Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zie wel dat ze weer goed geniet van de grasjes
en tuinposteraanbieding had ik pas ook van blokker binnengekregen hebben ze nu idd overal
Succes met kiezen welke foto(s)
en vandaag lekker melig
dat grijsbontje en die laatste vind ik leuk 
Annique weer terug hondjes plezier gehad en op Silas gereden
Hopelijk is het snel weer over!! *duim duim*
maar wel genoten
En Himesh is alvast keertje gewassen
nog geel dat wordt dan nog vaker wassen voor t de 22ste is
Ik geef Say de schuld dat ze gegroeid is
en Fietsen is nog net een beetje ver (ca 25 km) en mijn snorfiets ligt nog uitelkaar
John

*
En Knoert, een tinkerruin.... waardoor ik nog altijd last heb van mn benen! (verwaarloosde gescheurde kuitspier)
maar , had je niet herkent , totdat iemand zei, dat is eefje 03, was wel lachwekkend

regen en zandgrond heeft ook meegeholpen denk ik
en
door de blub ...
, maar toen zat er dus een kat op het pad die wegschoot door ons en daar schrok Say dan weer van en die draaide heel snel om, maarja we waren nog op de helling dus zwaartekracht was sneller dan ikzelf en kon de snelle beweging van Say dus niet bijhouden en toen WHIIEEE vloog ik door de lucht en toen stond ik er dus ineens langs gewoon op mijn voeten met say nog vast aan de teugels
, maar dat had ze dus nog nooit van dichtbij gezien en terwijl ze sprong keek zag ze dus ineens die ruimte tussen de 2 hindernissen en stopte toen alsnog, terwijl ik er dus al overvloog dus ik lag achter de hindernis en Say stond ervoor mij heel stom aan te kijken
en dat was op Collendoorn zonder zadel van een Haf die niet door water durfde maar ook niet alleen kon zijn dus toen ik voor plas stond en groep er dus al doorheen was en ineens om de hoek verdween sprong ie met 4 benen de lucht in en ging er al bokkend achteraan en toen viel ik er dus voorover vanaf recht op mijn rechterschouder resultaat Sleutelbeen gebroken (waardoor ik nu nog vaak last heb van mijn schouderspier
)