Ben er weer eens vandoor.. straks weer fijn een dag werken :| hihih.. Vind het zo verrot dat het al donker is als ik weer naar huis fiets.. maarja doe je niks aan! Fijne dag allemaal!
Onze kiran heeft zijn dekentje mooi opgehouden vannacht, als het weer nu wat beter word mag hij weer naakt
Is het bij jullie ook zo mistig?
Nou ik ga even stofzuigen en de was doen, verzorgster van nienke heeft een vrije dag vandaag en ik ook, dus word een heerlijk dagje paard Misschien eens wat foto's maken vandaag
TK; mooi weer voor een paardendagje, vanmiddag schijnt overal het zonnetje. Hier nu ook al een beetje
Ik hoef pas om half 12 te beginnen, maar zo eerst naar de HA voor de jaarlijkse griepprik. Ik begin altijd laat en ben laat klaar. Gisteren om kwart voor 11 begonnen en kwart voor 11 's avonds pas klaar . Hoop dat het vandaag wel iets eerder is. Voordeel is dat ik maar drie dagen (30 uur) hoef te werken en dus 4 dagen vrij ben .
nou hier is nog steeds alles onzichtbaar, dikke rooklaag over de weilanden en geen zon je ziet echt geen hand voor ogen stuur het zonnetje ook een beetje deze kant op maya
Joyce lekker rijden en Straks samen met Leon gaaf hoor leon!!!! Nu moet ik toch echt weer een keer met Say die kant op
GEFELICITEERD Puchje
Petra pff
Boncho en Marleen komen beide niet ver in eentje alle stalgenootjes optrommelen Succes en veel plezier alvast!! Hier ben ik met Sayla juist degene die iedereen mee mag "slepen"
Annique gave stage Doe jij NHB dan of andere paardenopleiding? Ik zou dan dus idd nog een pedagogische opleiding moeten doen en dus minimaal Orun I of NHB en daarna de speciale opleiding(en) voor paarden & gehandicapten en daarna dan dus nog werk vinden
griT echt waar ken wel iemand die ergens in de buurt van Moergestel (weet niet precies waar ) op een stal werkt met paarden voor de gehandicapten maar die moet dus ook nog deel van de cursussen te doen om alles te mogen (is ook ivm verzekering e.d.) nu doet ze dus eigenlijk alleen paarden verzorgen, op/ af zadelen, voeren e.d. ... Op dit moment zie ik het als een droom waarvan ik nog niet weet of ik hem waar kan/ wil maken maar heb er paar jaar geleden wel serieus over nagedacht dan idd met "eigen" Tinkers "onder contract" bij bv Viataal in St Michielsgestel (of eigen onderneming)--> Daar gaan (gingen) we elk jaar met dierendag heen en zij zouden wel meer willen, maar zonder al die opleidingen enzo zijn we niet verzekerd en mag het alleen incidenteel en niet structureel
Maya zal t nog een keer kort proberen te omschrijven Wij zijn een soort plan/ combi bureau. Hebben dus contacten met diverse vakgebieden intern en met externen en proberen zoveel mogelijk planningen langs elkaar te leggen en zo zo efficient en slim mogelijk dingen te combineren enzo Sita druk aan werk geweest veel omzet gedraaid en Amy nu in mega stal
arjan dagen duren dan helaas wel extra lang als je weinig te doen hebt hopelijk morgen meer dus ... *duim duim*
en is alweer bijna 1 nov... voor die datum moet ik beslissen of ik wil verhuizen zodat we 1 december over zouden kunnen (1mnd opzegtermijn)...
Vanmorgen lekker keertje paarden op wei opgejut hoefde alleen paar keer met mijn krakende jas te rammelen Nono Bokken als een gek, winnie er achteraan in galop en Sayla Draven en NRPS Solana en KWPN Zowy natuurlijk helemaal uit de plaat terwijl de rest alweer stil stond
ja moest gister ook al lachen stalgenootjes komen al met thermoboots dikke jassen en truien en gaan dan notabene binnenrijden moet wat worden als het straks echt koud wordt
Ja moet John echt meeslepen maar hij heeft tests en ombouw op werk dus lange dagen en in het donker wil ie niet gaan kijken Misschien pakt ie vrijdag vrij, want donderdag moet toch alles klaar zijn dus hopelijk dan Ga hem denk vanavond wel vast inlichten dat ik vrijdag toch écht tegen stal ga zeggen (anders is het weer een maand "wachten" )
Leon misschien kerstvakantie ?! al heb ik het dan meestal best druk Maar is eigenlijk ook helemaal niet ver, dus kan ook gewoon een keer op 'n zondag of zo... leuk leuk en ... dan is ook je nieuwtje bekend
Nou zo erg ben ik nog niet, maar zit toch wel met dikke truien aan. Ligt er ook aan dat ik hier stil zit in een koude kamer, net op de fiets was het wel warmer. Alleen koude handjes Eens zien hoe ze bollerds erbij staan, tot later!
Zit effe lekker een hapje te eten voor ik weer de stallen in duik... Vandaag uitmestdag... Paarden van de week ontwormd, dus alles moet schoon... Heb weinig tijd gehad, maar wel wat geprobeerd bij te lezen...
Leon! Gefeliciteerd met je MBO diploma! Gaaf man... En Arjan de eerste die dat hier kan melden vanuit Verwegistan
Puchje.... Gefeliciteerd met je verjaardag.... Mooie foto's zeg... Lekker kontje door het hek
Mooie foto's van Pradaatje gezien... Ziet er goed uit zeg... Je hebt niet alleen een knap peerd, maar mag erzelf ook best zijn
Leon... nieuw plekje voor je paarden gevonden? Vertel eens wat meer, want daar kon ik niks over vinden....
Berdien... Voor je oma.... En in onderhandeling voor je zadel! Succes, zal voor je duimen...
Grappig grid... wat je achter zo'n naam kunt vinden.... 1 november dus beslissen of je gaat verhuizen... Ben benieuwd wat je gaat doen... Paardjes lekker opgejut....
Arjan heeft het wat rustigjes Dat wordt wat meer bokken
TK zit dus niet in zonnige sferen
Grit naar HU voor griepprik
Janet zit zich te vervelen... Vind je het nog wel leuk?
Peet... sterkte met je schoonzus
BuBBleGum ook een fijne dag
Angelique... Jammer dat de pup het niet overleefd heeft.... Anderen zien er super uit zeg! Ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze volwassen zijn...
Ben weer beetje bij geloof ik.... Ga er weer vandoor... Hier is het prachtig weer, dus we moeten het er van nemen.... Zijn ook nog bezig met de paddocks.... Longeercirkel laten we plaatsen hebben we besloten... Zijn het verbouwen beetje zat aan het worden