Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik lees bij, ben ik halverwege, druk ik de pagina weg
Domme ik 

Wel lastig van die koeien, je hebt er al best wel wat aan proberen te doen (herinner me dat topic nog wel), is er geen mogelijkheid om haar bij een koeienboer in de wei te zetten? Zal misschien een paar dagen gedonder zijn, maar uiteindelijk zou t moeten wennen toch? Ik ben wel benieuwd wat er nog meer gaat veranderen, Pb? 
Pony was braaaafff!! Soms snap ik er ook niks van, de ene dag is het windstil en is ze net een stuiterballetje en dan waait het zo (waardoor bij voorbaat het touw maar kort hielt) en dan is ze zo lief. Niet dat ze alleen maar liep te sjokken hoor, maar gewoon luisteren en braaf achter me blijven
Zou er haast op gaan zitten

Iedereen is welkom, en er zullen mensen zijn die niet in de opening staan en wel meekletsen, andersom net zo. Dat geeft toch helemaal niet? Iemand die hier eens in de zoveel tijd komt buurt is wat mij betreft net zoveel lid als iemand die hier elke dag pagina's vol post. Sommige mensen posten helemaal niks maar lezen wel dagelijks mee...

HijadelaLuna schreef:Jammer dat de zadels niet paste...
Stuiterballetjes zijn toch ook wel eens leuk?
En nee, je stoot niemand voor het hoofd, ik vind het alleen geen instellingIedereen is welkom, en er zullen mensen zijn die niet in de opening staan en wel meekletsen, andersom net zo. Dat geeft toch helemaal niet? Iemand die hier eens in de zoveel tijd komt buurt is wat mij betreft net zoveel lid als iemand die hier elke dag pagina's vol post. Sommige mensen posten helemaal niks maar lezen wel dagelijks mee...
Als je wat instuurt voor de opening voel je je blijkbaar verbonden met dit topic, das toch alleen maar leuk?
Ik ga werken... Tot vannacht

Het zadel moet goed passen en liefst geen 1000euro kosten, maar rond de 600-700euro. Ik en een vriendin denken namelijk dat de rede dat Tinky irritanter is met zadel, aan het zadel ligt. Aangezien één van de luchtkussens er niet echt net op past.. Dus iemand een idee? Is enkel om mee buiten te rijden, en wieweet een paar keer in de piste.

Gismo deed nog zn best. Ja hij kan wel lopen. (loopt trouwens een arabier achter, zijn hoofd lijkt hier wat raar) 
. Ik mis m'n vent, m'n knol, m'n huis. Baal echt als een stekker.

Becs schreef:
- Code
BOKTNAAM = NAAM (leeftijd) = TINKER(S) (leeftijd)
Calypso84 = Kim (27)
Caroline-max = Caroline = Elsa (1,7)
Diaz = Karlijn (26) = Diaz (3,5)
Draaakje = Maartje (23) = Izzy (+-13)
elliecuijk = Ellie (29) = Ruana (3,5)
Eszsie86 = Esther (25) = Willow (5)
Fayem89 = Faye (23) = Denzel (2), Shakiro (19)
Freakish1977 = Andrea = Ballyheigue (5)
hetlevenwint = Lor = Jack (4,5)
Hijadelaluna = Lotte (19) = Luna (2,5)
Inney = Jody (18) = Jade (9), Xafier (3,5), Bonita (?)
Jackytje = Kaat (13) = Tinky (10)
James_bont = Wietske = Wohan
Jayney = Jayney = Fenore's Erynn
Jess_vH = Jessica (30) = Gracey Presley Go Go
Jolandaa_ = Jolanda (21) = Dana (5)
Juliekeuh = Julie (20) = Koby (11), Sissy (5), Kaitlin (3)
Kailonne = Heidy (45) = Jack (4,5)
Lecytinker = Barbara (30) = Samantha (3)
Leonoor = Leonoor (30) = Baggio (11), King (4)
Liekec = Lieke (13) = Soesjie (6,5)
Mallow = Eva (21) = Clover ( 4,5 )
Marjootje = Marjolijn (38) = Nino (4,5)
Nessa = Linda (25) = Bonny (18)
Niekje31 = Danique (21) = Thigor (7)
Oona = Oona (30) = Cheyenne (8)
SageIvy = Amy
Sandra1984 = Sandra = King (15)
SIEMxFUNNY = Simone = Kayleigh (2,2)
Snackie = Andrea = Jaron
Sofietje0802 = Sofie = Diesel (15)
Suljinty = Agnita (43) = Sullivan (5), Jinty (14)
Suzan_v_h = Suzan (17) = Liam (4,5)
Tamadine = Mara (27) = Mona (2,5)
Tinkerplein = Carolien (43) = Tinkers (13 tot 2,5)