Hondjes krijgen gekookte vis, ga het nu geven want het is wel afgekoeld. (Zijn er beide gek op).
De kwpn'ers wilden die meiden al weer om 10 uur op stal, stonden ze net een uurtje buiten. En ze staan daar nog wel zo rustig. Maar stalbazin heeft ze dat binnen staan uit het hoofd gepraat. Maar om 14.00 waren ze er alweer en gingen die 2 op stal hoor. Nu staan Sox en pony er ook, radio niet te hard aan en gelukkig is de familie thuis om af en toe een blik te werpen op het spul.
Ik heb nog niks gegeten, heb ook geen oliebollen gehaald. Ga straks aan de kaasfondue en ben wel vast begonnen met de witten wijn

Sneeuw verdwijnt hier langzaam, het regent nu.
Niet te veel vette happen eten! Staat het hier weer vol met zieke TP-ers morgen
Drank, daar zit wat in!!!!!
en we hebben nog een vuilniszak beddengoed klaar staan voor de arme mensjes

Daarna hooinetten gevuld, haal ik toch niet mijn poot open aan een splinter, was er een van 2,5 cm die dus voor de helft in mijn vinger zat. Maar ik had er al 1,5 cm af- (ik dacht dus uit)-getrokken, maar het bleef toch wel bloeien en goed zeer doen, dus even gewassen, en toen zag ik dat er wat uitstak, dus nagel geknipt en nog eens met pincet getrokken... Sodeju, wat doet dat zeer! 

Normaal bak ik ze zelf, maar nu met de verbouwing geen zin in en geen plek voor. Doeidoei!

hihi, denk dat ik mijn knalerwten maar meeneem

Verhongeren zullen we vanaaf niet.
.