Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziggy_janet schreef:Ik ben me nu al druk in verschillende hondenrassen aan het verdiepen, welke straks op mijn boerderij zullen rondlopen.Ik ben helemaal weg van de cane corso.
Maar waarom geen am bulldog meer?
Is echt een ontzettend leuke, lieve en gezellige hond
die wel goed afschrik als er onbekende komen
maar haha blaffende honden bijten niet
Je hoort aan z'n blaf dat het een vreemde is
behalve helaas met jongens ca 5-10 jr omdat 1 hem dus als pup behoorlijk gepest heeft
da's wel jammer nu wil ie niet door hen geaaid worden 
*
, ben nou eenmaal soms TE loyaal 
silas schreef:I know.... hoe gaat ie verder?
lordj: en met jouw kanjer Pallieter

--> ah staat wel nog iets engels naast hmm moet je dus eerst website hebben en daar invullen vermoed ik --> misschien iets voor in de vakantie

wat een mooie stoere hond was het toch en weer hartkloppingen (denk aan jezelf
)
Is nu nog mooier
zal eens kijken of ik er misschien met tel een mooie foto van kan maken (digi is overleden
)
was wel ff een meevaller
ze is nu helemaal paardengek
en dat zonder dat mijn zus er ooit aandacht aan besteed heeft maar uitzichzelf trok ze al naar shetjes in de buurt en sinds ze op Say heeft gezeten speelt ze ook steeds met paardjes en gaat ze INERIT bellen
Ik dus(ingrid)
(is nog maar 2 jr dus soms nog niet helemaal duidelijk) maar zei toen nog een keer: "Paardje wassen"
mijn zus lol ja met die tegels enzo lijkt idd op spuitplaats
Pienter ding is het ook --> zou bijna zelf kinderen willen en eerst was het bij mij echt NO WAY
Het begin is er http://tinkersayla.come2me.nl of http://tinkersayla.tk kan ook maar heb wel gemerkt dat je dan nog een extra balkje reclame krijgt 

Rom, wat naar voor je! Geef jezelf niet teveel de schuld, je hebt het niet met opzet gedaan! Sterkte!

)
Sterkte ermee!
da's goed balen, vette pech, een naar ongeluk maar idd probeer jezelf niet zo de schuld te geven ...snowdon schreef:Het is je dus gelukt met je .tk
Wie is Mac Clever nu dan? Veulen van Sayla?
Mac Clever is een veulen van Spotty (door op de naam te klikken kom je bij z'n stamboom en ook moeders naam kun je aanklikken
)
--> Hij werd ca 1 week na de komst van Sayla geboren toen was ze meteen niet meer de enige vos daar
en is ook 1 van mij 1ste mooie foto's van een koppie --> zal er op de site meer uitleg bij geven was meer zo van wie weet in de toekomst zoiets als veulen

was voor t wassen

) en haar ff in de paddock gezet omdat ik ff moest wachten voor ik op de spuitplaats kon
(niet dat ik dat echt erg vond had tijd genoeg
)
--> Say's voorpluk hangt bijna standaard ergens op of achter der oren als het niet gevlochten is
(voorpluk vlecht ik trouwens niet vaak)
kijkt ze net omhoog toen ik knipte)
met krul raakt het de grond net niet maar eet ze der haar wel mee op dus eigenlijk de schaar erin

nog ff prutsen aan website en dan slapen