Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:
Hoeveel ervaring heb je zelf Caitje, en gaat je moeder hem ook doen? Er zijn zóveel andere, leuke en makkelijkere Tinkers dan een jonge hengst, ik zou daar eerst naar kijken. En een drie/vier jarige lijkt me ook nog jong en kneedbaar genoeg toch?![]()
Het ritje met Jessie was héérlijkSuperzacht weertje, ontspannen poownie die hetzelfde voor ogen had als ik, namelijk gewoon genieten het weer en elkaar. Dus teugels los, zitten en we hebben een rondje gejogged. Zelfs de ontplofte hyperwelsh was dit keer niet zo spannend dat ze mee moest doen
![]()
Op weg naar huis kwam Knorretje, het loslopende hangbuikzwijntje ons achterop. Stomme ding had zich zowat aan Jes vastgezogen, het liep er op nog geen 10 cm achter JesDie wist op haar beurt niet wat ze er mee aan moest, stoer doorlopen, wegdribbelen of Knorretje naar de andere wereld schoppen. Dus kregen we een combinatie van beiden
Knorretje scharrelde ondertussen blij achter ons aan
Bij het land van de Hooglanders sloeg hij af, hun weiland in. Lollig beest
Haarbal Flynn mocht ook nog mee, en hij verháárt! Er kwam me een berg haar af, maar je zag het niet aan hem. Ik voorspel úren poetsplezier de komende wekenHij wilde toen ik hem terug had gezet wéér mee, en hinnikte me nog na toen ik weg liep
De schat
Minpuntje, toen ik de shetten hun kruiwagens voordroog bracht, beukte die kl******te IJslander me met kruiwagen en al het prikkeldraad in. Dus ik kreeg én een schok, en ik zat vast in de modder. Rotknol. Heb 'r ook een flinke mep verkocht, dat flikt ze me niet nog een keer
Pradaatje schreef:Nee in April.. 14e geloof ik!
Kom je dan weer bij mij kijken ook
Pradaatje schreef:Heb je ook ervaring met jonge paarden enzo?
Ik kreeg die van mij toen die 3 was.. Echt een draakie
Pradaatje schreef:Maar ga je hem zelf ook inrijden enzo?
timokyana schreef:Nou caitje, als je echt zo overtuigd bent van je zaak, wens ik je alle geluk van de wereld samen!
Bedenk wel dat het nog even duurt voor je op hem kan rijden en dat jullie samen erg veel moeten gaan leren.
Als dit je droom is en een weloverwogen beslissing : zou ik zeggen ga ervoor!
_Caitje__ schreef:timokyana schreef:Nou caitje, als je echt zo overtuigd bent van je zaak, wens ik je alle geluk van de wereld samen!
Bedenk wel dat het nog even duurt voor je op hem kan rijden en dat jullie samen erg veel moeten gaan leren.
Dank je wel. (ook al heb ik een idee dat je het niet helemaal meent, maar dat zal wel aan mij liggen)
timokyana"
[quote="_Caitje__ schreef:timokyana schreef:Nou caitje, als je echt zo overtuigd bent van je zaak, wens ik je alle geluk van de wereld samen!
Dank je wel. (ook al heb ik een idee dat je het niet helemaal meent, maar dat zal wel aan mij liggen)[/quote
Ik heb je even een pm gestuurd.
En geloof me, wat ik zeg daar sta ik achter
snowdon schreef:Die eerste zin klinkt idd wel zoals Caitje het kennelijk leest, tk
Kom op mensen, Caitje staat er niet alleen voor... als zij die jonge hengst leuk vindt is dat haar goed recht.
Wij kunnen niet voor een ander bepalen wat wel of niet goed/slim is. Iedereen leert met vallen en opstaan in keuzes maken. En daarmee wil ik niet zeggen dat dit gedoemd is te mislukken overigens. Was de zeeuwse Collin ook niet zo jong bijvoorbeeld?