en z'n ogen stiekem ook
) 
da's niet mis ... vreselijk nieuws en nu nog in onzekerheid over zijn gezondheid
...
Silas dank je is best makkelijk via come2me had er eerst 1 via lycos maar dat was niks
verplichte achtergronden en allemaal moeilijk moeilijk hier kun je gewoon urls inplakken enz enz
maar wil het nog meer op leuken en meer vertellen enzo
maar jullie je dus wel goed vermaakt
incl antiklit en vlechten --> je krijgt er handigheid in en wordt ook minder precies
(lag er te laat in) toen witte kleren aan broek erover, alles in de auto en kijken hoe schoon Sayla nog was ... ha ha mooie strontvlek op der zij, gelukkig zit daar het dekje maar wel nog ff met water en spons gesopt
en is ook maar ca 5 km van stal dus goed te doen
slordig en domme fout gemaakt waardoor Sayla uit galop viel, maar uiteindelijk nog 7e vd 15 geworden met 181 pnt dus weer een WINSTPUNTJE
pff ziggy da's balen niet zo handig om zóveel te hard te rijden 
stalgenoot heeft dus 2 gezoomde, maar de stalhond is dan echt veel mooier