[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:36

haha nou klinkt goed, mooie ruime box dus!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:37

Kzal wel eens fototjes maken.. Lachen

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:40

ja leuk !

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:46

Ben er weer eens vandoor.. straks weer fijn een dag werken :|
hihih.. Vind het zo verrot dat het al donker is als ik weer naar huis fiets.. maarja doe je niks aan! Fijne dag allemaal! Doei!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:47

puckje gefeliciteerd!

Amy een nieuwe box!

Peet hoe is het met je schoonzusje?

Hoef vandaag pas om half 11 te beginnen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:17

lekker janet!

Amy nieuwe stal Lachen

Onze kiran heeft zijn dekentje mooi opgehouden vannacht, als het weer nu wat beter word mag hij weer naakt Knipoog

Is het bij jullie ook zo mistig?

Nou ik ga even stofzuigen en de was doen, verzorgster van nienke heeft een vrije dag vandaag en ik ook, dus word een heerlijk dagje paard Lachen
Misschien eens wat foto's maken vandaag Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:27

lekker paardendagje TK.

pff zit me te vervelen, vind het maar niets zo laat beginnen. Begin liever vroeg

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:31

tot hoe laat moet je nu janet?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:39

tot 7 uur

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:02

TK; mooi weer voor een paardendagje, vanmiddag schijnt overal het zonnetje. Hier nu ook al een beetje

Ik hoef pas om half 12 te beginnen, maar zo eerst naar de HA voor de jaarlijkse griepprik.
Ik begin altijd laat en ben laat klaar. Gisteren om kwart voor 11 begonnen en kwart voor 11 's avonds pas klaar Scheve mond . Hoop dat het vandaag wel iets eerder is. Voordeel is dat ik maar drie dagen (30 uur) hoef te werken en dus 4 dagen vrij ben Haha! .

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:31

Puchje gefeliciteerd!
Hier is de verveling toe aan het slaan vandaag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:43

Gefeliciteerd Puch!

Vanochtend klein beetje mist aan de grond, maar eigenlijk al de hele ochtend stralende zon *warmt zich* Lachen

Grit met een T : Wat voor werk doe je ook weer?

Grid met een D : Ik heb het al vaker gevraagd, en je hebt het al vaker beantwoord Bloos maar Clown wat voor werk doe je nu ook weer?

Ik werk van 8 tot (in principe) 5, maar meestal vertrek ik ergens tussen 5 en 6. Gelang het werk af is / of er nog gewogen moet worden.

Staat er niet veel op program voor vandaag dan Arjan? Lachen

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:45

Maya: zoals (bijna) elke dag eigenlijk... niet nee. Heel misschien morgen weer...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:47

nou hier is nog steeds alles onzichtbaar, dikke rooklaag over de weilanden en geen zon Clown
je ziet echt geen hand voor ogen Lachen stuur het zonnetje ook een beetje deze kant op maya Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:48

Balen Arjan! Had je dat pakket van Leon nog / al gekregen? Zag toen dat topic over ranja in poedervorm enzo Clown

*Wappert zonnestralen richting TK*

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:26

Dromen Joyce lekker rijden
en Straks samen met Leon Go jij! Go jij! gaaf hoor leon!!!! Afbeelding
Nu moet ik toch echt weer een keer met Say die kant op Schijnheilig

GEFELICITEERD Puchje Afbeelding

Bloos! Petra Ach gut pff Ach gut

Boncho en Marleen komen beide niet ver in eentje Nagelbijten / Gniffelen alle stalgenootjes optrommelen Haha! Succes en veel plezier alvast!! Hier ben ik met Sayla juist degene die iedereen mee mag "slepen" Bloos

Cool Annique gave stage Dromen Doe jij NHB dan of andere paardenopleiding?
Ik zou dan dus idd nog een pedagogische opleiding moeten doen en dus minimaal Orun I of NHB en daarna de speciale opleiding(en) voor paarden & gehandicapten en daarna dan dus nog werk vinden Nagelbijten / Gniffelen

Bloos! griT echt waar Sigaar ken wel iemand die ergens in de buurt van Moergestel (weet niet precies waar Bloos ) op een stal werkt met paarden voor de gehandicapten *LOL* maar die moet dus ook nog deel van de cursussen te doen om alles te mogen (is ook ivm verzekering e.d.) nu doet ze dus eigenlijk alleen paarden verzorgen, op/ af zadelen, voeren e.d. ...
Bloos Op dit moment zie ik het als een droom waarvan ik nog niet weet of ik hem waar kan/ wil maken Nagelbijten / Gniffelen maar heb er paar jaar geleden wel serieus over nagedacht Ja dan idd met "eigen" Tinkers "onder contract" bij bv Viataal in St Michielsgestel (of eigen onderneming)--> Daar gaan (gingen) we elk jaar met dierendag heen en zij zouden wel meer willen, maar zonder al die opleidingen enzo zijn we niet verzekerd en mag het alleen incidenteel en niet structureel Knipoog Scheve mond

Maya zal t nog een keer kort proberen te omschrijven Haha! Wij zijn een soort plan/ combi bureau. Hebben dus contacten met diverse vakgebieden intern en met externen en proberen zoveel mogelijk planningen langs elkaar te leggen en zo zo efficient en slim mogelijk dingen te combineren enzo Knipoog

Sita
druk aan werk geweest veel omzet gedraaid Wow! en Amy nu in mega stal Cool

arjan Ach gut dagen duren dan helaas wel extra lang als je weinig te doen hebt Scheve mond hopelijk morgen meer dus ... *duim duim*

en Nagelbijten / Gniffelen Bloos! is alweer bijna 1 nov... voor die datum moet ik beslissen of ik wil verhuizen zodat we 1 december over zouden kunnen (1mnd opzegtermijn)...

Vanmorgen lekker keertje paarden op wei opgejut Clown hoefde alleen paar keer met mijn krakende jas te rammelen
Rock-on, dudes! Nono Bokken als een gek, winnie er achteraan in galop en Sayla Draven Wow! en NRPS Solana en KWPN Zowy natuurlijk helemaal uit de plaat terwijl de rest alweer stil stond Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:37

ennuh Ik dacht vandeweek ik ga eens een keer googlen op Sayla en kijk eens wat ik vind Clown

Zoals de meesten ondertussen wel weten heb ik Sayla afgeleid van Saela = geluk, in het IJslands

Zo is Sayla ook een “provincie”/ plaats in India
http://en.wikipedia.org/wiki/Sayla
http://www.india9.com/i9show/Sayla-66898.htm

en een Karakter Haha!
http://www.absoluteanime.com/gundam/sayla.htm

en een of andere rapper
http://nl.youtube.com/watch?v=zhU57lR9mlk

en in Utah (US) heet een kindje Sayla Solana --> haha NRPS vriendinnetje van Sayla heet dus Solana Clown
http://m1.lilypie.com/KVTdm6.png

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:21

Ja, als je op namen gaat zoeken kan je erg grappige dingen tegenkomen Haha!

Maya, Arjan heeft al meerdere pakketjes van ons gekregen Tong uitsteken

Grid, jaa du bist wilkommen! Tong uitsteken
En sleep je vriend nu eens mee naar die stek!

Hier was het vanochtend KOUD en potdicht!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:23

Hallo allemaaal Doei!
Het wordt nu toch echt winter he, wat was het koud vanmorgen! Al is het nu wel weer wat beter als ik zo naar buiten kijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:25

Hier stralend weer, dus ik gooi straks mijn boeken aan de kant en sleep Jessie mee voor een ritje. Eindelijk weer droog! Go jij! Go jij! en koud Nagelbijten / Gniffelen *bibbert*

Wanneer ga je over Leon?

Ik ben weer eens in onderhandeling over mijn BM, ik moet en ik zal potverdorie zo'n zadel krijgen Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:25

Is nog maar pas herfst Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:44

snowdon schreef:
Maya, Arjan heeft al meerdere pakketjes van ons gekregen Tong uitsteken

Dat weet ik, maar met die poeder ranja had je toch nog maar net opgestuurd ofzo? Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:51

Nagelbijten / Gniffelen ja moest gister ook al lachen stalgenootjes komen al met thermoboots dikke jassen en truien en gaan dan notabene binnenrijden Gestoord moet wat worden als het straks echt koud wordt Clown

Bloos Ja moet John echt meeslepen Duivel maar hij heeft tests en ombouw op werk dus lange dagen Ach gut en in het donker wil ie niet gaan kijken Rolleyes
Misschien pakt ie vrijdag vrij, want donderdag moet toch alles klaar zijn dus hopelijk dan Knipoog
Ga hem denk vanavond wel vast inlichten dat ik vrijdag toch écht tegen stal ga zeggen Ja (anders is het weer een maand "wachten" Nors opkijken )

Hyper! Leon misschien kerstvakantie ?! al heb ik het dan meestal best druk Nagelbijten / Gniffelen
Maar is eigenlijk ook helemaal niet ver, dus kan ook gewoon een keer op 'n zondag of zo... leuk leuk Cool en ... dan is ook je nieuwtje bekend Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:53

Nou zo erg ben ik nog niet, maar zit toch wel met dikke truien aan. Ligt er ook aan dat ik hier stil zit in een koude kamer, net op de fiets was het wel warmer. Alleen koude handjes *LOL*
Eens zien hoe ze bollerds erbij staan, tot later! Doei, doei

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:04

Goeiemiddag....

Zit effe lekker een hapje te eten voor ik weer de stallen in duik... Vandaag uitmestdag... Paarden van de week ontwormd, dus alles moet schoon... Heb weinig tijd gehad, maar wel wat geprobeerd bij te lezen...

Leon! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd met je MBO diploma! Gaaf man... En Arjan de eerste die dat hier kan melden vanuit Verwegistan Haha!

Puchje.... Go jij! Go jij! Gefeliciteerd met je verjaardag.... Mooie foto's zeg... Lekker kontje door het hek Tong uitsteken

Mooie foto's van Pradaatje gezien... Ziet er goed uit zeg... Je hebt niet alleen een knap peerd, maar mag erzelf ook best zijn Knipoog

Leon... nieuw plekje voor je paarden gevonden? Vertel eens wat meer, want daar kon ik niks over vinden....

Berdien... Ach gut Voor je oma.... En in onderhandeling voor je zadel! Succes, zal voor je duimen...

Grappig grid... wat je achter zo'n naam kunt vinden.... 1 november dus beslissen of je gaat verhuizen... Ben benieuwd wat je gaat doen... Paardjes lekker opgejut....

Arjan heeft het wat rustigjes Ach gut Dat wordt wat meer bokken Haha!

TK zit dus niet in zonnige sferen Ach gut

Grit naar HU voor griepprik Ach gut

Janet zit zich te vervelen... Vind je het nog wel leuk?

Peet... sterkte met je schoonzus Ach gut

BuBBleGum ook een fijne dag Knipoog

Angelique... Jammer dat de pup het niet overleefd heeft.... Anderen zien er super uit zeg! OK dan! Ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze volwassen zijn... Knipoog

Ben weer beetje bij geloof ik.... Ga er weer vandoor... Hier is het prachtig weer, dus we moeten het er van nemen.... Zijn ook nog bezig met de paddocks.... Longeercirkel laten we plaatsen hebben we besloten... Zijn het verbouwen beetje zat aan het worden Bloos