Blijf het een leuk topic vinden met leuke foto's van heerlijke Tinkers.
shar_ianne
Geplaatst: 09-05-09 09:52
Héle oude foto, maar wel een mooie
IndianaJones
Geplaatst: 09-05-09 11:53
mevrouw...ik vind u wel leuuuk
Nicole (Cheveyo) op Shathu
tinkert_tje
Geplaatst: 09-05-09 12:47
hihi leuke foto annemarie leuk om nicole op shathu te zien rijden heel wat anders dan kitje shar_ianne aparte foto ManOuke mooie foto's wat een leukerd
pallieter heeft weer wat nieuws geleerd, hij moet alleen nog wat bijgeschoold worden maar hij doet zijn best
Hij springt nog niet op het juiste moment, maar een galopsbalkje struikelt hij over aan het einde ging het wel goed maar daar geen foto's van. Hij is nu bijna drie en dit is de eerste keer dat hij dit doet en dit zal uiteraard ook niet dagelijks en ook niet wekelijks gebeuren....
kom kijken, en lach je rot hihi
ietsje hoger dan de hindernis:P
En ietsje eerder dan de hindernis maar aan het eind sprong hij wel goed
hallo allemaal, ik kijk altijd fotootjes in jullie topic en ik kon het niet laten deze even te bewerken heb hem alleen geupload in mijn prive album. circuleert dus niet over internet. Hoop that's okay anders stuur even een pb'tje
Diva is not amused . Diva is boos, boos omdat Ruby weg is. Ruby staat nu bij Wiskey, zij gaat kijken of de juiste knopjes op Ruby gezet kunnen worden. En Ruby mag een gezellig samen zijn hebben met haar hengst Aaron
Bijna twee jaar en prachtige manen
@skabelpunk; leuke foto(alleen dat hekje...zou ik weg gehaald hebben maakt de foto nog mooier , we zijn trouwens bijna buren...
stalnijmegen