spannnnend opnieuw Jes!!!!!!
Grrrr...wat sneu...gelukkig wel een fijne baan maar die reistijd zou ik ook niet prefereren idd..
Grote honden, Rottweilers....mijn grote vriend heb ik in november op 10 jarige leeftijd moeten laten gaan....hij vroeg het me ...oh wat deed dat een pijn....maar ben zo dankbaar dat ik met hem heb mogen leven!
Zal eens een foto zoeken, wat een trouw dier zeg, die ging letterlijk voor me door het vuur...Dat vind ik echt nooit meer.
Voel me bijna schuldig dat we de paarden niet eerder aan huis hebben gezet...een gouden stalhond. Hij haatte regen en nattigheid maar toen ik met mijn zieke lijf naar buiten rende om de paarden uit de onweer en bliksem te halen racete hij achter me aan. Ik had de staldeuren al opengezet en opende het paddockhek. Baron rende naar binnen en binnen no-time had hij ze binnen. Paarden mokten niet en deden geen pas verkeerd (Kit en mijn merrie met veulen!), ieder in eigen stal en ik kon de deuren dicht doen. Terplekke barste ik in tranen uit van ontroering...ik wist dat dit zijn laatste keer zou zijn...hij was ernstig ziek.... drup....

Heb nu een heel lieve Labrador reu van een jaar. Een cadeautje van de hengstenhouder waar Showtje nu staat. Schat van een hond een heerlijke knuffel en heel heel erg anders, ook hem wil ik voor geen goud meer kwijt. Hij heeft zijn eigen specialiteitjes waar ik van hou
.

Kwam eigenlijk alleen even bijlezen maar in plaats daarvan zit ik nu met de tranen over mijn wangen een brok weg te slikken..
Vroeg me al af waarom die tranen zo'n tijd zijn weggebleven
Niet om het een of ander maar een Rottweiler..die heeft iets speciaals wat geen enkel ander ras heeft, echt waar!