wauw...romantische huwelijksaanzoeken zijn leuk...ben ik mijn wederhelft ook nog steeds dankbaar voor 
tjonge..het heeft NIET geregend maar ik had het kooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuud....nee zeg.....ben 2 uur het bos ingeweest waarvan het laatste half uur flink uitgestapt (vanwege het zweetgebeuren)...en daar zit je dan...schommel...schommel....te blauwbekken...poewie...Kwam nog een militair tegen met een hond...die zag me in de verte komen en week helemaal uit in de berm naar de weg toe...dus ik dacht.."oh jee, geen vriendelijke hond".....toen we daar kwamen moest die man met z'n volle gewicht aan die hond gaan hangen om hem vast te houden...Emily vond het heel eng en racete erlangs (op het fietspad dus)...gelukkig geen fietsers of verdere wandelaars in de buurt...
Koude tenen, vingers...en vooral neus (waarom is dat toch altijd)...maar geen koude billen want de eigenaar had zo'n nepbonten ding voor over het zadel gekocht...lekker warm
...dat wil ik nu dus ook voor Rohan's 15 inch zadeltje...wil er dus naar zoeken maar HOE HEET ZO'N DING?....kan moeilijk zoeken naar "kontenwarmer"
Hmmmm...makkelijk zeg....zo'n Hotze....niks is duur!