zon man laat geld vallen en kijkt of mensen het eerlijk terug geven zo niet dan sprekn ze die mensen aan op camera
Lees iets over koeientongscrub.Heb even gitaar gespeeld en gezongen, is soms best een lekkere uitlaatklep.
Heb het ook nog nooit gezien, maar is wel grappig jah dat CQC!Oeh Denise, dat is inderdaad een heerlijke uitlaatklep
Heb ik net ook gedaan denies, is inderdaad een heerlijke uitlaatklep.MCFLURRY OREO????? IS DIE NIEUW???? Goeie rede om weer is te maccen
Grit schreef:Ik zat er ook naar te kijken Denise, ik snap het niet helemaal Wat snap je niet helemaal?
Owww Mirjam, dat filmpje........ kei gaaf!En nu weet ik het weer zeker, western is meer mijn ding dan dressuuur als ik zou moeten kiezen
mnkortleve schreef:Hier word ik blij van geweldig filmpje.http://www.youtube.com/watch?v=vrYOQ52U3LQ&feature=relatedals ik dat zie.. dan mis ik zo af en toe heel stiekem het western rijden toch nog wel..
ik ben ook jaloers..kan nog wel heenrijden..maar heb ik echt geen zin in..en vriendje zal het ook niet voor me doen, want die heeft wat biertjes op, en hij gaat echt niet op de fiets naar assen