Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben echt kapot, het was zo'n chaos

Met mijn semi-vriendje, we gaan eerst naar Shrek 3 en dan wat drinken in de stad. Hoop wel dat Jes d'r veulen er dan is, dan zit je toch wat rustiger.. maar goed, hij weet van Jes d'r bestaan af en ik licht hem nog wel in over het op handen zijnde veulen
Maar goed, ik sjouw rustig onder de film weg hoor, mocht ik gebeld worden. Veulens gaan nou eenmaal voor 
Dewi had er de gang wel in, of niet? 
En het zou zo spannend worden met dat ventje en dat buitenaardse DNA.. 

timokyana schreef:Maya jij bedoeld het proefdraaien denk ik
het veulen draait werkelijk pas vlak voor de geboorte in de 1e fase de contractie fase. Dit komt door het samentrekken van de baarmoeder.
ziggy_janet schreef:Wat een leuke filpjes Maya. Elvira huppelt er zo leuk achteraan.
Hoe groot is dewi? Ze lijkt best klein
Sita_ schreef:Volgens mij lijkt Dewi zo klein omdat Elvira juist zo groot is..
Vandaar dus (ze is van 17 april)
Viel eigenlijk wel mee, kon voelen dat ze nog last had van haar achterbenen. Haar kreupelheid van begin deze week zie je niet meer, maar onder het zadel kon ik voelen dat ze niet 100 % rad is. Heb dus erg rustig gedraafd, normaal loopt ze 2 keer zo hard...
Veel fun op je date trouwens! 
).
Dode varken reageren ze dus niet op, krengenwagen vinden ze niet leuk, maar goed.. wie wel?
. Maar om half 10 nog niemand, dus ik ging die kant maar op. Kwam ik halverwege een buurjongen van daar tegen, dat m'n moeder al op het erf was en me zocht. Oke.
Kom ik haar even later tegen "wat ben je laat?!" Ehm.. ik moest na CSI nog naar de wc, tas pakken, sleutels zoeken, deuren dichtdoen, schoenen zoeken.. en dan was ik nog best op tijd
Dus ik vroeg op een iets te felle toon waarom ze er eigenlijk was, ik kon heus zelf wel kijken en dat het laat was hoefde zich ook geen zorgen over te maken, ik kwam wel eens later van stal af. Waarop zij heel gekwetst reageerde dat ze het alleen maar lief bedoelde, en toen fietste ze weer weg.. *PMS aanval* dus hup, ik over de rooie
Het land maar in gelopen, maar de paarden hebben allemaal nogal honger, die waren echt strontvervelend. Achter mij aan lopen, achter Jes aan lopen waardoor ik haar niet rustig kon bekijken, werd er knettergestoord van. Dus ik ze weggejaagd, Jes bekeken en bekroeld. ze heeft nou wel één helder wit druppeltje. Wat ik wel vreemd vind, ze heeft voor haar uiers twee bulten hangen, net alsof daar de melk zich in verzamelt in plaats van in haar uiers. Iemand hier bekend mee?
Ze valt ook erg af, dus heb overlegd en ze krijgen er morgen een stuk gras bij. Wil haar absoluut NIET mager hebben.

super dier.Hij is enorm voorwaarts buiten en vind het echt hartstikke leuk.
)
Alles staat op video, ook zijn heftige steigerpartij, zal nog weleens kijken of het lukt dit op de pc te plaatsen.

Zondagochtend gaan we naar een bruinbonte merrie (pinto) kijken.
Komt dat paardje van je vader dan ook bij timo, kyaan en janeeba te staan?
kan neit springen hoor
loopt overal dwars doorheen
en in t bos kweet niet hoe ze t flikt als dr een boom is die gaat er niet over maar vind zelf op de een of andere manier wel een plekje waar ze dr omheen kan