Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

grrr schreef:Mogguh!
Stennisje, een hele appeltaart in je eentje?![]()
Lien wanneer is die strao eigenlijk en waar? Neeltje die eerst hier stond doet namelijk ook binnenkort met een strao mee, dus misschien is het dezelfde?

Lucy_1 schreef:Het loopt hier nog steeds niet lekker met Jil. Ze had deze week weer koorts. Gisteren is de DA geweest en nu heeft ze uierontsteking. Schimmel op d'r lijf... Dus een ontzettend laag en slecht immuunsysteem. Veulen zit er nog wel en leeft nog. Maar als de bevalling allemaal goed gaat en ze krijgt een gezond veulen, kost me dat een grote doos gebak zegt de DA.... Wat ik er wel voor over heb hoor... Maar merrie is belangrijker...

gister moest in vanaf blz 20 nog bijlezen vandaag ook 
maar gelukkig hielp de spuit pff ...
had nog zo'n dik ding, want mam had minder plek op bureau dus die had ik de flatscreen gegeven, maar nu hier dus ook flatscreen
Lucy duim duim voor Jil
, ik stond midden in de plensbui m'n uiterste best te doen mallow vooruit te krijgen, die daardoor weer heel chago werd, muhaha. Was echt gezellig

en dan de IMG code (onderste code die er dan bijstaat) kopieren in je profiel
Sita
GEFELICITEERD met jullie boerderij!!
en hengstennaam nu bezet door pasgeboren kindje
maar idd heb je toch niet nodig wordt n merrie
maar ik ken er wel meer niet in de omgeving
wel grappig dat je zo een oud collega tegenkomt mét tinker
Beterschap allemaal !
zag ook nog een leuke foto van jou op Kyana
is nu stralend weer buiten
*ik wil naar buiten
* ben thuis aan het werk dus misschien gewoon middagje vrij pakken
zie ik net in mijn agenda dat we 1 mrt eigenlijk met z'n allen bij ons zouden eten (doen we elke mnd een keer) maar dan is het ICS HK te Schijndel
dat moet ik gauw proberen te verzetten hopelijk kunnen ze ook een weekend later 
wat veranderd zeg