silas schreef:grrrr: wat doe jij zondag?
Uhhh, samen met jou buiten rijden????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silas schreef:grrrr: wat doe jij zondag?
ziggy_janet schreef:haha jullie hebben tenminste een CV die luisterd. Die van ons niet. Die was zo zwak dat hij het gelijk begaf, en wilde niet eens vechten voor ons, en voor een warm huisje en een warme douche
grrr schreef:silas schreef:grrrr: wat doe jij zondag?
Uhhh, samen met jou buiten rijden????Mag Neeltje onze halve boullonais dan ook mee, anders krijg ik Mirthe niet vooruit het eerste stuk. Ze wil niet alleen van huis...
Marjolein schreef:Ik heb alleen Ailin verzekerd, die is voor mijn gevoel (en ook in euro's) meer waard dan de andere. Ik wil niet eerst mn bankrekening moeten bekijken als ik een beslissing over leven of dood neem, zeker niet bij haar.
ziggy_janet schreef:Ik heb tot nu toe geen grote problemen met mijn paarden gehad. Maar voor de duidelijkheid, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat ooit krijg. Ziggy heeft een keertje een slokdarmverstopping gehad, maar dat noem ik niet groot. En mijn DA mats mij ook heel vaak.
grrr schreef:silas schreef:hahaha natuurlijk!!
hoe laat zou jij kunnen?
Rond een uur of half twee misschien? Dat wij dan bij jouw stal zijn? We moeten alleen nog wel heel rustig doen, vooral stap en hele kleine rustige stukjes stap, ivm Mirthe's schouder. Maar dat geeft niet, kunnen we even kletsen en wennen toch?![]()
Ben je al op de hei geweest? Vast wel...
rommulus schreef:dat is ook zo maya maar als je de keus krijt wil je niet eerst je rekening moetten raadplegen oid maar wil je die keuze gewoon kunnen maken voor je paard en niet voor je portomonee
rommulus schreef:en of ik na sil nog een paard wil????
is te vroeg om dat te zeggen maar denk het wel