Oh jee nathalie, sterkte hoor!
Gaaf lessen met Kaydee!
Knappe Denz!
en ellie ik ben ook erg benieuwd wanneer je van plan bent op Eros te stappen
(ik snap dat het nu ff neit lukt door de sneeuw, maar heb je al een datum in je hoofd?)niet openprutsen hoor Kaat! 20mintuten koelen met lauw water. Dan iets erop smeren. ik gebruik altijd vettige zalf, zoals Calendula(n). Klinkt iig erg auwie! Beterschap!
Hier alles prachtig wit, heerlijk dat knarsen van verse sneeuw onder je schoenen! De blubber op de weg is alleen minder.
ik maak mijn blaren altijd open dan drogen ze sneller op en ben ik zelf sneller van mijn pijn af

En ze genoot er echt van. Vervolgens sokken afgespoten en de staart gewassen (die zat helemaal onder de poep) en dan rijden maar! Mevrouw was wel wat fris, het was bijna een maand geleden dat ik nog heb kunnen rijden plus daar nog bij het koude weer. Ze was ook een beetje schrikachtig hierdoor. Passeren we bij een ezeltje, begint die plots te balken en toen ging Tinky er van door op straat. Ze schrok zich dood! Gek beest
maar volgens de weerberichten komt er flinke dooi,dus met wat geluk binnen een paar dagen alle troep weg
Ik heb niet eens deftig kunnen sleeën met de shet.. Hier liggen nog enkel harde brokken sneeuw aan de kant van de weg - die Tinky overigens verschrikkelijk eng vond