haha, het zal afwachten zijn.Alles word wel witter en witter maar of ze uiteindelijk helemaal wit word, geen idee
Wat foto's van Ziggy gisteren:Hij had wat lekkers gevonden gisterenEn die gebeurd er met je neus van al dat lekkersSamen eten met broertje Max
Gefeliciteerd puck met je veulen Hoop mooie kleurtjes weer voorbij zien komen, wat kunnen paarden toch toverballen zijn he!Als pallieter verhaart zijn de vlekken op zijn kont geheel roan, wanneer hij verhaart is weer helemaal bruin ook zo bizar!
Hoi iedereen!!!!Ik kom even snel binnenvallen, even eten, douchen, foto's posten en weer naar mn wondertje Hier alvast de link van het KS topic: [KS-ITP] Bont hengstenveulen Bazooka geboren!
Hij is het gewoon:een hengstje (hoopte ik al op) zwart bont (wilde ik ook t liefst)en zelfs een maanoog! Ohh joepie joepie
Wat leuk dat ze bij Jessica in de opfok komt zeg. Dan kan ik er ook nog een keertje bezoeken. Jessica woont ongeveer 10 minuten a kwartiertje bij mij vandaan.
gefeliciteerd met Bazooka Puck!Leuke foto's gezien...Oh ik kreeg net een telefoontje we krijgen allemaal een ochtendje vrij van de baas morgen helemaal lekker