Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flettie schreef:Bonte schreef:Nijverheidsweg 41
7921 JH ZuidwoldeJe bent een nog grotere schat
Lame schreef:Huh? Heb even gegoogled.. ken deze manege niet... Kijk zo leert men hun eigen omgeving kennen he?! Nou zal eens uitpuzzelen hoe ik moet rijden dan.. bedankt!
Bonte schreef:slijmbal
Lame schreef:
Cayusejuhh schreef:Lame schreef:
wat doe JIJ huier nu weer ????????????????????????????
wahahahhahaLame schreef:Huh? Heb even gegoogled.. ken deze manege niet... Kijk zo leert men hun eigen omgeving kennen he?! Nou zal eens uitpuzzelen hoe ik moet rijden dan.. bedankt!
flettie schreef:A.s. zaterdag in de manege in Zuidwolde (Dr.)
En ik denk dat je weinig kans hebt om TanteMiesje te zien rennen. Die moet verplicht foto's maken. Ivar blijft trouwens bij pappa dan
Moet ik weer verplicht foto's maken; daar hebben we Mariel toch voor ? 
Cayusejuhh schreef:nee tochwahahahhaha
sjit nu baal ik dat ik niet kan komen * lees te ver is *

Cayusejuhh schreef:ok
wahahah
nee heb geen zin om in 5 weken tijd elk weekend nederland over te moeten crossen
TanteMiesje schreef:flettie schreef:A.s. zaterdag in de manege in Zuidwolde (Dr.)
En ik denk dat je weinig kans hebt om TanteMiesje te zien rennen. Die moet verplicht foto's maken. Ivar blijft trouwens bij pappa dan
Damn...ik had me zo verheugd op een rondje rennenMoet ik weer verplicht foto's maken; daar hebben we Mariel toch voor ?
Hmm...okee...MAARRRR 1 afspraak: mochten we wat winnen dan mag ik de ere ronde doen
Weet niet of je dat nog wel ziet zitten na de Fuhrmannstag
HUP IN DE BEENTJES EN RENNEN MAAR

)