Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst maar de vaste trap naar boven instaleren en dan de rest verbouwen..
.

Heerlijk he, zo zitten dutten en je paarden dan bij je staan waken, mag ik zelf ook graag doen 

Toen naar huis, ff gegeten en naar Dewi en Nico. M'n ouders hadden ze in het kleine weitje achter de schuur gezet. Dewi had echter niet zo'n zin om te komen... Uiteindelijk toch te pakken gekregen, op stal gezet. Nico is dan zo'n wijs ding he, loopt ie half voor moeders uit, maar als er dan iets onbekends of 'raars' is, dan schuilt hij toch wel héél snel bij moeders
Dewi wat gevoerd, en erbij gaan zitten met halstertouw aan dr halster. Beetje met Nico gekroeld en getut
Meisje vond het wel een beetje spannend, maar aaide Dewi toch ook heel lief. Jongetje vond het veulen wat stoerder
Nog ff naar buiten naar Aman gaan kijken, en ik denk dat het meisje wel eens langskomt voor een 'hobbelritje'
En toen ze m'n menwagen zag staan begonnen die ogen helemaal te stralen. Zo schattig...

en mijn ervaring is dat augustus vaak mooier weer is dan juni/ juli

ennuh je hoeft niet speciaal voor ons de douche te sauzen hoor
(kun je beter daarna doen al die paardenmensen in de douche
)
deze zijn inbouw van een of ander plekmerk
en ze krijgen dus steeds vaker kuren met doorspoelen en de potten is ook schrobben schrobben schrobben en dan lijken ze nog niet schoon
(als t niet te veel wordt
)
Mja, hij piest nog goed hoor.. 

Maar ja, zo houden we onszelf bezig..

) komt dat wel goed
wel handig zo'n familie
heeft mijn zus ook en schijnt nieteens zo duur te zijn.
en lekker met dewi en Nico bezig geweest
haha bijdehand ding al maar wel vlug bij mams schuilen
en lieve kindjes op kraamvisite
gaat zo naar beneden Top Gear kijken
bezig geweest en ook de nodige spinnen tegengekomen voor we erin konden.