iedereeen een goed uiteinde gewenst!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
iedereeen een goed uiteinde gewenst!!

We rijden ook niet echt ver meer (max 2 a 2,5 uur) dus dat is ook voor mijn billetjes goed te doen...
En boomloos, ja op zich vind ik het wel hele mooie zadels..... alleen heb ik ook wel moeite met mijn zit maar waarschijnlijk kwam dat bij mij om dat het zadel te groot was voor mijn kont of mijn kont te klein voor het zadel.... net hoe je het bekijkt.... vind de eerste beter klinken...
fjordkootje schreef:niXon, Indezz?Doe maar niKon
en dan haal ik ze morgenmiddag weer op. Kobus is op zich niet zo bang, maar ze gingen in het verleden altijd al samen naar het pension, dus Kobus gaat gewoon lekker met Jes mee. Bo is nog nooit in het pension geweest, ze is nu 12, ook niet bang voor vuurwerk dus die blijft lekker thuis.

Maar ik wil zeer zeker wel eens bij jou komen buurten. Wie weet ontmoet ik mijn eerste Tinkervlieftheid Phyllis nog wel eens live. 

Vasthi schreef:Schaatsen op straat was wel eind jaren 70 Soxje! Ik was denk ik een jaar of 7 en heb er nog foto's van. Voor zover ik me kan herinneren is dat maar 1 keer gebeurd.
dus je kunt het je ook niet herinneren
fjordkootje schreef:Ja, da's een hele leuke kaart, Indezz
Ik ben niet te huur, zodra er dwang achter zit klap ik dichtMaar ik wil zeer zeker wel eens bij jou komen buurten. Wie weet ontmoet ik mijn eerste Tinkervlieftheid Phyllis nog wel eens live.

, maar in ieder geval was het eind jaren 70 dat ik schaatste op straat.
Vasthi schreef:
Tommie ziet er zeker goed uit! Waarom deed je nu ook al weer niet mee met de dekhengstenkeuring?

die vond t allemaal wel erg leuk
haha Soxje schreef:Ik wil dus ook perse een boomloos zadel, heb 2 weken getest met verschillende modellen en Sox liep er heerlijk onder. En ik zat er goed op. Wat wèl belangrijk is bij zo'n zadel, is een goed dek met van die inlages. Op bokt zitten verschillende dames die o.a. Torsion en Barefoot verkopen, zie het boomloze topic (voor degenen die dat nog niet wisten).
Af en toe moet je gek doen, daar blijf je jong van....