Haarballie ook maar weer eens... Ik heb eindelijk de telefoon en de laptop zover dat ze samenwerken. Deze zijn al van even geleden (december) maar te yummie om jullie te onthouden!
Verkleed heb ik helaas niet wel terug een foto van mij op Sweety Ja ja na mijn operatie van 7dec 2007 terug ons 1ste ritje gemaakt vandaag En de heren die genieten nog altijd van hun jeugd :p [ITP] Vandaag terug mijn 1ste ritje gemaakt !
Ik begrijp het thema van vandaag niet helemaal óf ik heb er geen foto's voor Nog wel eentje van tinker en kind. Heel apart, kind had een grote zak snoepjes mee, en mevrouw wachtte gewoon geduldig tot er eentje kwam. En daarna werd kind niet gestalkt ofzo... Ik hoefde maar een krúimel in de jaszak te hebben en deze moest direct eruit gepulkt worden...
Ik kom erachter dat ik wel vreselijk veel foto's heb en ook wel van elk thema iets...
Mooi zadel voor Bonita, een BM toch? Ik vind bruin of 'london' erg mooi bij een vos bonte. Appeltjes goren dekje eronder, of roestkleurig. Zelf misshcien roze of fuschia. Alleen zijn blauw tinten en zwart er niet zo mooi bij vind ik. Zandkleur kan wel weer heel erg mooi..
Begin met maar een heel klein beetje water. Het is meer merries in de blub. Weet zeker dat er straks een helehoop zwem foto's voorbij komen. En mijn mooiste foto van merrie met veulen in de zee, ben ik kwijtgeraakt.
mooie foto's grid! daar ging ik ook altijd met syl in zwemmen tot er blauwalg in kwam. is zo grappig, daar zwemmen ook eenden en dan zit je echt tussen de eenden haha water fotos van syl heb ik niet, want niemand durft dan in de buurt te komen met een camera (spetter spatter spater )
Texas is DUIDELIJK wel een tinker. Alleen is hij 1.62 groot en heeft hij wat slankere benen als normaal. Maar, wat zouden jullie dan denken wat voor ras t is?