Leon en Arjan, hebben jullie nog absolute no go's wat betreft parkeergarages in.. Breda? Daar moet ik namelijk vrijdag zijn voor een concert, en ik ga met de auto, anders kom ik niet meer thuis. Iets met het nachtnet wat niet is aangesloten op Gelderland/Overijssel
Pupje gaat waarschijnlijk niet door. Ik ben viavia erachter gekomen dat we nogal voorgelogen zijn over het gedrag e.d. van de pup. Ik wil best een pup die niet zo'n beste start heeft gemaakt een kans geven maar als de eigenaren daar over gaan liegen en/of dingen achterhouden dan gaat het bij mij al snel over Erg jammer voor de pup, maar ik wil de gok niet maken, t'is nogal wat geld.
heb wel een ander leuk pupje gezien. heel anders dan een appenzeller maar ooooo wat een leukerdjes
hahah dan weet ik zeker dat je (met zon blonde ) achterin de auto naar huis rijd hahahah
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 04-02-09 20:11
Waarom weet Leon het wel Dianne En Petra?
Jammer Chantal, maar wel beter dat je er nu achter komt. Dit zijn ook dotjes hoor.
Zo ben een kleine 100 vrienden armer.
cp112
Geplaatst: 04-02-09 20:12
Berdien schreef:
*is niet zo van de pups via marktplaats *
In de Mezz Leon, Keizerstraat dus
Zolang het particulieren zijn vind ik er niks ergs aan. Alleen adverteren broodfokkers ook vaak via MP. Als ik een rashond zocht dan deed ik dat wel via de rasvereniging (zoals met de Appenzeller) maar ik heb zelf het liefst kruisingen, En berners ben ik ook heeeelemaal fan van alleen is het niet zo'n sterk ras. das ik vaak zo met van dat soort doorgefokte rassen, zelfde met de duitse herders... Jammer maar dan heb ik liever een wat sterkere kruising
Precies, dat is ook mijn 'probleem' met de advertenties op MP, dat je vanaf de advertentie niet kan afleiden of je met broodfok te maken hebt of niet. Vandaar
Maar.. dat blonde toetje is wel te cute voor woorden
Ik ga weer eens foto's inplakken in Jessie haar album, is echt zo leuk om te doen
snowdon
Geplaatst: 04-02-09 20:15
Denise, vriendjespolitiek
Die blonde is idd wel überschattig!
Als je uitkijkt kan je via MP best aan een leuke pup komen, net als een paardje of een kat.
Berdien, daar heb je maar zat Parkeergarages die wel ok zijn