[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DeCobvan

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 10:09

wanneer ga je rijden Ellie???

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:18

Ik vind het wel weer leuk hoor sneeuw ... oude tijden herleven voor mij , 4 jaar in Zweden gewoond...
Gewoon rustig blijven rijden , niet teveel gas geven en vooral rustig de bochten nemen , dan gebeurd je niets...

Ik ga per dinsdag beginnen met lessen van Kaydee en mij ... heb er echt zin in !

Ja Ellie , vertel , wanneer kruip je erop ?

Faye , leuk gehad ?
probeer manlief nog om te praten aangaande de poesjes , maar het lukt me echt nog niet ..... hihihi

Nu , ik ga de paarden water geven !

Oh ja , heb zojuist de Kerstboom ook gekocht , gezellie tijd gaat dat weer worden !

tot laters allemaal !

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 11:24

ellie voor 7 uur is een ruim begrip, gewoon nu al op weg dan moet het je lukken.

Hier licht alleen een paplaag en verder wat verspreide witte vlokken. Geef mij maar mooie droge sneeuw en niet deze natte benden.

las ook nog wat over manen lengte hier heeft moeders ong 40 cm en dochter rond de 15

dit jaar zomer
Afbeelding
en winter vorig jaar (je ziet haar minivlechtje hangen)
Afbeelding

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 12:43

Als ik eraan denk zal ik vanmiddag ook een centimeter meenemen om de manen van Jack op te meten.
Hier valt de sneeuw met bakken uit de hemel en er ligt al zeker 5 cm op de tuintafel.
Het moet dalijk wel stoppen anders krijg ik foto's met vlokken vanmiddag.

Snackie: mijn zoon weet echt nog niet wat hij wil worden. Hij wil wel gezellig kunnen kletsen :D

Ellie: ik ben ook benieuwd wanneer je zelf gaat rijden. Misschien een keer uitstappen als Eros meegelopen heeft in de les.

Ik heb op het moment door drukte op mijn werk veel te weinig tijd voor Jack. Gelukkig heb ik een leuke bijrijder gevonden die 2 a 3 keer per week lekker met hem gaat rijden.
Vanaf januari heb ik zelf ook weer meer tijd. Gelukkig.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:01

nou hier valt de sneeuw allemaal wel mee t meeste is smerige natte sneeuw en blijft amper liggen en t geeft echt zo een vieze drap bende....
dus hier nog geen winter foto's aangezien er bekant niks ligt op paar natte sneeuw korrels na...

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 13:02

Hier ligt er al een hele laag sneeuw.

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:53

Hier ligt al een flinke laag en er valt nog steeds...
Vanochtend sneeuw vrij op het werk aangekomen maar net toch maar wat eerder naar huis gegaan omdat de weg van de snelweg naar mijn woonplaats dicht aan het sneeuwen was.
Nu nog even moed bij elkaar rapen om de kou in te gaan en dan sneeuwruimen en foto's van Trees en Ricardo maken...

Simone: Maak je foto's van Ramona in de sneeuw?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 14:59

bah net rot nieuws gehad van mijn ouders over me zusje -O- ze is al voor de 2de dag met hart klachten naar de dokter en ze ligt nu aan de monitor
pff heb al ff genoeg rot nieuws gehad in me familie dan ook nog es dit dr bij -O-

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:00

NathalietjeB schreef:
bah net rot nieuws gehad van mijn ouders over me zusje -O- ze is al voor de 2de dag met hart klachten naar de dokter en ze ligt nu aan de monitor
pff heb al ff genoeg rot nieuws gehad in me familie dan ook nog es dit dr bij -O-

Sterkte en beterschap voor je zusje!

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:04

Sterkte Nathalie...
Maar bedenk , ze is in goede handen nu !

Hier wel een laagje sneuw , maar niet zoveel ,,..... wel wat leuke foto's kunnen maken !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:07

ja ze is gelukkig in goeie handen dat wel...ze is zojuist weer naar huis gestuurd en vanavond word ze gebeld over de uitslag van de hart monitor en ze heeft hart pillen meegekregen...
schrok me wel ff de pukkel zeg ik dacht bijna ff van t zal toch niet dat me zusje ff de pijp uit gaat om t zo maar ff te zeggen...

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:21

jeeetjee jaaa ik geloof het helemaal dat je daar van schrikt Nathalie! hopelijk knapt ze snel op!!

haha Chantal... alle tijd heb je nog.. de meiden hebben er nog steeds geen zin in... :-/ echt balen want wil zo graag weer een nestje.. voor een van de poezen moet ik nog opzoek naar een geschikte date.. is nog niet zo makkelijk hoor haha.

de jongens hebben weer nieuwe Nike's gekregen vanochtend.. gelijk maar even een wandelingentje gedaan met meneer spring in het veld... Denzel had er zin in en bleef maar rondjes om me heen draven hahaha... gelukkig is hij wel zo braaf dat hij netjes luisterd aan het halstertje en me niet mee trekt ofzo..

de sneeuw is nu helemaal weg.. niet dat er veel lag maar alles is weer groen haha...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:37

je hoort vaker van jonge mensen zomaar dood en dan is t altijd zo een ver weg van me bed show maar nu was t wel ff eng dichtbij

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:37

Hier sneeuwt het nog ietsje , niet zoveel !

Hahaha , ja , maar zo'n katje wil ik nou eenmaal heeeeeeel erg graag , maar er moeten er binnen eerst er niet meer zijn ..... snap het ook wel , maar ze zijn al 17 ....... hihihi ....
Vanochtend wilde er eentje naar buiten en die mocht niet van mij .. Toen zegt manlief .. waarom mag ze niet naar buiten( het is echt een heel dunne oude dame zonder al te veel weerstand ) .... ik zeg ... nou zo snel hoeft ze nou ook weer niet dood .. hij lachen .... ik lachen ... hahahah... hij weet ook wel dat ik heel graag weer een jonkie erbij wil , maar ik kan ook wel iets geduld tonen , hahahhaha

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 16:43

hahaha geweldig!! ben je eens geduldig wordt het gelijk bestraft hahaha... ;)

Hallo dames!! :wave:
Afbeelding

Ik kreeg vandaag nieuwe schoenen... gewoon zomaar.. zie mij eens lief kijken met mijn babyface <<)
Afbeelding

Daarna mocht ik ook nog even mee naar buiten.. +:)+
Afbeelding

en toen daarna mocht ik met die Ouwe nog ff dollen achter :+ dikke billen...
Afbeelding

Maar het liefste eet ik heel de dag.. :o
Afbeelding

:evaw:

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:27

sterkte nathalie!

Denzeltje :+:

hier ligt echt een dik pak, en een flinke sneeuwman in de tuin, zal m wel ff op facebook gooien

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:32

Ik wil ook een dik pak sneeuw -O-

Hier is alles al haast weggesmolten :(

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:44

hier ligt dus wel een flink pak.brrrr ga echt de weg nu niet meer op.

vanmorgen met flinke angst er door gegaan,al was t rijden op de koppeling,want alles reed stapvoets.klant verbaasde zich al dat ik toch kwam,maar ja t is mijn werk.
had inmiddels al wel besloten de particuliere klant van smiddags af te bellen,want de weerstomstandigehden werden alleen maar erger.gelukkig belde de man al op,want die had al in de gaten dat t geen doen was.
smiddags mijn vader geholpen met de post,glibberdeglibber en veel lopen omdat de wegen niet te doen zijn hier.we zijn nog niet klaar maar we gaan morgen verder.
daarna meteen door gegaan naar de paarden.de laatste 40 meter moeten open want ook daar is alles megaglad.stalhouder probeert haar erf redelijk schoon te houden,dus die heeft wel gestroooid.maar voor de rest is het hier overal een verschrikkelijke glijboel.wat moet dat worden met de vorst van vanacht??
Ik heb niks gedaan met eros.ze staan allemaal verplicht stil,want de rijbak is ontoegankelijk en gevaarlijk door de sneeuw,en ik vrees dat dat nog een aantal dagen duurt.morgen ga ik dus enkel voor te poetsen en hopenlijk wat winterfoto's te maken.bleh niks aan.

@nathalie,sterkte met je zus.ik hoop dat ze snel weer opgeknapt is.

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:08

Een vriendin van me is foto's komen maken. Helaas zijn de meeste niet gelukt omdat het al aan het schemeren was en de flits en de sportstand van de camera niet samen gaan.
Ik heb zelf een paar foto's met mijn telefoon gemaakt maar de meeste zijn van Trees. Maar 1 leuke van Ricardo. Hopelijk krijg ik snel de andere foto's.

Fotograaf pesten:
Afbeelding

Zoals jullie zien ligt hier veel sneeuw :brr: helaas nog net niet genoeg om met de arrenslee op pad te gaan.

Ik hoop snel meer foto's te kunnen plaatsen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:25

Susanne100 schreef:
Hier ligt al een flinke laag en er valt nog steeds...
Vanochtend sneeuw vrij op het werk aangekomen maar net toch maar wat eerder naar huis gegaan omdat de weg van de snelweg naar mijn woonplaats dicht aan het sneeuwen was.
Nu nog even moed bij elkaar rapen om de kou in te gaan en dan sneeuwruimen en foto's van Trees en Ricardo maken...

Simone: Maak je foto's van Ramona in de sneeuw?

Helaas niet. Misschien straks in het donker nog even maar ben nog aan het werk en moet morgen helaas ook de hele dag werken.

Leuke foto van Ricardo! Het is echt een knappert!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:49

Fijn miggs is weer aan het groeien zijn deken word korter en korter. Vandaag op stal vriendin zo: Je deken is te klein aan het worden. Ik kijken en jawel hoor hij heeft een flinke blote buik. IK ben nu op jacht naar een grotere deken met hals en dat is nog neit zo makkelijk...

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 21:38

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het te koud om zijn deken af te doen, maar misschien dat dat wel kan als morgen de zon erbij schijnt.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 21:43

Leuke sneeuwfoto's! Hier is alles weg, baal er zo enorm van..

Heb net men vingers serieus verbrand (typ dit met erg veel pijn), heeft iemand dé tip?
[MW] Blaar brandwonde openprutsen?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 21:46

Kaat goed insmeren ook (helpt niet perce tegen het brandigere maar zorgt wel dat het niet uitdroogt)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 21:48