Ik vind de ezels ook heel leuk! En toch..... vind ik ze er altijd uitzien alsof ze niet echt gebouwd zijn om te berijden.... Niet omdat ik het gek vind staan, maar net of ze het niet kunnen houden ofzo... Ze zijn wel braaf zo te zien, of niet?
En iedereen die bij Leon en Arjan in de wei koekeloert, genoeg sociale controle dus....
Wat grappig die ezels. Vind ze er leuk uitzien, vooral die wat kleinere ezels. Maar vind het er nog steeds raar uitzien als er iemand op zit.
Net naar Ziggy geweest. Hij liep nog steeds niet goed . Het is noet erger geworden, maar ook niet echt minder. Heb dus maar lekker getut en familie kiekjes gemaakt.
He Janet, vervelend zeg! Hopelijk is het bij jou wel snel over....
Ik ga slapen, morgen middag met m'n klas naar het strand (5 minuutjes fietsen), wat wil je nog meer? 'k Vind het zelf wel een mooie manier om geld te verdienen...
janet, vervelend zeg dat hij steeds niet goed loopt..
Wij zijn gister de hele dag naar het huis in duitsland geweest om varkenshekken en betonnen voerbakken te slopen en te schilderen. Het was een varkensboerderij, dus de paarden krijgen gewoon een geisoleerde stal!! Het is nu heerlijk koel daarbinnen Bij ons in het dorp staat een heel klein shetlandertje die ontzettend ziek is... allemaal plukken vacht hangen onder zijn buik en hij staat dag en nacht op en heel klein stukje aarde.. We zitten eraan te denken om hem op te halen als het van de eigenaar mag.
shar_ianne: weet je zeker dat hij ziek is. Want shetlanders hebben vaker problemen om door de vacht heen te komen.
Ja, mij moeder zei dat ie echt ziek was. Ook is hij ENORM mager. Overal waar ik shetlanders zie, zie ik niet van die enorme plukken haar hangen.. het komt bijna tot aan de grond. Ik vind hem echt heel zielig,
Misschien doet de eigenaar er wel wat aan (als hij ziek is) of misschien is hij oud. Mijn shet is erg ziek geweest toen hij 1 was. Hij zag er ook niet uit, maar de vorige eigenaar mishandelde hem echt niet hoor. En een vriendin van mij heeft een shetje van 25+, hij komt niet door het haar heen, en hij was heel erg mager. Terwijl hij goed at. Nu gaat het beter met hem, en komt hij aan.
Niet alle shetjes die mager zijn en er niet uitzien worden gelijk "mishandeld". Ik zou eerst eens met de eigenaar een praatje aangaan.