Whahaha ja dat zou zeker kunnen Leon hihihi. Maar of hij het onthoud denk het niet. Maar ach ik vind het al leuk om te horen dat als hij daar rijd hij altijd even op ze let.
Ik moet idd ook altijd ff koekeloeren, net jammer dat je het vanaf de andere kant nu niet meer kan zien vanwege afstand / hoge gras. Meestal kijk ik, als ik de bult overheen ben, nog 1x schuin achterom. Ik tel wel altijd vlekken, of het nog klopt Iig van die grote, shetters lukt niet En ik sms als ze in de verkeerde wei staan _O_
Hubbie is vanavond werken en na 1st Sayla "verveeld" te hebben kan ik nu ongestoord internetten
Lies Je zoon heerlijk genietend op de mooie welsh leuk dat ie wel op deze wil
Prada en Joyce weer aan het springen je kan wel best verwaand kijken zo Ben benieuwd hoe ze het gaat doen op keuring! Ze ziet er goed uit dus duim voor graadverhoging! Kan helaas niet komen kijken
Sharianne last van honden tijdens de proef
Oh Leon familie Siloh is LEUK
Leonoor leuke kudde heb je nu bij elkaar en 2 leuke paardjes om te beleren/ berijden
Berdien 1ste x echt buiten Europa aan het boeken en jessie beetje kreupel maar kan wel exploderen bij het krijgen van nieuwe wei
Ziggy ook beetje kreupel, maar volgens Angela vandaag alweer wat beter! en oma op late leeftijd toch nog honden leuk vinden dieren kunnen idd mooie invloed hebben op ouderen
Zal de volgende keer als ik over A59 rij ook eens opletten of ik de Snowville paardjes kan zien
Is het eigenlijk zaterdag of zondags? want Zondags lukt me dus denk ik niet ivm feestje --> of John moet alleen naar feestje willen Zal t voor de zekerheid nog ff vragen