We haalden de paarden zeikesnat uit de wei en vertrokken (een uur later haha) in een miezerbuitje, maar het werd steeds beter en na de lunch was het heerlijk! (en ook drukker mja)
Resi_lover
Geplaatst: 15-11-09 20:41
Nog 50 pagina's
In de middag werd het hier ook beter, vanochten was er echt niets aan
Vind dat ook eng met dat schimmel in het gras..het is iets wat je niet zelf kan voorkomen he? heb er nog nooit eerder van gehoord ook, is dat dit jaar voor het eerst?? en is dat alleen nu of was dat van het zomer bijv ook al? Kan het dan ook in het hooi zitten?
pff net eindelijk besloten welke internet en telefonie provider wij willen, en gelijk besteld. Het is Alice geworden, komt het beste uit de test bij de consumenten bond.
Zo nu BZV kijken.
Grit
Geplaatst: 15-11-09 21:45
Goeieavond !!
Hoefde maar weinig bij te lezen, begrijp dat bokt eruit heeft gelegen. Heb het niet hoeven missen, gisteren lange werkdag, daarna gezellig feest tot in de vroege uurtjes en vanaf vanmiddag weer op verjaardag. Nu lekker op de bank en BZV kijken.
Leuke foto's gezien. Gezellig dat Maya is komen rijden Leon. Travis ziet er goed uit! En Odinn is erg cute met zijn bal
Ik vond dat filmpje van die tinker voor de kar echt niet om aan te zien. Wat een onnatuurlijk voorbeengebruik, achterhand kan niet meekomen, weggedrukte rug. En dat gebruiken ze als verkoopargument .
tuurlijk het KAN ook wel komen, maar dan zeg je niet zulke dingen lijkt me
grid
Geplaatst: 15-11-09 22:29
Goedeavond ben nog op blz 437
Vandaag een baaldag Sta ik op schijnt de zon dus ikke blij en ikke snel naar Say want wilde wel een zonnig ritje door t bos maken Daar aangekomen begint t te miezeren en daarna steeds harder te regenen Dus ik maar lekker lang bezig geweest met manen opnieuw doen en ook staart weer mooi gemaakt maar stoppen met regenen deed t niet Toen het ietsie minder werd wel nog ff los een beetje in de bak gespeeld maar brr t bleef grijs en miezerig... Dus maar weer naar huis gegaan want moesten smiddags weg en wat denk je ben ik net weer thuis schijnt de zon weer wat heb ik misdaan
en kom ik er net ook nog achter dat ik morgen om 9u In Utrecht bij Hoog Catharijne moet zijn pff wat een tijd
Dus ik hoop dat jullie beetje gezellige onzin hebben gekletst dan kan ik leuk bijlezen
aahh Grid wij ook zoiets vandaag hoor wilden in het land bezig maar het regende keihard, dus maar niks meegenomen (boormachine etc) en dus besloten alleen de paarden te veoeren, komen we daar hooi in het land gelegd, en toen werd het droog.. najah dan niet weer naar huis om alles op te halen. Volgende week maar dan.
Grit
Geplaatst: 15-11-09 22:33
Grid stom weer! Gezellig op maandagmorgen om 9u op Hoog Catherijne zijn. Ga je met de trein?
Ik heb geen last gehad van het weer vandaag, was een erg paardloos weekend.