Zag laatst hier ergens ook wel een leuk hoofdstel, maar vond de centjes niet zo leuk
Laatst bijgewerkt door snowdon op 14-11-09 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Lucy_1
Geplaatst: 14-11-09 22:57
Ik vind zulke zadels helemaal niks voor op tinks Mirjam Mijn voorkeur gaat toch altijd uit naar dressuur of barefoot. Omdat ik bij mijn paarden merk dat ze meer schoudervrijheid hebben en daardoor beter lopen. Heb ook het idee dat het zadel wat naar achter helt zo op de foto's...
snowdon Ik heb hem 2e hand was wel benieuwd naar nieuwprijs. Wat voor soort hoofdstel had je gezien?
Lucy_1 Ik vind dressuur ook veel beter staan. De barefoot London leek ook goed te liggen. Deze lag nog in de kelder en ik dacht ik leg hem er eens op.
Lucy_1
Geplaatst: 14-11-09 23:12
Mijn gevoel.... zegt dat hij te hoog van voren ligt en te laag van achter....
mnkortleve
Geplaatst: 14-11-09 23:15
Hier zit een medium boom in die wel goed aan lijkt te sluiten (even voor de breedte), in mijn barefoot zit een brede pommel kan die er in blijven of moet ik dan de standaard pommel er in doen?
Inderdaad een grappig nummer Janet, heel aanstekelijk. Truste!
Hee Eva!
Zadel ligt wel heel apart idd, voorkant ligt best hoog boven de rug, maar ik vrees dat als ie daar zou zakken de lepel achter nog meer omhoog komt. Qua midden van de zitting ligt ie wel aardig, maar ik denk niet dat dit het meest ideale zadel is.
mnkortleve
Geplaatst: 14-11-09 23:34
Het zou dus verstandiger zijn om haar met mijn barefoot in te rijden?
Ben naar Travis, denk dat het niet zo lang is vandaag, aangezien het echt rotweer is, maar hij zal toch wel wat hooi moeten hebben
tot laterssssssss
Lucy_1
Geplaatst: 15-11-09 14:59
Afkicken gewoon
draaakje
Geplaatst: 15-11-09 15:02
heb ik even geluk gehad, was aan het werk toen bokt het niet deed
ga zo wel even mn bed in, ben moe.
en daarna nog even langs ons huis, je kan nu door de straat rijden en dan meten we even de beneden ramen op kunnen we de gordijnen voor beneden alvast laten maken. (hebben de sleutel nog niet)
Laatst bijgewerkt door draaakje op 15-11-09 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt
nog steeds zonder pc hier, gelukkig gaan jullie niet heel hard, dus kan via telefoon nog wel redelijk bijhouden.. Zag ook een nieuwkomer ergens wat verder terug, welkom nog Kim! Echt kl*te typen zo, zal uitgebreider doen als de pc het weer doet