Ik had camera wel mee, maar niet echt wat mee gedaan. Hij is overigens nog geel hoor
grid
Geplaatst: 31-07-09 20:51
Joyce alweer 3 jr zie wel dat ze weer goed geniet van de grasjes
Oh Ellen wat ontzettend Gave foto's en tuinposteraanbieding had ik pas ook van blokker binnengekregen hebben ze nu idd overal Succes met kiezen welke foto(s)
Angela Ali bepoteld en vandaag lekker melig
O ik begrijp dat nathalie een leuke gaat uitzoeken bij Eef of ?! dat grijsbontje en die laatste vind ik leuk en BB wil ik HEBBUH
Annique weer terug hondjes plezier gehad en op Silas gereden maar pallieter weer pech Hopelijk is het snel weer over!! *duim duim*
Leon heeft geen benen meer maar wel genoten En Himesh is alvast keertje gewassen nog geel dat wordt dan nog vaker wassen voor t de 22ste is
Ik kon toen ik Say net had er nog zo opspringen maar nu lukt dat niet meer Ik geef Say de schuld dat ze gegroeid is
Wie gaat er eigenlijk allemaal zondag naar Wijchen ?! Ik hopelijk wel maar weet nog niet helemaal zeker of dan auto heb en Fietsen is nog net een beetje ver (ca 25 km) en mijn snorfiets ligt nog uitelkaar John
Nu ff topics bekijken
* ik schreef net trouwens snor ipv snorfiets dat stond ff raar *
Laatst bijgewerkt door grid op 31-07-09 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
ik kom ook naar wijchen! gezellig als je ook komt,
Ik hoop ook dat het snel bijtrekt bij pal. Denk het wel , waren er snel bij en spieren is gelukkig op te lossen.
ik ga even chillen op de bank
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 31-07-09 20:53
Leuke foto's van Prada Joyce!
Ben ook nog nooit (afkloppen) van een Tinker gevallen, wel een keer met, maarja als ze uitglijden kun je maar beter sociaal mee kletteren. Wel een paar keer van een Fries geknald, van een paar manege pony's en iets van 3000x van m'n vroegere Welshje. Oh en bij de Shets lag ik er ook regelmatig naast.
Anais is mooi Inge.
Je hebt Guus lekker aan het lopen Chantal!
Annique terug van een geweldige vakantie. Arme Pal
Leon toe aan nieuwe benen, maar wel een mooie rit gemaakt. Himesh nog steeds geel
Ik kan alleen na een paar wijntjes zo op Ilse springen.
Heb vanmiddag eerst een dutje op de bank gedaan en ben daarna (met ribbelhoofd) op de fiets naar de braderie gegaan. En inderdaad precies zoals verwacht, helemaal niks aan Toen naar m'n ouders gefietst en daarna naar Ilse en Gabriel.
Owja ik wel van tinker afgevallen... naast Snowdon wat dan voornl mijn eigen schuld was... ook van Kiera (mams Shakyra van Elke) met paard en al door de blubs En Knoert, een tinkerruin.... waardoor ik nog altijd last heb van mn benen! (verwaarloosde gescheurde kuitspier) Leuke hobby hebben we toch
snowdon
Geplaatst: 31-07-09 21:05
Denise veel gefietst vandaag! Braderie is altijd saai toch?
Druip druip....
natte sokjes!
ringelberg
Geplaatst: 31-07-09 21:07
l0rdJ schreef:
Ik heb trouwens eefje03 ontmoet hahaha, op de keuring van het nsvt ,
hahaha nee , maar was zo toevallig. Was dat angeliek het zei, anders had ik het niet eens door maar , had je niet herkent , totdat iemand zei, dat is eefje 03, was wel lachwekkend
Hij lijkt toch al stuk witter hoor leon regen en zandgrond heeft ook meegeholpen denk ik
AU gescheurde kuitspier klinkt pijnlijk en door de blub ...
Haha leuk die caafjes op een rijtje en leuke Pebbles en fjord ITP
Hier nog niet van andere tinkers afgevallen alleen 2x door eigen schuld van Say 1x omdat ik dacht ik kan dat heuveltje (met geen zicht op wat erachter kwam) wel op kon galopperen , maar toen zat er dus een kat op het pad die wegschoot door ons en daar schrok Say dan weer van en die draaide heel snel om, maarja we waren nog op de helling dus zwaartekracht was sneller dan ikzelf en kon de snelle beweging van Say dus niet bijhouden en toen WHIIEEE vloog ik door de lucht en toen stond ik er dus ineens langs gewoon op mijn voeten met say nog vast aan de teugels
en 1x dacht ik dat ik wel zomaar een Oxer kon springen met Say , maar dat had ze dus nog nooit van dichtbij gezien en terwijl ze sprong keek zag ze dus ineens die ruimte tussen de 2 hindernissen en stopte toen alsnog, terwijl ik er dus al overvloog dus ik lag achter de hindernis en Say stond ervoor mij heel stom aan te kijken
en verder "vroeger" tja zullen we het daar maar niet over hebben
Ben trouwens maar 1x Hard gevallen en dat was op Collendoorn zonder zadel van een Haf die niet door water durfde maar ook niet alleen kon zijn dus toen ik voor plas stond en groep er dus al doorheen was en ineens om de hoek verdween sprong ie met 4 benen de lucht in en ging er al bokkend achteraan en toen viel ik er dus voorover vanaf recht op mijn rechterschouder resultaat Sleutelbeen gebroken (waardoor ik nu nog vaak last heb van mijn schouderspier )
Laatst bijgewerkt door grid op 31-07-09 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
grid
Geplaatst: 31-07-09 21:19
Hé is de rollende ogen smilie nu veranderd ?! ogen haperen
Dan te bedenken dat ze hier nog geen 24uur oud was En dan nu al zo'n hele dame aan het worden is
Paintlinger
Geplaatst: 31-07-09 21:44
Woei!
Heb weer een heerlijke 8 km met Max gereden. Heenweg door de polder en terugweg langs het fietspad langs een drukke weg en veel enge huizen en tuinen...! Hij vond werkelijk ALLES eng....maar ik ben geen 1x afgestapt
Toch Blij
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 31-07-09 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
wat een verschil he,ze groeien zo hard.Nou,de fjord heeft ook zo zn streken hoor,t is een echte,denk alleen aan eten,schopt je onder je kont als t m niet zint,en als hij geen zin meer heeft loopt ie zo achteruit de sloot in,hihihi,hij heeft humor.