chimello schreef:Ach een broeikast voor mok is wel overdreven. Voor de twintig minuutjes dat ik rondhobbel eens in de zoveel tijd zal hij niet zo even mok krijgen. Als ik foto's zou willen maken vind ik het mooi uitzienDus lijkt me leuk daarvoor een setje te nemen. En als ik naar buiten zou gaan is het misschien wel fijn met al die lage stronken en takken overal? Sommige paadjes zijn een beetje versmald.
Heeel lang geleden had onze kat het sleufje op de deur naar beneden geduwd met erop staan, kwamen we niet meer binnen. Is mijn vader in de nacht bij mensen voor een ladder gaan vragen en zo het boven raam in moeten klimmenDit was wel echt 20 jaar geleden ofzo.
Hahaha dit hebben mijn katten ook al eens gedaan idd

En Nientsje die ken ik ook, gelukkig had mn moeder een reservesleutel van de auto. En is me 1x gebeurd toen ik aan de andere kant van NL was. Maar geloof het of niet, ik kon de deur toen open maken met de sleutel van een andere soortgelijke auto. Ik had een ouderwetse suzuki alto en heb de deur open gemaakt met een fiat panda sleutel geloof ik. Kon de auto er niet mee starten, maar wel de deur open doen

En ben wel benieuwd of ik nog wat hoor van de verkoper.. denk t niet.