Angela je mag mijn nieuwe hoofdstel wel lenen voor de foto's. Met mooie bling frontriem!
Net even langs het werk gereden en Sem op de weegschaal gehad, en...... Ze is een halve kilo in een maand tijd afgevallen! Jeej!!!! Dat is echt veel voor een hond!
Daarna mijn leren singel naar de zadelmaker gebracht, die zet er een nieuwe gesp op. Zodat ik hem volgend weekend mee kan nemen.
Resi_lover
Geplaatst: 09-05-09 12:28
Sita, hoe gaat 't met Amy, die hoeft toch ook nog maar iets van 40 dagen ofzo
Boncho
Geplaatst: 09-05-09 16:33
Hallo allemaal,
Daar ben ik na een heerlijke dag in Leusden! Ben nu lekker thuis om te douche en even te relaxen en ga dan met mn vader mee om mn kanjer weer op te halen! Hij maakt nog even lekker een bosrit met de andere bijrijdster!
Ik heb naar mijn idee heerlijk gereden, Boncho liep lekker relaxed maar toch ook wel vlot. Hij liep redelijk naar beneden maar was wel snel afgeleid! Hieronder wat foto's.
Eén van z'n mooie witte sokken
Tijdens het proefje
Wat ik hier doe? Geen idee..... Misschien een gebroken lijn??
afgroeten
Mijn springtink! Hij dacht dat het hoger was denk ik! (ik rij hem hier niet...)
super berdien dat het goed is verlopen altijd fijn als dat weer achter de rug is!
Hoop gelezen, heb drukke week achter de rug gehad, veel gedaan pony weer eens ontsnapt toen kon me moeder weer vangen en draadjes maken iemand nog een leuke tinkerruin? hihi, nee ik hou hem toch maar zelf
Vandaag heeft pallieter vrijgesprongen, hij vond het erg leuk en heb er een leuke foto van met oud cameraatje maar is wel leuke foto
Pallieter de ontsnappingskoning. Ben ik even blij dat Ziggy nog nooit ondekt heeft dat hij kan springen. Hij hoeft er geen moeite voor te doen om er overheen te gaan.
Hij springt nog niet op het juiste moment, maar een galopsbalkje struikelt hij over aan het einde ging het wel goed maar daar geen foto's van. Hij is nu bijna drie en dit is de eerste keer dat hij dit doet en dit zal uiteraard ook niet dagelijks en ook niet wekelijks gebeuren....
kom kijken, en lach je rot hihi
baas er zitten bakkabouters onder echt waar
dit bedoel ik met vroege afzet
maar het kan altijd erger hihi, wel mooie pony en geen enkele keer heeft hij de balkjes geraakt! hij heeft een kracht in die achterbenen daar schrik je van
maar hij kan het wel, normaal
Laatst bijgewerkt door A_Pallieter op 09-05-09 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
sita we hebben nog steeds niets van de makelaar gehoord dat het officieel verkocht is. Dus we hebben nog hoop dat misschien de financiering niet doorgaat.
Pallie kan leuk springen zeg! Knappe pony is het toch!
Wij gaan lekker frituren. En ik ga naar Wilco @ work kijken. Die is aan het kuilen, toevallig bij een boer achter ons. Dus zie hem constant heen en weer rijden. Daar moet ik het vandaag mee doen, hij is pas rond 12 uur vanavond klaar.
Resi_lover
Geplaatst: 09-05-09 18:07
oeh, lekker Janet, Patatjes
Haha, pallie kan wel goed springen, volgende keer camera mee
Berdien, leuke foto's met leuk verslag
nu ga nu op mama wachten, die gewerkt heeft en zo met eten komt
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 09-05-09 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt