[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:02

sterkte meis, jullie band is en blijft speciaal ook al mag hij niet meer in ons midden zijn

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:04

Ik vind de naam ROTtweiler ook niet bij ze passen, ze zijn zo lief en betrouwbaar ik hoor het van alle kanten, als je een lieve hond wil kies dan een rotweiler, voed hem goed op en dan heb je pas een goede liefe en betrouwbare hond! Dit is ook 1 van de honden op mijn verlanglijstje, samen met de Boxer en BM

Ik ga nu slapen, en nu ook echt zei het uur geleden al tegen mezelf!

@Cheveyo, * Knuffel * Sterkte meis, balen dat het zo is gelopen maar het heeft zo moeten zijn....... Nog gecondoleerd , hij ziet er uit als een prachthond!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:06

Thanks, Het is ook goed zo Knipoog

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:07

I know.... hoe gaat ie verder?

lordj: en met jouw kanjer Pallieter

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:07

ziggy_janet schreef:
Ik ben me nu al druk in verschillende hondenrassen aan het verdiepen, welke straks op mijn boerderij zullen rondlopen. Haha! Ik ben helemaal weg van de cane corso.
Maar waarom geen am bulldog meer?

Die hebben ze bij ons op stal een zwarte (niet gezoomd) met beetje wit op borst Cool Is echt een ontzettend leuke, lieve en gezellige hond Ja die wel goed afschrik als er onbekende komen Clown maar haha blaffende honden bijten niet Knipoog Je hoort aan z'n blaf dat het een vreemde is Haha!
Kom je aan z'n baasje als die 's avonds alleen is of je niet vertrouwd dan heb je denk ik wel een probleem Ja Bloos!
Maar verder kan ie ook met alle stalgenoten en kinderen overweg Ja behalve helaas met jongens ca 5-10 jr omdat 1 hem dus als pup behoorlijk gepest heeft Ach gut da's wel jammer nu wil ie niet door hen geaaid worden

*gaat verder lezen, maar moest alvast ff reageren Haha! *

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:08

naar omstandigheden weer redelijk, vanavond op werk begonnen helaas weer hartkloppingen dus thuis gelijk op de bank gaan liggen. Voelde het al aankomen maar moest even wat afmaken voor mijn gevoel op mijn werk Knipoog, ben nou eenmaal soms TE loyaal Knipoog

Jouw ventje bijna naar Evelien!!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:12

silas schreef:
I know.... hoe gaat ie verder?

lordj: en met jouw kanjer Pallieter

haha ik zou gaan slapen,
maar kom toch nog even antwoorden!

Met pall gaat het super, hij is lekker actief en lekker de hele dag door aan het spelen op het land. Hij vermaakt zich wel, heb net zijn manen van de week weer gedaan die komen al onder zijn hals vandaan! Hij heeft alleen weinig sok, das wel wat minder maar dat trekken zijn manen weer bij hihi....

Je kan wel keer langskomen als je bij evelien staat, is er een kwartier vandaan haha.

Ik ga nu echt slapen, ben kapot en moet morgen vroeg alweer weg!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:25

Sita: mm lekker verwend. Leuk he kleertjes krijgen van je vriendje.
berdien: heel goed teken volle uiers. Misschien toch vannacht?
lordj: ja een bullmastiff is ook heel gaaf. Heb er ook nog over zitten denken, maar de cane corso spreek me toch meer aan. Je moet er wel rekening mee houden dat Bull mstiff niet altijd even makkelijk kunnen zijn. Redelijk pittig karakter. Geldt ook voor Rottweilers. Maar als de verhoudingen goed zijn, gaan ze echt voor je door het vuur.

Vanavond gezellig uit eten geweest met mijn schoonzusje. Was echt lekker, en ook nog een leuk prijsje. Daarna zijn we naar de ouders van Anne marie geweest. Daar staan haar paarden ook. Eerst puppies gekeken. Wat een snoesjes zeg. Zo klein en hopeloos.
Daarna merrie met veulen gepakt. Veulen helemaal ingevlochten en merrie gewassen. Voor de keuring van morgen. Ze waren allebei super braaf. Vooral het veulen. Hij was harstikke braaf met vast staan. Terwijl hij dat nog nooit had gedaan.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:25

Hé Leon werd dat dot.tk bij jou ook chinees abracadabra Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb nog een oude gratis site op lycos gemaakt maar wil een keer iets zelf gaan maken en dacht ga vast naam reserveren Tong uitsteken --> ah staat wel nog iets engels naast hmm moet je dus eerst website hebben en daar invullen vermoed ik --> misschien iets voor in de vakantie Cool

Jes uiers lopen vol Wow!

Chev Ach gut wat een mooie stoere hond was het toch en weer hartkloppingen (denk aan jezelf Knipoog )

Heb mijn bling bling hoofstel laten onderleggen *LOL* Is nu nog mooier Cool zal eens kijken of ik er misschien met tel een mooie foto van kan maken (digi is overleden Verdrietig )
Kennis had €25 betaald voor alleen neusriem wit onderleggen en ik moest €20 afrekenen voor zowel neusriem als frontriem zwart onderlegd Haha! was wel ff een meevaller Sigaar

Zus komt binnenkort weer met kleine naar stal *LOL* ze is nu helemaal paardengek Haha! en dat zonder dat mijn zus er ooit aandacht aan besteed heeft maar uitzichzelf trok ze al naar shetjes in de buurt en sinds ze op Say heeft gezeten speelt ze ook steeds met paardjes en gaat ze INERIT bellen Haha! Ik dus(ingrid) Knipoog
Pas ook nog iets leuks: Mijn zus reed de auto in zo'n washal om zelf te gaan wassen en toen zei die kleine ineens: "paardje wassen":=
Zus dacht eerst wat zegt die Verward (is nog maar 2 jr dus soms nog niet helemaal duidelijk) maar zei toen nog een keer: "Paardje wassen" Haha! mijn zus lol ja met die tegels enzo lijkt idd op spuitplaats Ja
We hadden door stal gelopen en bij spuitplaats gezegd dat je daar je paard kon wassen en dat heeft ze dus onthouden Lovers Pienter ding is het ook --> zou bijna zelf kinderen willen en eerst was het bij mij echt NO WAY Nagelbijten / Gniffelen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 01:36

Haha! Het begin is er http://tinkersayla.come2me.nl of http://tinkersayla.tk kan ook maar heb wel gemerkt dat je dan nog een extra balkje reclame krijgt Scheve mond

Als er nog suggesties zijn dan hoor ik het graag. Dit is pas mijn 1ste opzetje dus het zal vast nog vaak wijzigen Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 07:51

Het is je dus gelukt met je .tk Knipoog

Wie is Mac Clever nu dan? Veulen van Sayla?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 10:00

Doei!

Heb gelezen over honden..

Later wil ik 2 Rottweilers.. Op stal hebben we ze ook en ik heb nog nooit zulke schatten van honden meegemaakt.
Samen met mijn broer heb ik een Border Collie teefje, Luna. Van 4 jaar. Mijn broer heeft zelf ook nog een Border Collie reu, Rossi. Helaas woont Luna samen met Rossi, dus bij mijn broer thuis. En ik heb ook niet zo superveel tijd voor haar dus daar is ze op dr plek..

Zometeen komt de Osteopaat voor Amy.. Daarna als een gek door naar Concert at Sea..
Heb dr zin an! Haha!

Oh ja, en ik ben trouwens tot Donderdag weer minimaal online..
Ik ga voor een weekje naar Friesland!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:12

Veel plezier in Friesland!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:30

even een kort berichtje

idefix is vanacht overleden
hij is door mijn stomme fout gestikt in het schapengaas ik had het stroom er niet op gezet.
ik had hem groot gebracht met de fles terwijl hij al ten dode was op geschreven en door mijn schuld is ie er niet meer.

Afbeelding

ventje wat zal ik je verschrikkelijk missen
wat ben ik ongelovelijk stom geweest

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:12

Heel veel sterkte Rom!!!
Dit moet vast een groot verlies voor je zijn. Ach gut

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:43

Ach gut Rom, wat naar voor je! Geef jezelf niet teveel de schuld, je hebt het niet met opzet gedaan! Sterkte!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:49

Oh wat zul jij je naar voelen Rom,... ik kan je alleen maar sterkte wensen met dit verlies. Idd niet met opzet, straf jezelf niet teveel ook al doe je dat misschien toch onbewust...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:12

ik voel me zo alle jezus klote

de grootste ramp is nog eens rendac is pas maandag weer te bereiken en we zitten hier midden in een woon wijk Verdrietig

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:21

Je moet jezelf niet zo de schuld geven, ook al is het moeilijk. Je straft jezelf er ontzettend mee.
Is de rendac echt niet te bereiken? Ken je ook niet een boer ofzo die een kadaver ton heeft, waar je hem misschien in mag doen?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:22

Begraaf hem anders in je tuin, dan is hij toch nog bij jullie....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:39

dat is het hem nou juist het is gewoon mijn schuld dat ie er niet meer is en dat ie op een verschrikkelijke manier dood is gegaan dat is gewoon mijn schuld (ik was aan het feesten in de tt nacht en hij was aan het vechten voor zijn leven Huilen )
alleen maar omdat ik het stroom ben vergeten er op te zetten
pff kadaverbakken heb ik nog niet aan gedacht ik zal eens rond informeren
dankje

begraven mag niet he (is wettelijk verboden) en onze tuin is daar te klein voor en we hebben verhuis plannen dus dat is niet mogelijk helaas
ik had hem graag in de tuin begraven

ik heb net ook lex weg gebracht naar een vage kenns (kan me helaas ook niet helpen met fix) die geiten fokt
het is niet eerlijk haar hier in haar eentje te houden
Laatst bijgewerkt door rommulus op 30-06-07 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:53

He Rom wat ontzettend kl*te zeg Scheve mond Ach gut Sterkte ermee!

Nog geen veulen, uiers zijn weer geslonken en ga zo nog weer even loeren Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:03

pff rom Ach gut da's goed balen, vette pech, een naar ongeluk maar idd probeer jezelf niet zo de schuld te geven ...

Jess heeft er nog niet zo'n vaart in ...

snowdon schreef:
Het is je dus gelukt met je .tk Knipoog

Wie is Mac Clever nu dan? Veulen van Sayla?

idd OK dan!

en nu er nog ECHT iets van maken Knipoog

Haha! Mac Clever is een veulen van Spotty (door op de naam te klikken kom je bij z'n stamboom en ook moeders naam kun je aanklikken Knipoog )
Vond het meteen al een erg leuk veulen Ja --> Hij werd ca 1 week na de komst van Sayla geboren toen was ze meteen niet meer de enige vos daar Nagelbijten / Gniffelen en is ook 1 van mij 1ste mooie foto's van een koppie --> zal er op de site meer uitleg bij geven was meer zo van wie weet in de toekomst zoiets als veulen Haha!

Janet --> heb met tel foto's van de Cane corso van stal gemaakt zal ff kijken of ik ze kan uploaden Knipoog

ook nog paar kiekjes van Say met manen los, maar wel met lelijke krullen nog Bloos was voor t wassen Knipoog

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 00:07

Even snel:
Rom heel veel sterkte! Een ongeluk overkomt iedereen weleens, dikke pech meis. Echt heel vervelend vooral omdat je hem al van kleins af aan hebt.

Berdien: ZET HEM OP JES!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 00:43

Dexter "onze" stalhond een Cane Corso

foto's helaas wel met tel dus niet zo'n goede kwaliteit

Waar gaat het baasje nu heen denkt hij op dit moment Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EDBLN68X.jpg

en Sayla's vlechten weer eens uitgegooid (dus wel nog lelijke krul Bloos) en haar ff in de paddock gezet omdat ik ff moest wachten voor ik op de spuitplaats kon Nors opkijken (niet dat ik dat echt erg vond had tijd genoeg Haha! )

Hoe vinden jullie het wilde kapsel Clown --> Say's voorpluk hangt bijna standaard ergens op of achter der oren als het niet gevlochten is Nagelbijten / Gniffelen (voorpluk vlecht ik trouwens niet vaak)
Afbeelding

Kiekeboe ( Rolleyes kijkt ze net omhoog toen ik knipte)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LA6AS4LW.jpg

Hè wat Schijnheilig
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUFZX3PQ.jpg

Hooitjes zoeken Vork met krul raakt het de grond net niet maar eet ze der haar wel mee op dus eigenlijk de schaar erin Bloos Whoosh!
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7AAJEX7A.jpg

Doei! nog ff prutsen aan website en dan slapen Slapen