Ja hij was een prachtige grote en mooie hengst en ik denk dat het Ellen en Henk heel veel pijn doet . Wat het is de laatste tijd ,er gaan zoveel mooie hengsten dood ik begrijp er niets van .
Oehhww.. Boyans zadel is mooi zeg! z'n kleur staat gaaf!
Ik heb nu een simpel Cheyenne model boomloos zadeltje. Ik ben het hele zadel gez*k zat.. en tot ik heb gespaard en Diaz is uitgegroeit doen we het lekker zo!
Totdat ik genoeg heb gespaard voor een mooie Bob Marshall......rijdt ik met een ghostzadel. Ff klaar met dat gezeik. Voor eventuele shows kan ik de Crates van mijn baas lenen.
Ik gebruik een billy cook reiner en voor mijn jongste een bighorn barrle racer. Maar ik heb grais dus die zijn sowieso wat lichter (: Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik in jullie gesprek meng.
Vind ik zelf ook wel ze begint nu lekker door te sjouwen, haar achterhand komt ook steeds beter onder haar lijf en ze begint al beter stelling te geven
Begin longeren zelf ook steeds leuker vinden
ringelberg
Geplaatst: 01-08-12 20:28
Dat vraagt om fotos Janet
Ik heb eindelijk n bak gevonden in de buurt waar ik in mag rijden
Hoi iedereen, Ik wil mijn job graag western laten omscholen! Ik ben hier heel licht al zelf mee aan de gang Maar wegens tijd gebrek...... Word dat dus niks! Hebben jullie tips? Ervaringen? Ik zit zelf te denken aan wendy van osch?? Of de tinker stoeterij in oirsbeek bij john v vlimmeren? Maar weet niet zeker of ze daar ook western doen? Jullie idieen? Gr bianc