[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elliecuijk

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:35

@patrick:wat leuk dat shadow wordt geinsimineerd!volgend jaar dus een leuke uk erbij.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:38

Leuk hoor,Patrick!

Fijn zo'n brave,ontspannen Jack!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:41

Kailonne schreef:
Ik heb net Jack gelogeerd met dubbele lijnen. Dat doet hij zo braaf, ik heb niet eens een zweep nodig. Alles op stem. Trots op mijn peerd. En lekker los over devrug met zijn neus over degrond. Geweldig.

Knap paard!!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:51

tinkerplein, leuk dat jij ook een Amerikaanse staat op je wei hebt staan :D

Phoe ik heb last van studieontwijkend gedrag, woensdag mijn laatste examen! En dan van 1 tem 10 februari op skivakantie met vrienden *\o/*

Maar dus eerst... studeren :+

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:59

@snackie:
Ik volg de opleiding Onderwijsassistent op dit moment heb dit jaar een groep 5 uit een sociaal laag milieu en heb 32 leerling waarvan drie kwart middelmatig tot zware gedragstoornissen of leerachterstanden/problemen hebben en dat valt bij mij best pittig.
En indd veulen kan een bitch worden maar daar hou ik wel van Shadow is ook geen makkelijke tante moet wel wat pit in zitten vind ik :D

@elliecuijk: Ja dat hopen we indd wel, en dan ben ik echt heel gelukkig dat is al een droom wat ik heb sinds dat ik Shadow heb gekregen, om er zelf een veulen bij te fokken, en wat ik ook al eerder zei denk echt dat Shadow en Bing een mooie combi zijn, en zolang der maar een gezond veulen uit komt!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:01

Jij hoopt gewoon op een bitch :P past bij jou :j
Maar pfoe jou stage/opleiding is idd heel pittig!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 08:26

De mooiste en liefste tinkers staan natuurlijk hier, maar gelukkig weet niemand dat, want delen doe ik ze niet :D

Spannend Lotte!

Er zijn zoveel prachtige tinkers, als ik miljonair zou zijn dan had ik ook een natuurgebiedje vol ;) Aan de andere kant, 2 paarden is voor mij wel voldoende, ik kan ze nu alletwee heel veel aandacht geven en heel goed voor ze zorgen.

Leuk nieuws Patrick!

Heerlijke foto's tinkerplein!

Brave Jack!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:40

Ik denk dat iedereen blij is met zijn paard en als we zouden gaan delen of ruilen zouden dezelfde dingen gezegd worden of een anders paard.. daar ben ik van overtuigd.

Leuk Patick, shadow en bing, leuke combi!
Knap hoor Heidy.. dubbele lijnen. brave Jack

Nog steeds in de zieke modus hier..
Gister te horen gekregen dat de neusriem van de BF amber maar 65 cm is (?) en dat moet een full zijn...
ik stond daar even van te kijken en heb nagevraagd of ze wel vanaf het laatste gaatje heeft gemeten.
want als bovenstaande klopt dan is ook dit hoofdstel te klein :D haha

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 10:46

*kruipt achter de stapels werk uit.......,okay niet alleen werk.

Ik ben momenteel superdruk met van alles voor mijn moeders bedrijf en de organisatie van een feestje dus zit toch echt even in de meeleesmodus, verder is mijn flaptop in quarantaine gezet en gaat hij vanavond onder het mes dus een bijleespost zit er niet in via mijn telefoon.
Hoop snel weer aanwezig te zijn.

Welkom trouwens aan de nieuwe kletsers en willen jullie niet zoveel mooie foto's en sleefilmpjes plaatsen. Mijn slee lag al in de auto, kwam ik op stal aan, bak schoongesleept........ Ach ja je kan maar iets te klagen hebben, hihihi.

* kruipt weer achter de stapels en versieringen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:01

ahh jammer becs!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:02

en ook jammer van dat hoofdstel faye!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:14

Het blijft sneeuwfoto's regenen!!

Diaz is echt mijn meissie, ik ben er ziek van geweest toen het zo zou zijn dat ze alleen al verleased zou worden..
Waar ik nogsteeds heel veel moeite mee heb is de Haflinger Alex.. Ik hoop met heel mijn hart dat ik hem kan kopen als we straks ons boerderijtje hebben! Dat lijk me een perfecte combi met Diaz, Mijn man kan dan op Alex rijden.. en dan alleen nog een pony voor mijn zoontje..

Ik zou niet meer paarden willen dan we 'gebruiken'.. dus inderdaad zodat er genoeg aandacht en liefde heen gaat per paardje.
In het begin zou het alleen Diaz en een pony zijn, mijn man doet al zo veel met Diaz (stiekem ook wat vrijheidsdressuur haha) En is helemaal dol op haar, dat een paardje voor hem misschien pas echt veel later komt.
We zijn er alleen nog niet uit wat voor pony haha.. we houden bijde niet van shetlanders.. maar het lijkt me wel ideaal als het een formaatje voor mijn zoontje is ;)

Hij zei laatst: 'Mama's paardje Diaz.. Andy eigen pony?' Gozertje is net 2.. en wil een pony voor zichzelf hahahaha

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:58

wat gaan jullie hard !
Faye , beterschap
Patrick , leuk nieuws !!!!

En ga zo maar door ! ....

Hier ga ik tot 6 merries( of 5 en 1 hengst ) , 5 ( of 4 )om vooral mee te fokken , maar zullen ook bereden worden. Niet te intensief , hihih.. Kaydee is ons echte rijpaardje !

Maar goed , werk dan ook niet buitenshuis en heb de plaats ervoor hier op de boerderij , ben dan ook echt bevoorrecht !

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:37

hahahah Diaz, het paardengen is dus doorgegeven aan zoonlief? ;)

en Patrick, dat is zeker een zware stage! Leer je wel veel van, en past ook wel bij SPH. Heb zelf vorig jaar SPH gedaan :) zeker een leuke studie! Heb zelf helaas moeten stoppen. En leuk, een veulentje, spannenddd!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:31

Jackytje schreef:
HijadelaLuna schreef:
En dat kan ik nu eindelijk ook zeggen :D Er zijn er wel meer heel leuk hoor, maar geen waarmee ik Caily zou willen ruilen. Heb wel nog een merrie welke ik heel graag hier over n tijdje erbij zou willen, dus hopen maar dat ze niet verkocht wordt aan n ander...

Dé merrie? <<) Ik duim alvast met je mee!

:n niet de merrie. Deze is niet van een particulier, loopt ergens in weide bij iemand die er heel veel heeft.

Ik heb altijd gezegd twee merrie's, en dan wel ook de ruimte om ermee te fokken. Maar ach, we zien het wel. Ben idd wel zo dat ik ze allemaal aandacht wil kunnen geven. En dat niet alleen, gewoon in handen komen doet ook zoveel qua opvoeding en fatsoen voor zo'n dier. Onopgevoede mormels die eens in de maand uit de wei worden getrokken, bah. Verkoop ze dan gewoon :o Als je erna wilt kijken gewoon een foto maken en voor je raam plakken :P

Heb momenteel wel hele grote twijfels over Kyra :o :o :o

Sterkte en succes met je stage Pat :(:)

Aha Emmy, das duidelijk. Wel bijzonder. Maar ach, als ze voor de rest gezond is :) Genoeg leuke veulentjes te koop idd!

<3 Diablo! Zijn manen zijn langer geworden :))

Weet je t zeker Faye? Ken meerdere Tinkers die hem passen hoor, moet je Carolien eens vragen (tinkerplein) die heeft hem ook, of iig stalgasten van haar met een Tinker.

Succes Rebecca, tot snel!

Hier lekker met Caily door het besneeuwde bos gereden. Of nou ja, meer gescheurd :Y) :+ :D
Gek dier is dat ook. Stuk wat we altijd instappen doodkalm, en toen kwam de plek waar ik vaker aandraaf in zicht, had ineens een compleet anders paard. Voor het fatsoen eerst n stuk blijven stappen. Toen ik zei ga maar was ik nog niet uitgesproken of madam ging al bokkend er vandoor _O- Best lol zonder zadel, maar heb inmiddels genoeg geoefend om t keurig uit te zitten, héérlijk!! IPV aan het einde vh pad t rondje af te maken einde van het lange pad omgedraaid en nog een keer terug gegaan. De vraag is nu wie de grootste pret had :))

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:37

oh heerlijk toch, lekker genieten samen! en knap hoor, zonder zadel!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 17:47

@diaz,dat paardengen is volgensmij wel heel sterk doorgegeven,of niet?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:14

Leuke toekomst plannen Karlijn :)
Voorlopig kan je zoontje gelukkig ook nog lekker op Diaz hobbelen :)

Twijfels over Kyra als verzorg-paard Lotte? Of twijfels of ze als 2de paard ooit erbij komt?
Caily had er zin in zo te lezen :) Leuk!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:25

Lotte dont shoot the messenger.. :') ik kreeg dat ook maar te horen van de verkoper, wie ik had gevraagd of ze de neusriem wilde opmeten.. maar ik ga jess ff stalken.. die heeft hem ook voor Gracey.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:49

gekke caily!

Ik heb vandaag bitloos gereden, wel even wennen, qua sturen is kin gekruisd niet mijn ding denk ik.
En veel meer benen werk :P

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:00

Stalk maar een end fay, maar heb nog niets gehoord whahaha.

Ik heb een cob, maar deze neusriem valt wijder dan een engelse. Daar pers ik haar heeft ook net in het laatste gaatje van de neusriem dan he.

Wanneer je met bit wil rijden heb je geen neusriem, wel de mooie frontdeel nog, maar dan moet ie zijn super-stoere-mannenvlecht weer in haha. Ennde paardenhaartassels aan de zijkant natuurlijk.

Kan het zowieso wel in april bij je keuring meenemen als ik vrij heb, anders natuurlijk in mei! :-)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:12

Meet het donderdag wel even op.
Beterschap trouwens

2 is echt mijn limiet
Toch kwam vriemdlief vorige week met een mooi idee. Over vier jaar heeft hij zijn master en wordt hij IR., hij kan waarschijnlijk tegen die tijd bedrijfsleider worden dus in zijn geval onderdirectie.
Dan is de planning dat we gaan verhuizen naar een huis met stallen en weiland :j
Dus nog even geduld, maar de vier jaar zijn zo om. Het wordt wss dan oostvoorne of rockanje, dus vlakbij het strand.

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:22

Vandaag fotos van Shadow gemaakt in de sneeuw maar ze zijn allemaal harstikke wazig :( grrrr

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:24

Zonde Patrick van de foto's!

Morgen is Miggs de pineut met foto's nemen :P

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:42

klinkt als een hele mooie toekomst jess :D