Ik heb een Kent en Masters 17 inch Hihi lekkere snor!!
Arch Tinkerdagen komen wel dichterbij en gister met Roos gereden twas drama 1 groot drama! Ze ging alleen maar heeeeeeeeeel hard... kon dr wel sturen maar we ging elke bocht zo wat plat... en ik maar terug rijden goh wat moeilijk zeg! Vanavond maar longeren en hopen dat mn les morgen nog beetje helpt....
Ik heb een tijdje terug een Massimo aan laten meten. Moest gisteren terug voor controle. Sta je daar (is ook ruitersportzaak) in Nijkerk kom je nog zo'n tinkerfreak tegen
Nou Chantal is niet grappig hoor Maar we zien wel hoe het gaat denk dat we heeeel hard de proef rijden en dat het niet wat wordt.. Gister nog getwijfeld toch B zonder galop te rijden of zo. Ze is wel te sturen gelukkig en ze loopt het figuur ook wel.. maar goed daar blijft het dan ook bij.. hahaha
Hier een barefoot London maatje 0/1 zit er precies tussenin, echt een heel fijn kort zadel wat perfect past.
Ons huurhuis was helemaal goedgekeurd, we hoeven er niets aan te veranderen en hij vond het heel erg netjes. (grote kans dat de nieuwe bewoners de vloeren over willen nemen dacht hij, dat zou wel fijn zijn )
En stoute roos, maar misschien had ze gewoon haar dag niet? Wie weet rijdt ze daar wel wat kalmer omdat er veel te zien is, de moed nog niet opgeven
super voor jullie als ze de vloeren mee overnemen, is vast al een last minder
TurboTinker
Geplaatst: 10-09-14 12:42
cp112 schreef:
Raceroos
Ik heb een tijdje terug een Massimo aan laten meten. Moest gisteren terug voor controle. Sta je daar (is ook ruitersportzaak) in Nijkerk kom je nog zo'n tinkerfreak tegen
T zal je maar gebeuren he? Vreselijk die noedelfans
Moet baas wel meegaan, die moet ik immers naar huis brengen :p Heb even break genomen, tanken, peuken halen en een ijskoude cola. Moeten we nog even op door kunnen
Inderdaad... Rust wel verdiend dan. 2,5 uur reizen alleen al is erg.
Caily
Geplaatst: 10-09-14 18:59
Brave, dappere Eros!
Wat jammer dat het niet zo lekker gaat Berdien, vooral Jessie, ze ging juist zo lekker Alvast heel veel plezier in Amerika, geniet ervan!!
Wauw, mooie frontriem voor Roos!
Dat vele front bij de Fries moet ik ook wel aan wennen Maartje, lijkt zo groot, haha.
Jorine, dat boomzadels druk beter verdelen is echt grote flauwekul Aanpasbare zadels, dat vind ik pas ondingen
Wat een mooie snor heeft Diesel! Is hij al geruind? Alvast sterkte voor hem!
Als Roos nou iets van haar tempo aan Caily geeft, zijn er twee baasjes blij?
Fijn dat verhuurder blij was met de staat van de staat van jullie huurhuis Maartje, en nieuwe bewoners die de vloer willen overnemen, zou fijn zijn.
Leonoor inmiddels thuis?
Ik heb vandaag toch iets leuks gedaan met Caily En ze was weer net zo braaf als dat ik haar ken, opluchting voor mij, nadat ze haar zaterdagavond haar duisterste kant had getoond (met zwaar beperkte vriendin op haar rug ) Hopelijk kunnen we dit voort zetten en dan over een paar weken.... Nu even buurjongetje op bed leggen en dan buiten uitmesten en voeren, heb ik voor morgen alles op orde en kan ik mn laatste werkloze uurtjes vullen met een buitenritje + zwemmen Morgenmiddag ein-de-lijk beginnen met werken, sollicitatiegesprek was op 30 mei, dus wordt eens tijd
Oeps. Was Caily ineens hard minder braaf? En nog wel met een kwetsbare ruiter op haar rug ook nog
Dat Jes weer een keer een terugval zou krijgen was te verwachten, ze is al op leeftijd en artrose gaat helaas nooit meer over. Het is natter, ze is enorm veel energie aan het steken in haar vacht (ze zit echt al hysterisch dik in het haar, die verwacht schijnbaar een horrorwinter ) en de temperatuur loopt terug. Gister vond ik haar al beter, dus komt wel weer goed Vind ik, want ze moet echt nog heel, heel, heel lang mee.
En wat goed dat je eindelijk weer werk hebt! Toch bij de Mac dus weer, goed zeg!
Caily
Geplaatst: 10-09-14 19:16
Caily is in kritieke toestanden heel goed in steigeren, dat wist ik inmiddels, maar zoals afgelopen zaterdag had ik haar nog nooit gezien, en dat het moment waarop, was echt niet tof. Gelukkig is meiske niet bang, en is ze daarna ook nog weer erop geweest, maar mijn hart zat wel even boven mn keel. Wat jammer van Jess, gelukkig is het weer nu weer beter, kan ze weer op kracht terug komen
Laatst bijgewerkt door Caily op 10-09-14 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Kan ik me heel goed voorstellen! Goed dat ze daarna er nog wel op is geweest
Weer is inderdaad wat stabieler, wat extra supplement erin en dan komt het wel weer goed. Een andere optie accepteer ik gewoon niet. En Jes denk ik ook niet.
Wel doodeng hoor, straks 18 dagen naar Amerika en dan dus heel, heel lang zonder paarden. Laatste keer dat ik langer dan een week, tien dagen, ben weggeweest was in 2005! Toen was Flynn er nog niet eens Ze staan nergens beter dan waar ze nu staan en ik vertrouw alle oppassers 100% maar toch he. Ik ben slechts 9000 km weg, als er wat gebeurt dan kan ik niks. Vreselijk. Maar er gaat gewoon niets gebeuren en als ik na 20 dagen hysterisch de wei in scheur 'poooooooownies ' kijken ze me waarschijnlijk aan