[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:26

Dianne wat gaaf! Echt super!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:27

Goeieavond!!

Het lijkt wel of het naar het eind van het topic steeds harder gaat! Ga ook niet overal op reageren, zo goed is mijn geheugen ook niet meer :o

Stennisje; als ik 100 vrienden van mijn hyves af gooi, dan sta ik in de min :D

Trec, dat lijkt me ook erg leuk!! Leuk dat je daaraan mee gaat doen Snowdon.

Gefeli Teuntje, met jullie voornemen en dat Boyan mee mag doen.
Waar is het groen licht voor nodig??

Bij ons geen kinderwens, verwacht ook niet dat dit nog komt. Geniet wel mega van de tweeling van mijn vriendin, Brent&Thimo :+:. Ze betrekt me er ook echt bij. We zijn gevraagd als voogd, mocht hun iets overkomen en ik mocht bij de bevalling zijn. Dit werd een keizersnede, maar ik stond zo dicht mogelijk bij de operatiekamer te wachten.
(weet ook niet of ik een bevalling had durven zien := )

Biancaa

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:30

heyyy dianne, ik had je net al aan de lijn en je gefeliciteerd, super meid, hoop dat alles snel goed zit daarbinnen zodat je aan de slag kunt :P

Nou hier even snel, zit bij mijn schoonmoeder achter de comp, vandaag heeft Noa tijdens een les meegelopen. Dit ging echt super al was ze op het eind wel erg moe hoor. Maar ze deed alles vol overgave en ze vond alles mooi en leuk. Elke keer als ze langs me kwam, was ze aan het kijken en zachtjes aan het briesen, zo lief :+: Ik heb er maar een paar foto's van maar die zet ik thuis er even op.

Hihihi was wel leuk, al die meiden waren nu al aan het knokken wie er op mocht want ze vonden haar allemaal zo mooi en lief. Na afloop vroeg het meisje dat erop had gezeten of ze verzorgster mocht worden :D Dus geaccepteerd is ze in ieder geval al ;)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:31

Nog maar 50 pagina's *\o/* :wow:

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:34

groen licht omdat ik dacht dat je uberhaupt niet met een 2-jarige hengst naar de keuring mocht en voor België was de inschrijftermijn eigenlijk al verlopen :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:36

wat leuk zeg, ben erg benieuwd hoe hij het doet!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:40

WAUW DIANNE :D :D :D, super super super gaaf!!!!!! :D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:41

Fijn dat Noah de lessen zo leuk vind, is toch wel even spannend.

Leuk dat ze je toch laten meedoen Dianne!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:44

Leuk dat noah het zo naar dr zin heeft bianca :)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:44

@ Biancaa: ben super blij voor je maar dat had ik al verteld, zo super fijn dat Noa opbloeit!!! haar hele leven is kinderen volgens mij!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:45

Bianca; wat fijn dat Noa zich zo goed voelt daar. En ook al populair bij de ruitertjes :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:20

dianne dat is gaaf en wat tof dat je vervoer hebt. Ook zo vroeg op de ochtend :-) hihi

biancaa wat leuk van noa! En al direct fans! Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft!

Kinderwens is hier wel maar nu nog lang niet. Maar we zijn nog jong en willen eerst nog een tijdje lekker met zijn tweetjes genieten! Plus dat ik het nog veel te veel naar mijn zin heb met de paarden en daar zit heel erg veel tijd in!

Lig nu languit op de bank.. Morgen weer werken. Was toch wel heerllik die paar dagen vrij!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:21

nou geen duidelijke foto's maar wel wel leuke:

Afbeelding
Noa tijdens de les

Afbeelding
halthouden

Afbeelding
afstijgen hm of is het afsteigen, ben het ff kwijt hoor

Afbeelding
Doet ze het goed vrouwtje???

Afbeelding
En lekker bezweet terug en lekker knabbelen...

Die oortjes erop had ze dus bijna de hele les of anders om te luisteren wat er om haar heen gebeurde. Echt zo lief...

Verder vandaag bij het rouwcentrum afscheid genomen en kijken hoe mijn schoonvader gekist lag. Hij lag er zo vredig bij, hij heeft nu gewoon geen pijn meer en hij had het gewoon opgegeven. Hij lag bijvoorbeeld ook niet verkrampt wat je soms ziet aan mensen die gereanimeerd zijn.
Ook heb ik vannacht mijn speech geschreven en vandaag uitgewerkt. Ik ga dus wat zeggen daar voor al die mensen. Mijn vriend Michel kan dit gewoon niet aan maar wilt wel aan alles meedoen, dus kist rijden naar de aula, daarna naar de oven brengen en erbij blijven als de kist hierin gaat, ik help hem daarbij en zo probeert hij alles te doen voor zijn (stief)vader. Hij beschouwde hem als echte vader en het doet zo'n zeer dat hij nu deze vader ook kwijt raakt. Zijn echte vader is dus al overleden en zei op zijn sterfbed, "ik heb geen kinderen" waar hij bij stond en toen is hij zo ingeklapt en werd toen dus opgevangen door zijn stiefvader. Zo werd hun band nog sterker en hechter...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:24

jeetje, wat een blije Noa!!

Afscheid nemen, altijd heeel zwaar.. Vind het wel moedig van Michel dat hij wel alles doet.. Zo zou ik ook zijn.. Geen woorden hebben om te kunnen zeggen hoe zeer ik hem zou missen, maar wel met daden laten merken wat je voor je stiefvader voelt..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:26

Hahahahaha Denise _O- _O- Bij Dani ja? Engerd vind ik het :o maar CoF heeft zeker fijne nummers. Cruelty and the Beast blijft zo'n subliem album :+: Hoewel hun laatste album ook niet gek is.

Oooeehh Dianne wat een avond vol goed nieuws zeg! :):) :):)

Noa vermaakt zich prima met de kindertjes, fijn!

Ik heb net heel decadent :D een fles Moët&Chandon champagne opgedronken met mijn ouders, nog ter ere van mijn BAscriptie. Nog even een jaar goed mijn best doen en dan gooien we er nog een fles tegen aan, en gaan mijn paps en ik (mams wil niet mee :') ) eten bij de Librije 8-) Redenen te over om die academische titel 'even' binnen te halen :))

Nou slapies tijd, morgen om 9 uur al college :O

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:36

Goeieavond :wave:
Ah, gelukkig, maar 8! pagina's sinds eind deze ochtend >;) :D
Hele hoop gelezen, maar heel weinig onthouden :o

Leon met TREC-ambities. Echt heel leuk, dat lijkt me ook tof om te doen. Net als heel veel andere mensen. :P
Dianne allemaal goed nieuws!! Ik zal voor je duimen +:)+
Verder een foto voorbij zijn komen van een zéér apart hoofdstel. Leuk hoor, zoveel verschillende paardenspullen tegenwoordig. Echt voor ieder wat wils.
En foto's van een konijn met enóóóórme oren *D Vlamen zijn leuk.
Bianca die Noa ziet opbloeien. Dapper van je dat je gaat speechen. Sterkte de komende tijd :(:)
Bubblegum languit op de bank.

Vandaag niet veel bijzonders gedaan hier op paardengebied. Alleen buiten zetten, uitmesten, beetje knuffelen, brood gefrisbeed := (geloof dat dat geen ABN is :+ )... Daarna auto uitgezogen, schoolspullen bij elkaar gezocht, gedouched, taart gepakt (vierde vandaag m'n 1-jarig jubileum op het werk. Alles is een goed excuus om kwarktaart te maken ;) ) en naar m'n werk gegaan. Van half 1 tot 8 wel 5 patiëntjes gezien :\ . Is natuurlijk super dat ze allemaal zo gezond zijn, maar veel te doen is er dan niet :D .

Zo dan, bijgelezen en nu weer naar bed :O Morgen om kwart over 6 eruit (tegen half 9 de rest van de week :o )
Ben benieuwd hoever het hier morgenavond is. ;)
Laatst bijgewerkt door Muds op 04-02-09 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:37

mooie foto's van noa!
Knap van je dat je gaat spreken op de crematie..

Berdien lekker champagne gedronken en ooit uit eten bij een chique tent! Leuk!

Ben vandaag trouwens echt de hele dag bij de paarden geweest. Hebben het land weer helemaal netjes gemaakt. Alle drollen uit het land gehaald. En wie zoekt die vind.. Was op zoek naar een soort ruif in het land. Gister op marktplaats gekeken. Stonden dingen op waar ze 40 euro voor vroegen. En ik sta vanmiddag in het land. Kijk om me heen. Zie ik ineens een bak staan met allemaal draad en hout erin. Is dat gewoon precies zon ding als wat op mp stond. Hihi! Dus de dames kunnen nu keurig eten! Handig!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:38

Zo kom je nog eens wat tegen :))

Voor taart hoef je geen reden te hebben hoor, taart moet je gewoon doen :D

En nou ga ik écht slapen :evaw:
Fijne avond nog!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:39

Die oortjes van Noa, ze vindt het echt leuk he!
Sterkte voor jou en Michel :(:)
Wat heftig van Michel z'n echte vader.
Vader zijn zit hem niet alleen in het verwekken van een kind, maar er zijn voor je kind.
Mooi dat Michel dat wel bij zijn stiefvader heeft mogen meemaken.

Berdien, Dani is wel cute hoor, ik bedoel die blik, die lenzen _O-
Dat bierbuikje -O-

Lekker he Moët, heb hier nog een fles staan.
Vind Mumm net iets lekkerder, maar dat is hier moeilijk te krijgen (lees: ik denk er te laat aan om het te bestellen)
Truste Berdien!

Klinkt toch als een druk dagje Muds.

Jij vindt gewoon een hooibak op het weiland Dagmar _O-

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:41

Lieve Noa, moe, maar voldaan weer in haar stalletje :z .

Wat hard om die woorden van zijn vader te horen. En wat fijn dat zijn stiefvader hem zo goed heeft opgevangen. Sterkte voor jullie allebei, de crematie zal ook nog een zware dag worden.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:43

ja Noa is echt heel blij, ik heb gewoon een heel ander paard :D Oh het lijkt trouwens dat de teugels vrij strak zijn maar dat is niet zo hoor, Noa kauwde de hele tijd op haar bit omdat deze net nieuw was, dus staat ze de hele tijd met haar mond half open...

En Michel ja is geen man van veel woorden. Degene die hem toen in Wormer hebben gezien, zagen dat hij liever dingen doet (bezig is) dan dat hij wat zegt.

Ik had gister wel ruzie met hem, ik was aan het huilen en zei dat nu ik met hem omging, hij allemaal pech en ongeluk kreeg dus dat het mijn schuld was (leuk zo'n dipje met zelfmedelijden) toen werd hij dus kwaad (en zijn moeder ook) en zei dat ik me nou geen gekke dingen in mijn hoofd moet halen en dat hij niet meer kan denken om zonder mij te zijn. Zijn moeder zei zelfs, ik en je schoonvader hebben aan jou in die korte tijd zoveel steun gehad, dat hadden we van zijn ex nooit dus ik wil niet meer dat je de familie verlaat, je hoort er echt bij... Dus nog meer huilen :o Ze hebben ook mijn kinderen op de kaart en op een lint vermeld, want zei ze, die horen er net zo hard bij! (kinderen zijn dus van mijn ex en niet Michel zijn kinderen).

Mijn ex kwam vandaag de kids daar ophalen aangezien we daar hadden gegeten, pff gaat die l*l een tante vna Michel feliciteren wordt moe van die man en dan maar geintjes zitten maken en popie jopie doen grrrr

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:43

*is aan het tandenpoetsen :') *

Mumm ken ik niet, dit was mijn eerste "kwaliteitschampagne". Paps had hem van zijn werk gekregen wegens.. nou ja, paps had wat goed gedaan (lees: miljoenenorder binnen gehaald) en toen kreeg hij deze. Dit vonden ze wel een goede gelegenheid om hem op te maken :D

Dani is.. Dani :') Een hoop bombarie, een hoop nep geloof ik en nou ja, de manier waarop hij zijn microfoon aflebbert.. doe mij maar een woeste Finse toetsenist met lang zwart haar en een lifelong depressie _O- _O- _O-
O:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:45

ja het is er nogal een rommel dus je moet goed zoeken. Dan vind je nog handige dingen. Zo hebben ze ook nog een soort plastic hondenmand gevonden. Voor sjors hihi kan hij als wc gebruiken! Zou handig zijn als we hem zindelijk zouden krijgen.

Trusten berdien!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:46

Wel fijn om te horen dat Michel en zijn moeder je zo waarderen, Bianca :(:)

Mumm is net wat zwaarder (brûter zo je wilt) dan Moët.

Ach door Dani te bewonderen kreeg ik wel m'n vriendje van toen op scherp :D

Liggen er toevallig bruine MH laarzen in maat 36 in jullie wei, Dagmar?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:48

Aha. Nah, doen we die de volgende keer :))
Hier geen vriendjes die op scherp moeten -O- _O-

Of een boomlooswesternzadel? Net een toverknapzak, die wei van jullie Dagmar :D

Ik ben uit getandenpoetst, nou écht écht weltrusten!