Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Werd goed rekening met de paarden gehouden ook dus voor een keer kan het wel
.
vanavond staat er een verrassing op de planning. Dus ben heeeeeel benieuwd 
begin juni word t weer lekker weer
. Zou zelf graag km of 10 doen vanavond nog
. Mira283 schreef:Wat een super combi Roos en je dochter.
Vandaag bijna van Emi afgekletterd. Ze was aan het etteren dus gaf haar een tik toen ze omhoog kwam dikke bok erachteraan beugel kwijt. Bijna ernaast gevallen. Daarna heerlijk gereden in het zonnetje. Wat was het lekker weer heb dr zonder deken het land in geschopt. Ze stond te zweten onder een 0 grams deken
chimello schreef:Ik zou nooit zoveel kunnen rijden denk ik, alhoewel misschien wel met de arizona.
Ja, jongens discussies kunnen fijn elders gehouden worden, ruzies zijn niet nodig
. 10km is een basis rit hier...
En super dat het met Eros weer zo goed gaat. Zelf ook lekker aan het lessen, en ach, galop daar maak je mij ook niet blij mee

3 van Guess en een van Wess. En Cheyenne kan palomino geven dus ik hoop op een palomino merrie uit deze combi en uit Chihiro en Guess een grullo merrie. Sowieso worden ze bont. Shylow is niet HH bont en Shenna is effen en Guess ook dus dat wordt sowieso een effen. 
maar wil toch wel nog eens gaan. Nu gaat het niet lukken komende twee weken maar daarna ga ik wel lekker vaak rijden. Jammer dat niemand van jullie in de buurt woont, zou zo leuk zijn als we een keer samen konden gaan rijden. Of een meeting!

. Hier ook eerst laatste schoolwerk uiteraard
.