Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_1 schreef:Gaaf die aquariums.... Had er ooit ook 1.... Totdat zoonlief er een mega grote knikker tegen aan gooide.... Precies vlak voor dat we kinderen op moesten halen voor een kinderfeestje....Stond ook nog eens vlakbij... tja hoe noem je dat.... radiator onder vloer? Vektorput ofzo?... Al die vissen er in en berg water..... Pfff... Was niet blij toendertijd...
Leon... smeer je Snow nou ook nog wel eens in met zwavelbloem vermengd met olie?
Jullie gaan echt belachelijk hard de laatste dagen
ellieellende schreef:kon t niet laten, wat is ze toch prachtig Leon! Denk dat ze wel forser word dan Niamh
snowdon schreef:Ja leuk he Ellen, de overeenkomstVind Travis en Diaz er ook wat van weg hebben.
ellieellende schreef:kon t niet laten, wat is ze toch prachtig Leon! Denk dat ze wel forser word dan Niamh
Forser ja? Ik hoop het ook, want Niamh heeft d'r hoogte mee... maar Chayenne is maar een uk!
Vandaag gemeten... 1.46m!
snowdon schreef:Lucy_1 schreef:Wow Leon.... Wat ziet ze er super uit.... Ook al zoveel volwassener....
Is wel een verschil of ze naast shet of naast Snowdon staat
snowdon schreef:Nee zwavel mag nu even niet, nu *naam kwijt* goedje van DA. Maar als dit op is, start ik weer met de zwavelbloem.
Het rottige nu is dat ik dagelijks de korstjes weg moet krabben tot bloedens toe.... dat is dus letterlijk ruzie maken met gevaar voor eigen leven.