[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:52

Volgens mij staat het tegenwoordig bij naturals in het subforum, Indezz. Pmarena en Buitenzinnig van bokt zijn de "verkopers van resp. BF en Torsion.

Hondjes krijgen gekookte vis, ga het nu geven want het is wel afgekoeld. (Zijn er beide gek op).

De kwpn'ers wilden die meiden al weer om 10 uur op stal, stonden ze net een uurtje buiten. En ze staan daar nog wel zo rustig. Maar stalbazin heeft ze dat binnen staan uit het hoofd gepraat. Maar om 14.00 waren ze er alweer en gingen die 2 op stal hoor. Nu staan Sox en pony er ook, radio niet te hard aan en gelukkig is de familie thuis om af en toe een blik te werpen op het spul.

Ik heb nog niks gegeten, heb ook geen oliebollen gehaald. Ga straks aan de kaasfondue en ben wel vast begonnen met de witten wijn

Sneeuw verdwijnt hier langzaam, het regent nu.

Niet te veel vette happen eten! Staat het hier weer vol met zieke TP-ers morgen

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:02

Soxje schreef:
Volgens mij staat het tegenwoordig bij naturals in het subforum, Indezz. Pmarena en Buitenzinnig van bokt zijn de "verkopers van resp. BF en Torsion.

Ik heb nog niks gegeten, heb ook geen oliebollen gehaald. Ga straks aan de kaasfondue en ben wel vast begonnen met de witten wijn

Niet te veel vette happen eten! Staat het hier weer vol met zieke TP-ers morgen

Dank je Sox. Ga zo nog effe kijken....

Ennuh, geef mij maar wat van die kaasfondue met witte wijn hoor i.pl.v. die oliebollen..... Die ben ik zo gauw zat..... Drank, daar zit wat in!!!!!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:04

Ja, alcohol.....

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:10

fjordkootje schreef:
Ja, alcohol.....

Zeg uh.... hoe is het bij jouw met de oliebollen....?? Heeft Peter nog wat gebakken???

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:16

Ja, zien er prima uit, maar ik heb aan 1 of 2 wel genoeg.
Alles staat klaar om te gaan gourmetten.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:17

Tinkermensjes, ik heb t nog steeds niet bijgelezen en ga ik niet doen ook
Staks komen pa en ma om hier rustig de oud en nieuw rond te brengen.
We hebben vandaag lekker gereden. Ik op Fenno en Jan op Flan.
Verder heel veel opgeruimd. Ik 6 paar schoenen en we hebben nog een vuilniszak beddengoed klaar staan voor de arme mensjes
Vanmorgen nog 2 afgeprijsde shirts gekocht dus zo moet ik ook wat weggooien uit mijn klerenkast

Nogmaals allemaal fijne jaarwisseling.
Volgend jaar hoop ik weer helemaal mee te doen hiero

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:19

Fijne jaarwisseling allemaal..... Kijken wie het eerst vanacht op bokt is

Fjordkootje, succes met je gourmet.... dan moet je inderdaad niet te veel oliebollen eten van te voren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:20

Vanmiddag een enorme stal gemest, bah! Daarna hooinetten gevuld, haal ik toch niet mijn poot open aan een splinter, was er een van 2,5 cm die dus voor de helft in mijn vinger zat. Maar ik had er al 1,5 cm af- (ik dacht dus uit)-getrokken, maar het bleef toch wel bloeien en goed zeer doen, dus even gewassen, en toen zag ik dat er wat uitstak, dus nagel geknipt en nog eens met pincet getrokken... Sodeju, wat doet dat zeer!

Zometeen gaan gourmetten, en dan naar vriendin, daar de jaarwisseling vieren Hoop dat Dewi zich een beetje gedraagd, maar vrees dat ze flink gaat rondsjezen, nja, toch niet veel aan te doen. Amanda staat altijd met zo'n groot vraagteken boven haar hoofd verwonderd en geïnteresseerd rond te kijken

Voor jullie allemaal, een hele goede fijne jaarwisseling gewenst, en een super begin van het jaar 2006 wat hopelijk voor jullie alleen een super jaar zal wezen!

Verder wel bijgelezen, maar wil verder nog enkel reageren op het boomloze onderwerp. Ik ben voornemens om een boomloos zadel voor Amanda te kopen over een maand, dit voor de wedstrijden. Mijn westernzadel ligt goed en rijdt lekker, maar het kreng weegt wel 20 kg, zelf zit ik ook nog eind de 70, dus dan moet Amanda 90 kg op wedstrijdtempo rondzeulen, dat vind ik niet fair. Wintec zit ik zelf niet lekker genoeg meer op, en vind het ook niet zo denderend liggen, maar kan ook omdat ik het totaal ontwend ben. Dus dan maar een boomloos Gaat trouwens alleen voor Amanda zijn, voor Dewi moet ik een stevig vastzittend zadel hebben

Ik ga dan de bruine Randolls bij Cornelie bestellen, en ben nog aan het uitzoeken voor welke pad eronder, veel raden grandeur aan, maar die met sympanova spreekt me ook aan, dus wil nog een beetje ervaringen uitzoeken.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:21

Fijne jaarwisseling allemaal!!!! Ik vertrek zo naar de buren. Gelukkig nog wat oliebollen van mijn zus gekregen Normaal bak ik ze zelf, maar nu met de verbouwing geen zin in en geen plek voor. Doeidoei!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:22

ik nog niet aan het vreten , maar weet wal dat ik behoorlijk wat kilo's bijgekomen ben laatste weken Roos, dus je weet wel wat mijn goede voornemen is, hihi

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:25

Indezz schreef:
Fijne jaarwisseling allemaal..... Kijken wie het eerst vanacht op bokt is

IK, want ik ben toch alleen thuis. Kijken of het lukt

iedereen fijne jaarwisseling!!!!!!!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:35

Ik word al misselijk als ik die enorme schalen oliebollen zie staan , ben nooit een fan geweest. Geef mij maar hartige hapjes.

Goede afsluiting van het oude jaar Jellie, troep weg! (En meteen nieuwe shirtjes )

Ben benieuwd wat je gaat eten, laat me eens raden uh uh, gourmet? Afbeelding

Straks Youp en nog wat leuke programmaatjes zag ik. Top 2000 vind ik ook leuk als ouwe muts (jaaaa Vasthi, ik ben nog uit het hippie-tijdperk, nou ja, net erna ). Komt zoveel muziek voorbij met herinneringen aan verkeringen etc. Afbeelding
Ga nu eens wat rauwkost schoonmaken en snijden, wil eigenlijk rond 19.00 gaan eten, kan ik meteen top2000 a gogo op tv zien.

Voor degenen die gaan afsluiten: fijne avond en tot in het nieuwe jaar.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:39

Ik ben ook alleen thuis Bonte maar moet wel iedere keer de trap op en af en moet eens kijken of me dat na 24.00 snel lukt Afbeelding

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:52

Allemaal een FIJNE JAARWISSELING !!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:58

Ik ben ook van de hartige hapjes, Sox Ik heb wel wat appelbeignets in huus gehaald die vind ik nog wel lekker. Ik heb al gegeten. Diepvriespizza. met als voorafje eerst kaassoufles en later nog frites Pa en ma aten gewoon thuis. Die komen nog maar een x met Jan's ma eten. We zien al zo veel fam. deze week...
Eet ze hoor!

Ben net van zolder. Weer wat zooi opgeruimd. oh, oh t werkt ook wel verslavend

Nu gaan we lekker nog effe met Teckel wandelen hihi, denk dat ik mijn knalerwten maar meeneem

Pa en ma zullen zo ook wel arriveren.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:06

Hier zitten nog volop in de oliebollenbakkerij,
we hebben oliebollen,ananasflappen,appelflappen,bretonsebollen

Vanmiddag heeft macho voor het eerst in de nieuwe bak gereden,we hebben een speciale pensionbinnenbak.
Toen we aankwamen was de hele tinkergroep aan het rijden,erg leuk.
Macho was positiefopgewonden en het binnen rijden ging heel goed,een keer sprong hij weg bij de deur !

De foto's zijn helaas mislukt,ik zal er een plaatsen dan kunnen jullie zien hoe groot de bak.
Afbeelding
Let op: in het midden de tinkervergadering te paard. Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto=YKAXAGO7
En op de achtergrond de buitenstallen waar alle tinkers staan,momenteel staat macho binnen maar wie weet in de toekomst.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:07

Iedereen heeft zijn avond dus wel lekker ingevuld.... Ik zie uit mijn kantoor vandaan al vuurpijlen knallen bij Hellevoetsluis..... Als het zo helder blijft zit ik gebijteld vanavond.... Lekker genieten van andersmans centen

Wij zijn ook lekker thuis vanavond, straks komen wat vrienden (mijn vriendin iets later want ze moest werken)......

Sox waar haal je die leuke smilies vandaan??? Ze zjin grappig!

Fijn Jacky, dat hij het zo naar zijn zin heeft....

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:09

Dit is ook een leuke site waar je smileys vanaf kunt halen :
www.cosgan.de

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:14

Appelbeignets vind ik wel lekker Jellie, maar hadden ze hier niet bij de super. Je hebt een goed gecombineerd maaltje naar binnen gewerkt, haha. Afbeelding

Ga nu naar beneden ivm voorbereidingen kaasfondue. Keuken is eindelijk eens opgeruimd dus ik hoef niet eerst een zooi vaat opzij te zetten. Goed voornemen voor 2006, sneller afwassen, gna gna Afbeelding

Ja, van die site Jacky2. Ze zijn super

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:40

haai!!

Ff bij Sas ongezellig doen en hier even wat bijgescrolled. was helaas iets te veel om allemaal bij te lezen Mis jullie, gelukkig komende week weer aan het werk ( ) dan kan ik jullie overdag iig bijhouden.

Wat ik heb onthouden: de winter van '78 op '79 was het koud en winters genoeg om op straat te schaatsen. Ben de 7e januari geboren en toen reed er geen OV en geen taxi ivm het slechte winterweer...

Maya, dit is een verzamelcd van Ilse de Lange. Weet de titel ff niet uit m'n hoofd, maar is zeker niet de nieuwste.

Wij hebben hier allerlei lekkers: oliebollen, appelbeignets, kleine gehaktballetjes, chips, toastjes met salades, kruidenboer- stokbrood Verhongeren zullen we vanaaf niet.

Dank voor alle felicitaties ivm huisje. Het bevalt me prima, alleen voelt het lang niet als mijn thuis. Mede door de inrichting (welke op zich niet heel verkeerd is) en door alle foto's enzo die er van haar staan..
Hoop dat ik er een poos kan blijven, want wat heb ik deze zelfstandigheid en vrijheid gemist zeg!

Met Simba gaat het prima. Het is dat ze een charmant t-shirt draagt (zodat ze niet bij de hechtingen kan), verder merk je echt niets aan haar. Litteken ziet er keurig rustig uit. Ben toch wel blij dat ik het nu heb laten doen, nu was ze echt nog niet te oud zeg maar..

Ga gauw weer bij de comp vandaan. Anders zijn zo alle beignets op. Fijne avond allemaal! Hoop dat we allemaal een miljoentje pakken bij de Staatsloterij. Dat zou eens lekker zijn voor het nieuwe jaar!

Later!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:49

Mag Simba ook mee naar het huisje Chub? Fijn hoor dat t prima bevalt!

Haha Sox, mijn vaat staat nog. Ouders zullen zo wel mopperen (zooi zus, zooi zo ) maar geen zin

Ik vraag me af waar ze blijven. Ik had ze allang verwacht.....

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:50

hey allemaal!

wil ook iedereen nog even een fijne jaarwisseling wensen, en alvast een heel gelukkig 2006!

ga nu ook weer naar beneden, socializen met familie, en vriendje komt straks ook hierheen

tot volgend jaar!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:51

Afbeelding

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:54

Afbeelding

Jaaaa, deze site is inderdaad heel erg leuk.....

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:58

Ik denk dat ik als eerste in het nieuwe jaar weer post op TP want ik laat de comp aan staan. Raymond en ik zijn lekker met z'n 2tjes Afbeelding .
Mijn dochter is naar d'r papa en zijn dochter is naar d'r mama. Belt m'n zus of we zin hebben bij hen Oud&Nieuw te vieren....Best gezellie hoor, ware het niet dat mijn zus in het gelukkige bezit is van VIER kinderen. En ik ga natuurlijk niet m'n eigen kinderen ergens onderbrengen om vervolgens in het gejengel van andermans kinderen te zitten
Die uitnodiging hebben we dus maar subtiel afgewimpeld.....

Bedankt voor de tips mbt digi's. 'k Ga strakkies op vergelijk.nl kijken. Eerst hondjes nog goed uitlaten, hoewel ze schijt hebben aan het vuurwerk wil ik niet te laat met ze over straat.
Mèn, wat is het lekker stil in m'n huis Afbeelding

Iedereen fijne avond en tot volgend jaar!!!