Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
EllyG schreef:en daar ging het alweer fout.......vergeet jean steeds uit te loggen......
moet ook gebeuren he, bahbah
wij hebben dr ook 1, heerlijk gewoon, vooral van het winter, als je door en door koud bent hihi

Ik heb vanmiddag dus de paddocks gemest, toen koffie gaan zetten en even met pa en ma op het achter terras gaan drinken, kijken naar de knollen in de wei. Amanda ging recht voor onze neus rollen, wel maf ineens zo'n hoef vlak voor je neus
Daarna ze uit de wei geplukt, kwam ik onderweg nog een verse duif zonder kop tegen. Vond het er typisch uitzien, zat een gat eigenlijk precies naast de nek, erg netjes maar je kon er toch goed inkijken. En alleen wat veren waar de kop zou moeten zitten. Heb verder nog wel een hoop veren gevonden in de buurt, maar dat koppie niet dus... Enfin, beest begraven en rijbroek gaan aantrekken.
Amanda is meer een diesel, dus die komt pas na een tijdje op gang en loopt dan wat meer door, Dewi is echt een snelle, maar na een tijdje pastten ze zich netjes aan elkaar vast, en ben ik over de weg naar het Zwenkland gereden. Onderweg nog 3 auto's tegengekomen gelijk, Dewi in de berm, en Amanda op de weg, was beetje oefenen en kijken maar ging eigenlijk best goed, beter als ik gedacht had.
). Keevagirl schreef:Jellie, ik ga straks nog even naar je zwaaien, we komen langs afslag Hardinxveld-Giessendam op weg naar Rotterdam (zus Frits jarig). Dus als je opeens een warm gevoel krijgt; dat zijn wij dan (of je hebt in je broek geplast).
Je kan als je langs richting rotterdam gaat echt mijn huisje zien
Ik zwaai wel 
Jan is al bijna 40. Hij kent die gasten wel van naam. Die xhofleer heeft nog bij hem bij de amateurbond gereden en die reed iedereen zoek. En hij heeft bij zijn 1e 2 motoren cylinders gekocht van v.d . Berk ofzo.
Heerlijk ritje hebje met je paardjes gemaakt. Gaaf dat het zo goed ging! Mooi he die roofvogels 
Veel plezier met de Ellyg bbq + party 

zag er een beetje sneu uit. Daarna lekker gepoets en eindelijk weer eens haar longeerspulletjes op gedaan. We zijn lekker in het zonnetje in de buitenbak aan de gang gegaan. Ze liep echt prima en reageerde super de luxe braaf op de commando’s 
Ze vind dat niet zo fijn maar is al een eind opgeknapt. Wel blijft ze 2 bruine vlekken houden waar het mentuig zit. Ik weet echt niet hoe ik die er ooit uitkrijg