[TI] Tinkerdagen 31 aug tm 2 sept 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Tinkerdagen 31 aug tm 2 sept 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:14

Bruin water :') :=

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:15

Hondenbrokken vreetster dat kind van jou :P
Gelukkig heb ik een lieve hond die kinderhandjes in zn voerbak tolereerd :P

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:16

silas schreef:
graag gedaan Leo, Ik geniet iedere keer weer wanneer ik jullie zie rijden... :+:
en wat ben ik verliefd op die bruine en man oh man wat heb ik genoten met het rijden.....wowie....

Wat een heerlijke sfeer hing er en wat leefde iedereen weer met de ander mee... fantastisch!
Fam Ruijs en "aanhang" wat brengen jullie toch teweeg met deze fantastische weekenden! Nogmaals hartelijk dank...

Lowara, ik geloof dat je coaching/therapie praktijk niet heel druk is geweest het weekend :P :+

:') oohhh trust me, ik heb een fulltime job gehad dit weekend ermee!!!!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:16

silas zijn staart is stuk gegaan met spelen in de wei samen met een vriendje en een wormbesmetting waarbij hij toen in mijn afwezigheid zijn staart had gesloopt en op dit moment is het aan de bovenkant weer mooi bijgegroeid maar die onderkant is aardig afgebroken, kan geen oorzaak vinden maar had er een extension ingedaan omdat ik niet constant mijn paard wilde beschermen met de vragen naar zijn staart, dat is vrijdag ook nog eens afgebroken en toen was ik het zat...
Het is GEEN zomerexceem wat sommige wel zullen denken. Het zal een eeuwigheid duren voordat de staart weer helemaal bij is, ik overweeg dan ook om hem nog een stuk in te korten zodat het er iets minder sneu uitziet. |( Ik ben er ziek van maar het maakt hem er niet minder door.... (je moest eens weten hoe dik die staart van origine is, hoewel dat kan men wel inschatten aan de hand van de hoeveelheid manen...)

Ik betrap hem nooit op schuren, weet wel dat hij van tijd tot tijd best eens schurkt op de staldeur, maar welke tinker niet?

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:17

Hier ook weer terug van een top weekend.
ALLE VRIJWILLIGERS EN DE FAM RUIJS BEDANKT VOOR WEER EEN TOP WEEKEND.
kan nie wachten op het volgende jaar.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:18

Joh Liek, als het eczeem zou zijn.... kon hij NOOIT zo'n gigantisch pak manen hebben!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:19

Ook erg trots op Leonardo.
Die gewoon in de M2 gedropt is. Maar hij deed het boven verwachting goed.
Weer veel nieuwe mensen ontmoet en erg gelachen rond het kampvuur.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:20

Psies!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:20

ja ik weet het, maar dat is toch een nadeel van een hengst hebben, je wordt zo snel veroordeelt...
ik weet dat het geen exceem is... toch is het bagger dat hij die staart de afgelopen 2 jaar is kwijt geraakt...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:21

silas schreef:
silas zijn staart is stuk gegaan met spelen in de wei samen met een vriendje en een wormbesmetting waarbij hij toen in mijn afwezigheid zijn staart had gesloopt en op dit moment is het aan de bovenkant weer mooi bijgegroeid maar die onderkant is aardig afgebroken, kan geen oorzaak vinden maar had er een extension ingedaan omdat ik niet constant mijn paard wilde beschermen met de vragen naar zijn staart, dat is vrijdag ook nog eens afgebroken en toen was ik het zat...
Het is GEEN zomerexceem wat sommige wel zullen denken. Het zal een eeuwigheid duren voordat de staart weer helemaal bij is, ik overweeg dan ook om hem nog een stuk in te korten zodat het er iets minder sneu uitziet. |( Ik ben er ziek van maar het maakt hem er niet minder door.... (je moest eens weten hoe dik die staart van origine is, hoewel dat kan men wel inschatten aan de hand van de hoeveelheid manen...)

Ik betrap hem nooit op schuren, weet wel dat hij van tijd tot tijd best eens schurkt op de staldeur, maar welke tinker niet?

Ik heb niemand gehoord over zomer exceem of wat ook.
En tsja het is zonde (ik weet t , ik jank ook over de staart van de mijne die de helft minder is door zijn lieve vreetgrage weidegenootje)
maar dat groeit wel weer aan.

enne, mogen we bij jou een cursus dubbele vlecht doen? wow, wat was hij mooi strak zaterdag *jaloers*

Enne, pollo, nogmaals bedankt voor t opmeten :j

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:22

pollo, wat waren jij en Leonardo een genot om naar te kijken... wat deed hij zijn best en wat zat jij te genieten

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:22

snackie, thanks voor de complimenten... die dubbele vlecht is mijn handels merk... hahahaha ik geloof dat ik aardig wat paarden gevlochten heb maar wil met alle plezier wel eens een clinic onderhands vlechten geven hoor :D

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:23

MamaMiesje schreef:
Bruin water :') :=

:O Ik ga ook eens kijken wat voor voor een kleur het water krijgt als ik onder de douche sta :+

Morgen weer vroeg dag en werken -O-

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:24

Ik kan wel onderhands vlechten. Maar niet a la Angelique :D

TurboTinker

silas schreef:
snackie, thanks voor de complimenten... die dubbele vlecht is mijn handels merk... hahahaha ik geloof dat ik aardig wat paarden gevlochten heb maar wil met alle plezier wel eens een clinic onderhands vlechten geven hoor :D

Ik meld me aan,.. mei editie leusden?

patrick1994

Angelique ik moet jou ook een compliment geven laiverd want je hebt je echt zo goed voor iedereen ingezet en zelf ook geweldig gepresteerd met je heerlijk man vind het altijd geweldig om met al dat leuke tinkervolk tijd door te bregen.... en iedereen bedankt voor de mental coaching... de mensen waar het omgaat weten het wel ;)

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:27

silas schreef:
ja ik weet het, maar dat is toch een nadeel van een hengst hebben, je wordt zo snel veroordeelt...
ik weet dat het geen exceem is... toch is het bagger dat hij die staart de afgelopen 2 jaar is kwijt geraakt...

Ik had toevallig nog wel een mooi hoofd foto van je kanjer, hebbie m niet gezien -O-

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:30

Ik heb de fotos van mij en shadow wel geziene en super bedankt heb net ook een op fb gezet maar wel netjes je naam erbij gezet hoor... :o

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:31

patrick1994 schreef:
Ik heb de fotos van mij en shadow wel geziene en super bedankt heb net ook een op fb gezet maar wel netjes je naam erbij gezet hoor... :o

Ja ik vond ze wel gaaf , precies je middendraf moment. :j
Wat officieel dat je mn naam erbij hebt gezet, :')

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:32

ik heb hem net gezien....om verliefd op te worden.... :+:
zijn heerlijke koppie!! gaaf

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:34

Het klinkt als een super weekend.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten.

Fijn dat het zo leuk is geweest. In Mei hoop ik er ook weer bij te zijn. Afgelopen editie heb ik gemerkt hoe warm de tinkerfamilie is naar elkaar toe. Toppie.

Angelique , snap dat het heel erg balen is. Maar silas word er zeker niet minder knap van. T blijft een kanjer van een paard.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:41

Zo hier ook weer thuis, spullen opgeruimd en eerste was ingezet.. zelf ook gewassen en water was nog redelijk helder van kleur..Maar zo lekker slapen, want keel zet nu echt dor helaas..

MAAR
IK WIL IEDEREEN DIE DIT WEEKEND WEER MOGELIJK HEEFT GEMAAKT HARTELIJK DANKEN VOOR DE GOEDE ZORGEN!!!!! ELKE KEER GENIETEN WE ER WEER VAN.. ECHTER GAAT HET TE SNEL VOORBIJ, DUS OP NAAR MEI!!

Ook wil ik iedereen bedanken voor de hulp, steun en ondersteuning ook op emotineel vlak, het was weer bere gezellig en Patrick volgende keer moet je er zeker bij zijn hoor, het was ZO gezellig bij het kampvuur!
En ik ben supertrots op je dat je vandaag toc dst gewilde puntje heb gehaald..zie je wel je kunt het nu lekker zo doorrijden.

En tuurlijk ben ik ook super blij voor Angelique die van het vorig tinkerweekend nog op 0 stond en dit weekend gewoon 4 punten haald en Leo met haar kanjer nog eens 5!! Toppie hoor, ik doe het jullie (nog) niet na..

Ja en dan Britta, als je al emotinoeel bent vanwege diverse redenen en je ziet Britta dan genieten op haar nu EIGEN Kanjer, ja dan kun je niet anders als volschieten, wat we allemaal dus ook regelmatig hebben gedaan, maar dat kan HIER ook.. niemand kijkt je vreemd aan, en iedereen geeft je dat klopje op de schouder die je nodig hebt op dat moment...

MAAR Jullie zijn allemaal toppers, ook al heb ik jullie niet allemaal genoemd, maar ja dan is het topic vol en krijg ik weer een ban op dit topic ;)

Ik heb ook veel fotos, echter moet ze nog even uitzoeken, dus als er mensen interesse hebben dan graag een pb

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:41

silas schreef:

Meld zich aan!

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:44

Angelique hier nog iemand voor de cursus ;)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:45

Dan komen we wel een keer bij je thuis langs haha... Cursus vlechten!