Normaal ging Kaat dat doen maar met de examens die komen...
jorretje
Geplaatst: 13-05-14 12:50
Wat gaat het hard! Wat een gaaf vosbont veulen van Aranka zeg! moeilijk die dilemma's maar kan me voorstellen dat het nu wel erg veel wordt.
Dublin aan de dubbele lijnen. Veel (lange) buitenritten, wat heerlijk! Roos is echt wel een gouden paardje voor je he nienke? Voor mij is het al zeker een jaar geleden dat ik op een paard heb gezeten.
Nog geen vuelen Lotte?
brr chimello wat een enge gast. Helaas kan je er niets aan doen.
Nou we hebben inmiddels met z'n allen besproken en we zitten allemaal op dezelfse lijn at we niet blij met hem zijn. Dus het is afwachten tot ze het zelf inziet.
Nog 20 min tot Den Haag en dan heb ik m'n paspoort en dan kan ik m'n koffer inpakken, morgen Barcelona!
elliecuijk
Geplaatst: 13-05-14 13:40
kan je tenminste met een gerust hart op vakantie chimello. wij gaan over een kleine 2weken een midweekje naar center parcs.keek ik vorige week,bleken we 4 cent teweinig betaald te hebben.dus geen e-ticket kunnen printen.net even gebeld en die paar cent zijn verwijdert uit t systeem.ticket kan geprint worden.wat een service!
donnar
Geplaatst: 13-05-14 13:53
Chimello: Leuke vakantie gehad? En fijn dat het zo goed ging met je vriendin en hem maar hij is toch ook netjes opgevoed door jou nietwaar
Ja heerlijk ik wilde eigenlijk ook helemaal niet naar huis! Ik doe mijn best, hij is altijd wel heel braaf maar het is even afwachten altijd hoe hij het met een 'vreemde' doet. Hij is daar vaak toch wel wat angstig mee.. -------------------------------------------------------- Mira283: Ziet er goed uit! (Wat voor leidsels/teugels gebruik je?)
Hier gebruik ik 2 hele lange leadrope's, met oefenen is het veiliger om 2 losse lijnen te gebruiken zodat als ze in paniek raken je gewoon los kan laten. Nu gebruik ik omdat het zo goed gaat gewoon paarse lange lijnen van Lammert Haanstra, deze heb ik wel doormidden gehaald omdat ik er anders steeds in haak (ze zijn heel lang) en ik het ook veiliger vindt. -------------------------------------------------------- Jolandaa_: Wat is het verschil/effect/nut van dubbele longen? Dit ken ik niet namelijk.
Ik vind de dubbele longe veel prettiger werken dan bijzet en/of gewoon longeren. Met gewoon longeren met 1 lijn gaat Dublin altijd zijn eigen gang (heel hard en niet terugkomen op stem) en hij zet zich compleet vast in de bovenlijn. Met de dubbele longe kan ik hem veel beter begeleiden en het is ook een fijne manier om nieuwe dingen aan te leren. Wat ik ook prettig vind is dat ik hem niet in een houding zet, ik kan gewoon zonder te stoppen hem het ene moment meer oppakken en het volgende moment lekker laten stofzuigen. Daarbij vind ik het ook gewoon veel leuker!
Oh lekker eventjes eruit, ben zelf nooit in center parcs geweest maar heb hele goede dingen ervan gehoord.
Ik ga morgen tot zondag naar Barcelona naar het OFFF festival. Maar ja, bachelor proef (eindwerk 3e jaar) moet dus af zijn en ik ben niet klaar... Ik ben echt bang ik moet nog iemand filmen die met een grasmaaier een cirkel in hoog gras maakt maar ik heb er geen tijd meer voor dus ik weet niet wat ik moet doen!! Beetje stress nu. Maar ik neem toch maar mn mac mee en dan ga ik iig wel monteren in het hotel want ik krijg het anders niet af. Dat reizen voor m'n paspoort heeft me veel tijd gekost helaas. Ben blij als alles achter de rug is, bachelor diploma dan binnen en dan nog een jaartje m'n master doen en dan mag ik gaan werken, spannend!
draaakje
Geplaatst: 13-05-14 16:39
Hopelijk ziet je vriendin zelf snel in dat er heel veel andere leuke jongens zijn.. Wat zul je opgelucht zijn dat je je paspoort in handen hebt! Wel balen zeg van die opdracht..
Ah dat is netjes opgelost Ellie! Lekker hoor, naar centerparks
Mijn zus haar kat is vandaag bevallen van 5 kleintjes (ze heeft een Egyptische Mau)
chimello
Geplaatst: 14-05-14 20:35
Ik zit in Barcelona
Hostel is wel pokke ver van die festival lokatie af maarja val ik ook wat af?
Oh, de katjes zijn zo schattig. Mama poes is er ook helemaal blij mee Onze broedse kip zit vandaag 20 dagen op de eitjes (maar dat is vanaf het eerste ei, en ze heeft er 11) Ben benieuwt. (ze is niet zo heel snugger, dus ik hoop dat ze er niet te veel afgeweest is) Vanmiddag nog lekker de paarden op het gras gehad, heerlijk dat zonnetje inplaats van al die regen.
Wat een miserie is dit zeg. Ik had enkele extra foto's nodig voor mijn examen opdracht, nu ligt mijn model in het ziekenhuis dus kan niet meer maar ik moet dat volgende week afgeven. Het is een examen opdracht, nu ja een eigenlijk dé examen opdracht.
Ik rij 2 dagen mee. Je herkent ons wel. Jaron zn naam staat op zn dekje.
poedersuiker lor! Heel vervelebd!
Lori
Geplaatst: 15-05-14 11:48
Had het dichter geweest had ik direct gekomen zaterdag dan, hoop iemand te vinden voor zaterdag want moet het anders onvolledig afgeven en bij een rapport opdracht kan je dat eigenlijk al niet maken laat staan een examen opdracht . Dat besluit voor een groot deel of ik naar mijn volgend jaar ga mogen of niet .
Kom je naar de tinkerdagen.. maak je daar je opdracht Kan het niet met een vriendin of zo? of buurmeisje of iets dergelijks..
even oproep op FB?
J_E
Geplaatst: 15-05-14 14:34
Tjonge dat is zeker balen! Ik hoop voor je dat je nog snel een model vindt! Veel plezier in Barcelona! Jonge dieren zijn zeker leuk. Onze buren hebben ook altijd van alles (kuikens, puppy's, lammetjes, jonge geitjes) de kinderen vinden het maar wat prachtig. En moeke ook
Hier knoop doorgehakt om toch Gi Aranka te laten dekken. Mocht het zijn gedrag negatief beïnvloeden dan gaan ze er meteen af, hopelijk wordt hij niet minder van karakter dan hij nu is.
Heel misschien ga ik nog wel ff kijken in Leusden. Ligt er een beetje aan wat de rest thuis van plan is. Zondag verjaardag in elk geval en zaterdagochtend het bos in, wordt dan zaterdagmiddag als ik ga.
Nee, nog niets.. Het eerste ei is gelegd op 21 dagen geleden vandaag. Daarna zijn er nog 10 eieren gelegd. Ik weet niet of ze allemaal bevrucht zijn, en er hebben een paar eitjes koud gelegen omdat de kip niet zo slim is, dus ik hoop dat er nog wel kuikens komen, maar ik weet het niet zeker..
Paarden modellen niet nee.Enkel nog enkele speciale kleuren maar voor de rest.
Nou na een eind zoeken deze middag met halve stal van mijn vorig model in de studio black is back opgenomen en normaal kan ze zaterdag voor die reeks opnieuw te maken. Als er niks tussen komt is het probleem opgelost .
Moet nu nog composite (die reeks), mode op reis en -40° opnemen hoop het af te krijgen dit weekend dat ik dat vak kan afsluiten voor dit jaar .