ooww vet ik wil ook graag een neiwue maar mijn abbo loopt nog tot dec volgend jar.. dus ik meot er gewoon 1 kopen..
mnkortleve
Geplaatst: 15-11-09 23:43
Grid Heel goed bijgelezen van jou.
Ik stap ook zo met mijn kisten ter paard. Ik heb het wel eens geprobeerd met mijn klompen, maar dat is niet zo heel verstandig dan kun je beter op je sokken gaan iets veiliger.
Ik wou vd week ook op Grainey stappen alleen mijn spijkerbroek zat net te strak ik kwam niet eens bij de beugel.
grid
Geplaatst: 15-11-09 23:45
Thanks ik vond hem ook het leukst
Wel beetje groot plaatje uitgekozen
Nee klompen lijkt me idd niet zo handig die zitten zo los en te strakke spijkerbroek maaruh zo ben ik dus keer uit mijn broek gescheurd ik gewoon lomp als ik ben toch opstappen
Laatst bijgewerkt door grid op 15-11-09 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb trouwens ook iets op mijn netvlies gebrand. Ik had zo'n hele dikke turkse jongen in de klas zitten die jongen had een spijkerbroek aan en bukt scheurd er uit en hij had een rood met wit gesteepte onderbroek aan ik vergeet het nooit meer.
mnkortleve
Geplaatst: 15-11-09 23:56
Flauw hoor.
Grit
Geplaatst: 15-11-09 23:59
Begint met een J en de laatste letter is een t, toch??????
Vriend is op zijn eerste werkdag uit zijn broek gescheurd, was ook nog op een beurs
grid
Geplaatst: 16-11-09 00:01
Mirjam o da's erg en nu nog op je netvlies
en grit da's ook wat
maaruh is alweer 11u dus ik ga ook off truste!
Laatst bijgewerkt door grid op 16-11-09 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Met mijn hint kun je het toch wel bedenken Mirjam?
Ik geloof dat ons kletstopic in een "niet huiskamerforum" een vertekend beeld geven bij de statjes. In het statje "meeste berichten in niet huiskamertopics" staan verschillende bokkers uit dit topic Ik ook en 95% van mijn berichten staan hier. [FZ] [Dienstmededeling] De eerste Bokt Nieuwsbrief is er!