Mira283 schreef:Wat een super combi Roos en je dochter.
Vandaag bijna van Emi afgekletterd. Ze was aan het etteren dus gaf haar een tik toen ze omhoog kwam dikke bok erachteraan beugel kwijt. Bijna ernaast gevallen. Daarna heerlijk gereden in het zonnetje. Wat was het lekker weer heb dr zonder deken het land in geschopt. Ze stond te zweten onder een 0 grams deken
Dat is zo vreemd van Bokt, ben geen ruziezoeker, probeer enkel uit te leggen dat door ander inzicht, ervaring, aanpak een dier zich heel anders kan ontwikkelen. Want in mijn ogen ETTERT een 4-jarige niet (vind misschien iets spannend, heeft er zin in, of laat zich gewoon moeilijk sturen enz.) en verdient dan ook geen TIK maar een rustige ruiter die weer voor ontspanning zorgt.
chimello schreef:Ik zou nooit zoveel kunnen rijden denk ik, alhoewel misschien wel met de arizona.
Ja, jongens discussies kunnen fijn elders gehouden worden, ruzies zijn niet nodig

Ruzie?
Mira, heb je pb ontvangen, zie dat je toch een jong paard gaat kopen, ach misschien is 3 maal scheepsrecht. Hoop dat er in je achterhoofd toch nog iets van de tips zijn blijven hangen.
Voor alle Bokkers die mij privé een bericht gestuurd hebben hier of via fb ter ondersteuning, echt wilde niet zo'n discussie, daar ben ik veel te oud voor