Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze betrekt me er ook echt bij. We zijn gevraagd als voogd, mocht hun iets overkomen en ik mocht bij de bevalling zijn. Dit werd een keizersnede, maar ik stond zo dicht mogelijk bij de operatiekamer te wachten.
)
Ik heb er maar een paar foto's van maar die zet ik thuis er even op.
Dus geaccepteerd is ze in ieder geval al

, super super super gaaf!!!!!!
hihi

Bij Dani ja? Engerd vind ik het
maar CoF heeft zeker fijne nummers. Cruelty and the Beast blijft zo'n subliem album
Hoewel hun laatste album ook niet gek is.

een fles Moët&Chandon champagne opgedronken met mijn ouders, nog ter ere van mijn BAscriptie. Nog even een jaar goed mijn best doen en dan gooien we er nog een fles tegen aan, en gaan mijn paps en ik (mams wil niet mee
) eten bij de Librije
Redenen te over om die academische titel 'even' binnen te halen 
Vlamen zijn leuk.
(geloof dat dat geen ABN is
)... Daarna auto uitgezogen, schoolspullen bij elkaar gezocht, gedouched, taart gepakt (vierde vandaag m'n 1-jarig jubileum op het werk. Alles is een goed excuus om kwarktaart te maken
) en naar m'n werk gegaan. Van half 1 tot 8 wel 5 patiëntjes gezien
. Is natuurlijk super dat ze allemaal zo gezond zijn, maar veel te doen is er dan niet
.
Morgen om kwart over 6 eruit (tegen half 9 de rest van de week
)

Oh het lijkt trouwens dat de teugels vrij strak zijn maar dat is niet zo hoor, Noa kauwde de hele tijd op haar bit omdat deze net nieuw was, dus staat ze de hele tijd met haar mond half open...
Ze hebben ook mijn kinderen op de kaart en op een lint vermeld, want zei ze, die horen er net zo hard bij! (kinderen zijn dus van mijn ex en niet Michel zijn kinderen).
*
Een hoop bombarie, een hoop nep geloof ik en nou ja, de manier waarop hij zijn microfoon aflebbert.. doe mij maar een woeste Finse toetsenist met lang zwart haar en een lifelong depressie