Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silas schreef:graag gedaan Leo, Ik geniet iedere keer weer wanneer ik jullie zie rijden...
en wat ben ik verliefd op die bruine en man oh man wat heb ik genoten met het rijden.....wowie....
Wat een heerlijke sfeer hing er en wat leefde iedereen weer met de ander mee... fantastisch!
Fam Ruijs en "aanhang" wat brengen jullie toch teweeg met deze fantastische weekenden! Nogmaals hartelijk dank...
Lowara, ik geloof dat je coaching/therapie praktijk niet heel druk is geweest het weekend![]()
silas schreef:silas zijn staart is stuk gegaan met spelen in de wei samen met een vriendje en een wormbesmetting waarbij hij toen in mijn afwezigheid zijn staart had gesloopt en op dit moment is het aan de bovenkant weer mooi bijgegroeid maar die onderkant is aardig afgebroken, kan geen oorzaak vinden maar had er een extension ingedaan omdat ik niet constant mijn paard wilde beschermen met de vragen naar zijn staart, dat is vrijdag ook nog eens afgebroken en toen was ik het zat...
Het is GEEN zomerexceem wat sommige wel zullen denken. Het zal een eeuwigheid duren voordat de staart weer helemaal bij is, ik overweeg dan ook om hem nog een stuk in te korten zodat het er iets minder sneu uitziet.Ik ben er ziek van maar het maakt hem er niet minder door.... (je moest eens weten hoe dik die staart van origine is, hoewel dat kan men wel inschatten aan de hand van de hoeveelheid manen...)
Ik betrap hem nooit op schuren, weet wel dat hij van tijd tot tijd best eens schurkt op de staldeur, maar welke tinker niet?
silas schreef:ja ik weet het, maar dat is toch een nadeel van een hengst hebben, je wordt zo snel veroordeelt...
ik weet dat het geen exceem is... toch is het bagger dat hij die staart de afgelopen 2 jaar is kwijt geraakt...