[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:49

haaaaai vanuit barca!! kan helaas niks lezen maar wil ff de groetjes doen. gister al met al een lange en vermoeiende reis gehad, wel de stad ingeweest maar nog weinig gezien. zometeen naar de kerk van gaudi en vanaaf het feestgedruis in.... ennneeuuuh het is hier warm!! dik 16 graden!!! iedereeen een goed uiteinde gewenst!!

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:50

Ik ben ook dolgelukkig met m'n Barefootje hoor FK !

En ik twijfel niet aan jouw verhaal WenK, het is sowieso generaliserend om te zeggen dat een bepaald zadel op élk paard zou passen. Zo'n zadel bestaat gewoon niet.
Maar als ik m'n Barefoot en m'n Continental westernzadel naast elkaar zie liggen, weet ik wel waar ik als paard voor zou kiezen ...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:54

Goedemiddag! Hele ochtend geen internet, dus nu weer wel gelukkig.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn filmpjes! Vasthi, kun je ze ook niet via mail zien?
Roos veel plezier samen met Leon! Wel foto's maken hoor!
Keeva, gaaf cadeautje voor jezelf. Ik heb de Oster manenborstel, superfijne borstel!
Hier is de sneeuw overgegaan in drap. Dus vandaag geen sleepret meer. Net alle hapjes gesneden voor vanavond bij de buren. Hun dochter de haren ingevlochten, ziet er weer mooi uit! Wilde vanmiddag proberen de badkamertegels te voegen, maar wil ook wel even oliebollen pikken bij mams.
Allen een goed uiteinde!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:57

Haha tja, op Bokt kunnen dingen wel eens aanvallender opgevat worden dan ze bedoelt zijn, dus ik verduidelijkte mezelf maar even...

Ikzelf rijd nu alleen maar zonder zadel, madam vind 'm niet lekker meer zitten met die buik... We rijden ook niet echt ver meer (max 2 a 2,5 uur) dus dat is ook voor mijn billetjes goed te doen...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:07

Goedemiddag allemaal......

Jacky : dat is snel gegaan zeg, Macho verhuizen.... Super dat hij het zo naar zijn zin heeft.....

Fjordkootje : wat een prachtige foto's weer...... denk dat ik je maar eens ga inhuren voor van de zomer om hier een fotosessie te maken van mijn knollies En boomloos, ja op zich vind ik het wel hele mooie zadels..... alleen heb ik ook wel moeite met mijn zit maar waarschijnlijk kwam dat bij mij om dat het zadel te groot was voor mijn kont of mijn kont te klein voor het zadel.... net hoe je het bekijkt.... vind de eerste beter klinken...

SuperRoos veel plezier met Snowdon vanavond..... Gedragen jullie je wel een beetje...

Peetorlan :

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:08

fjordkootje schreef:
niXon, Indezz? Doe maar niKon

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:18

haai iedereen,

nog geen tijd gehad vanmorgen om bij te lezen.
Net even oliebollen gekocht bij de oliebollenkraam op de hoek en nog wat boodschapjes. Bij m'n moeder langs voor de sneeuwschuiver, waren overal uitverkocht, dus dan maar die van mams. Even de dikste drap om het huis wegvegen.
Arjan is laminaatje aan het leggen op onze overloop boven.
Straks m'n hondjes naar het pension brengen (Jessie schiet al aardig in de stress nu van het weinige vuurwerk wat er nu nog maar is), zal 'm een rustige oud en nieuw bezorgen en dan haal ik ze morgenmiddag weer op. Kobus is op zich niet zo bang, maar ze gingen in het verleden altijd al samen naar het pension, dus Kobus gaat gewoon lekker met Jes mee. Bo is nog nooit in het pension geweest, ze is nu 12, ook niet bang voor vuurwerk dus die blijft lekker thuis.

En dan straks even hapjes snijden voor vanavond. Nu eerst even sneeuwschuiven!

Mocht ik hier niet meer komen, dan voor iedereen een heeeel goed uiteinde!!! En pas op met de knappertjes

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:20

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:25

Ja, da's een hele leuke kaart, Indezz
Ik ben niet te huur, zodra er dwang achter zit klap ik dicht Maar ik wil zeer zeker wel eens bij jou komen buurten. Wie weet ontmoet ik mijn eerste Tinkervlieftheid Phyllis nog wel eens live.

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:43

winkel in West Kapelle Annick??
ik weet het dorp niet eens te vinden zonder tom tom laat staan een ruitersportzaak daar
ik kijk binnenkort wel een keer bij Sinke,als ik weer eens richting Middelburg rij....
Bij de Kroo hebben ze ze niet in ieder geval,wel de namaakserie maar ook daarvan de staartborstel die ik dus wil meer.

Keevagirl ik dacht je van een dubbele borstel af te helpen maar als je hem zelf wilt houden dan is dat uiteraard helemaal prima

ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling toe en tot volgend jaar!!
Lien & Tommie
Afbeelding

oja,als iemand mij ens zou kunnen vertellen hoe ik mijn filmpjes klein genoeg krijg om te uploaden dan kan ik jullie Tommies nieuwste kunstje laten zien

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:05

Vasthi schreef:
Schaatsen op straat was wel eind jaren 70 Soxje! Ik was denk ik een jaar of 7 en heb er nog foto's van. Voor zover ik me kan herinneren is dat maar 1 keer gebeurd.

Toen ik op straat kon schaatsen Vasthi was jij nog niet geboren dus je kunt het je ook niet herinneren

Nu weer effe verder lezen.

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:16

De laatste dag van 2005....overal wordt er carbit geschoten om ons heen.
De paarden vinden het niet erg en staan lekker buiten er naar te kijken.
Gelukkig is het regenen opgehouden nu. Hopelijk is het rond middernacht ook goed weer.
Ik zal de jaarwisseling bij mijn 2 hengstjes doorbrengen, zij staan in een andere wei en blijven dit jaar buiten.
Op 500 meter afstand wordt er meestal behoorlijk wat vuurwerk de lucht in gejaagd.
Dus ga ik eens bij de hengstjes kijken of alles goed gaat. Zal wel, just in case...

Fijne avond allemaal en tot volgend jaar!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:17

Lien dat is geen ruitersport zaak hoor, dat is Faasse, waar wij het voer en vlas van hebben, hij heeft straks ook de tinkerbrok.
dus als je wil kan ie gewoon mee besteld worden hoor, laat maar weten.
ben ook even bezig geweest.

Afbeelding

Annick

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:20

Ik wil jullie ook alvast een zeer goed uiteinde toewensen! Wees voorzichtig met vuurwerk, eet je niet ziek aan de bollen en flappen en geniet van 2006!

Hihihi, Roy komt hier net naar boven: "Dit is NIET leuk!! Wat is dat een ontzettend flauw beest!! Fayette reageert niet op de knallen van het vuurwerk maar kijkt juist vol belangstelling toe wat ik aan het doen ben"

Zo, ik ga maar een wasje laten draaien, stallen + rijbak uitmesten en dan nog even snel een stofzuiger door het huis heen halen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:27

Hallo lieve boktmensjes,

Ik wil jullie allereerst een super gezellige jaarwisseling toe wensen en veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar van ons:
Afbeelding

HAPPY NEW YEAR

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:27

fjordkootje schreef:
Ja, da's een hele leuke kaart, Indezz
Ik ben niet te huur, zodra er dwang achter zit klap ik dicht Maar ik wil zeer zeker wel eens bij jou komen buurten. Wie weet ontmoet ik mijn eerste Tinkervlieftheid Phyllis nog wel eens live.

Is nog steeds mogelijk.... Ze staat nog steeds hier in de buurt

Wat een schitterende foto Tinkermuts..... Zoiets zou ik ook wel willen...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:32

Verder heb ik gistermiddag zitten genieten van een maffe Chuck in het land die de gekste bokkensprongen en steigersessies weggaf, dat doet hij niet zo vaak namelijk, over het algemeen vind hij dat best vermoeiend

Feessie gisteravond was gezellie, maar de grootste pret hebben we heen en terug gehad,
Fred en ik gaan namelijk altijd op de scooter naar feesten zodat we beiden kunnen drinken, ding loopt maar 25 hoor,
elke keer als Fred gister dus wat gas gaf stonden we met scooter en al andersom, nogal glad dus, we hadden echt verschrikkelijk veel lol en zijn gelukkig niet helemaal omgegaan, we waren niet twee overjarige kleuters.

Des, wat ziet Tom er goed uit zeg,

En wat heb ik vreselijk gelachen om de sleefilmpjes.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:36

Wat een leuke kaart Indezz. Eindelijk een filmpje dat het op mijn pc goed doet èn een prima stereogeluid.

Ik wil dus ook perse een boomloos zadel, heb 2 weken getest met verschillende modellen en Sox liep er heerlijk onder. En ik zat er goed op. Wat wèl belangrijk is bij zo'n zadel, is een goed dek met van die inlages. Op bokt zitten verschillende dames die o.a. Torsion en Barefoot verkopen, zie het boomloze topic (voor degenen die dat nog niet wisten).

Stalnijmegen, kijk bij het topic Forumzaken, daar staat van alles in over uploaden van foto's in je profiel e.d.

Ik heb ook een paar Oster borstels, die manen/staartborstel is super. Mijn verzorgster heeft zo'n tas met soortgelijke borstels gekocht van een net iets goedkoper merk. Ziet er ook prima uit.

Leuke foto Tinkermuts!

Voor degenen die hier vandaag niet meer komen: heel fijne jaarwisseling!

Ga zo eerst eens met de hondjes naar het bos, hebben ze hun grote wandeling weer gehad. Kan dan meteen kijken of Sox nog lekker buitenstaat. Het is hier de hele dag al een enorm lawaai met dat carbidgeschiet en ander lawaaispul.

Haha, die Pellie, is ze net een dag in Barcelona, zit ze al weer meteen op Bokt

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:59

voor iedereen...

Afbeelding

liefs Annemarie, Arjan, Indy, Shathu, O'Reilly, Kobus, Jessie, Bo en Nicky

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:08

Leuk kaartje IJ! Annick, die van jou is ook mooi.

TM, mooie foto, ik had wel beelden van een rennende Chuck willen zien!

Soxje, das waar jij bent al veeeeeel ouder , maar in ieder geval was het eind jaren 70 dat ik schaatste op straat.

Stalnijmegen welkom!

Fayette blijft dus koelbloedig onder de knallen! Goed hoor!

Tommie ziet er zeker goed uit! Waarom deed je nu ook al weer niet mee met de dekhengstenkeuring?

Hier liggen Juul en Fred nog te tukken.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:20

Zo, ik ga eens even paardjes voeren, daarna douchen en omkleden en naar angelique om oud en nieuw te vieren...

Heel fijn uiteinde en een mooi begin van 2006....

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:02

Vasthi schreef:

Tommie ziet er zeker goed uit! Waarom deed je nu ook al weer niet mee met de dekhengstenkeuring?

om meerdere redenen ten eerste :ik vind Tommie nog niet volwassen genoeg,volgens mij gaat ie nog heel veel veranderen (althans dat hoop ik hahaha)
zijn draf is goed als ie warm gedraaid is maar kan nog beter vind ik zelf....

ten tweede: nu er een mogelijkheid is van b keuring vind ik het leuk om te horen of de potentie er eventueel is zonder dat het me al teveel kost,hij is dan ook gelijk opgenomen in het stamboek,nu staat ie nog steeds in het veulenboek

en ten derde heel flauw misschien,maar ik heb liever een nog niet gekeurde hengst dan een afgekeurde hahahahahhahahaa

volgend jaar of het jaar erop kan ik altijd nog komen voor de dekhengststatus
nu gaan we lekker oefenen om tussen de massa iets te presteren eigenlijk ben ik ook erg blij dat ik het dit jaar niet doe,gezien het enorme aantal hengsten wat komt!!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:10

nou leon is veilig aangekomen hoor mensen haha, en tala heeft hem ook redelijk met rust gelaten, alleen wolf niet die vond t allemaal wel erg leuk
zo maar ff lekker eten en dan die fjordmobiel is ff showen haha

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:18

Soxje schreef:
Ik wil dus ook perse een boomloos zadel, heb 2 weken getest met verschillende modellen en Sox liep er heerlijk onder. En ik zat er goed op. Wat wèl belangrijk is bij zo'n zadel, is een goed dek met van die inlages. Op bokt zitten verschillende dames die o.a. Torsion en Barefoot verkopen, zie het boomloze topic (voor degenen die dat nog niet wisten).

Waar zit dat boomloze topic ergens??? Kijk er denk ik overheen...

Lekker veel lol dus op de scooter Tinkermuts Af en toe moet je gek doen, daar blijf je jong van....

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:41

haha stilletjes hier hoor, beetje zwakjes
iedereen zich al aan het volvreten met vette hapjes bahbah
haha gaan wij nu ook doen hoor, maare is erg slecht voor de lijn
ga ook niet verklappen wat ik nu weer weeg hahaha