De foto's zeggen zoveel over Mal. De goedheid en liefheid straalt er vanaf.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 04-10-09 19:02
Heerlijk die kinders zo languit in het winterzonnetje.
Bennie is (of was) 1.10 hoog (of laag) en wat heb ik veel van dat kreng geleerd En hoe vaak ik ernaast heb gelegen weet ik ook niet meer. Ik vond pas een dagboekje wat ik het eerste jaar dat ik hem had bijhield. 'Bennie was braaf vandaag, maar 3x gesteigerd en 2x gebokt.' 'Vandaag braaf met losgooien, 1x over het draad gegaan en 1x er doorheen.' 'Bennie braaf met borstelen alleen daarna steigerde hij met z'n hoofd door de tl-balk.' Beetje die strekking zeg maar
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-09 19:03
Ik ga echt huilen was even eten en jullie zijn meteen alweer 2 pagina's verder
'Bennie was braaf vandaag, maar 3x gesteigerd en 2x gebokt.' 'Vandaag braaf met losgooien, 1x over het draad gegaan en 1x er doorheen.' 'Bennie braaf met borstelen alleen daarna steigerde hij met z'n hoofd door de tl-balk.'
Whaha, Denise, geweldig
grrr
Geplaatst: 04-10-09 19:05
Nou, slank kun je mij echt nog niet noemen, maar wel een heel stukkie slanker...
Dankjewel Petra, als ik zo achteraf terug kijk op m'n tijd met mallow, had ik toch wel echt een band met dat beestje, heb 2 nachten geleden een droom over hem gehad, waar ik niet erg vrolijk van werd, hoop zo dat dat beest snel uit z'n lijden wordt verlosd Of dat de staleigenaresse eindelijk het licht ziet en me opbeld, om te vertellen dat ik m mag ophalen.