Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hoop dat het vandaag wel iets eerder is. Voordeel is dat ik maar drie dagen (30 uur) hoef te werken en dus 4 dagen vrij ben
.

maar
wat voor werk doe je nu ook weer?

stuur het zonnetje ook een beetje deze kant op maya

Joyce lekker rijden
gaaf hoor leon!!!!
Petra
pff
alle stalgenootjes optrommelen
Succes en veel plezier alvast!! Hier ben ik met Sayla juist degene die iedereen mee mag "slepen"
Annique gave stage
Doe jij NHB dan of andere paardenopleiding?
griT echt waar
ken wel iemand die ergens in de buurt van Moergestel (weet niet precies waar
) op een stal werkt met paarden voor de gehandicapten
maar die moet dus ook nog deel van de cursussen te doen om alles te mogen (is ook ivm verzekering e.d.) nu doet ze dus eigenlijk alleen paarden verzorgen, op/ af zadelen, voeren e.d. ...
Op dit moment zie ik het als een droom waarvan ik nog niet weet of ik hem waar kan/ wil maken
maar heb er paar jaar geleden wel serieus over nagedacht
dan idd met "eigen" Tinkers "onder contract" bij bv Viataal in St Michielsgestel (of eigen onderneming)--> Daar gaan (gingen) we elk jaar met dierendag heen en zij zouden wel meer willen, maar zonder al die opleidingen enzo zijn we niet verzekerd
en mag het alleen incidenteel en niet structureel

Wij zijn een soort plan/ combi bureau. Hebben dus contacten met diverse vakgebieden intern en met externen en proberen zoveel mogelijk planningen langs elkaar te leggen en zo zo efficient en slim mogelijk dingen te combineren enzo
en Amy nu in mega stal
dagen duren dan helaas wel extra lang als je weinig te doen hebt
hopelijk morgen meer dus ... *duim duim*
is alweer bijna 1 nov... voor die datum moet ik beslissen of ik wil verhuizen zodat we 1 december over zouden kunnen (1mnd opzegtermijn)...
hoefde alleen paar keer met mijn krakende jas te rammelen
Nono Bokken als een gek, winnie er achteraan in galop en Sayla Draven
en NRPS Solana en KWPN Zowy natuurlijk helemaal uit de plaat terwijl de rest alweer stil stond

en koud
*bibbert*
snowdon schreef:Maya, Arjan heeft al meerdere pakketjes van ons gekregen
ja moest gister ook al lachen stalgenootjes komen al met thermoboots dikke jassen en truien en gaan dan notabene binnenrijden
moet wat worden als het straks echt koud wordt
Ja moet John echt meeslepen
maar hij heeft tests en ombouw op werk dus lange dagen
en in het donker wil ie niet gaan kijken 
(anders is het weer een maand "wachten"
)
Leon misschien kerstvakantie ?! al heb ik het dan meestal best druk
en ... dan is ook je nieuwtje bekend
Gefeliciteerd met je MBO diploma! Gaaf man... En Arjan de eerste die dat hier kan melden vanuit Verwegistan
Gefeliciteerd met je verjaardag.... Mooie foto's zeg... Lekker kontje door het hek
Voor je oma.... En in onderhandeling voor je zadel! Succes, zal voor je duimen...
Dat wordt wat meer bokken